Pitkän parisuhteen arkipäiväistyminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin jakaa yhden kokemuksen parisuhteen arkipäiväistymisestä ja siihen liittyen naisen haluttomuudesta. Olen siis mies puolinen tässä suhteessa

meillä suhdetta takana nyt 11 vuotta. alku huuma kesti 4-5 vuotta, elämä oli kivaa ja mukavaa. Seuraavat 5 vuotta on mennyt melko saman kaavan mukaan. seksiä aika harvoin ja ihan arkipäiväinen läheisyys ja toisen huomioiminen on puolison osalta koko ajan vähentynyt.

Nyt on ollut pari vuotta aika sanoisiko hiljaista. katsotaan Net Flixiä ja vaimo surffaa Instassa tai pelaa jotain peliä kännykällä. Lapsia meillä ei ole enää kotona. Aika harvoin käydään missään yhdessä.

No vaimo täytti juuri 50 vuotta ja varmaankin joku risteyskohta hänen elämässään on nyt meneillään. Seksi ei kiinnosta lainkaan ja lähes kaikki läheisyys on loppunut. Tähän ei liity kolmatta osapuolta, olemme puhuneet ongelmasta ja asioista hyvin avoimesti. Nyt yritetään vielä olla yhdessä jonkin aikaa jos vaimo saisi omat ajatuksensa selviksi.
Hän antoi minulle luvan hakea seksiä muualta jos haluan. Sanoin että en koe sitä ratkaisuksi, mieluimmin ensin taputellaan tämä suhde maaliin ja sitten voin ajatella joskus tulevaisuudessa uutta suhdetta kun ensin tästä pettymyksestä olen selvinnyt, jos suhde siis loppuu

No olin tässä viikko sitten ulkomailla gongressissa jossa tutustuin Saksalaiseen naiseen. meillä oli mukavaa yhdessä juteltiin paljon ja vietettiin aikaa kongressissa yhdessä. Viimeisenä iltana loppu gaalan illallisen jälkeen lähdimme yhdessä naisen huoneeseen. Vietimme koko yön sängyssä jutellen, rakastellen, suudellen toisen vartaloa hyväillen toisamme ja juoden Proseccoa toisen navasta, kaulakuopasta, suusta, selän päältä. Yö oli kuin elokuvasta. En ole kokenut samanlaista pitkään aikaan. On aivan mieletöntä kun kuulee toiselta kehuja joita ei kotona ole kuullut moneen vuoteen. Olet seksikäs, olet kuuma, olet mukava, olet niin huomioon ottava. käsittelet minua niin taitavasti...

Aamulla erosimme suutelimme pitkään ovella ja totesimme että tämä ei saa jäädä tähän. Nyt olemme sopineet tapaamisen Varsovaan puolentoista kuukauden päästä. Hänellä on myös pitkä suhde takana joka on myös kuulemma arkipäiväistynyt. Viestittelemme päivittäin toisillemme.

Ymmärrän että tämä on toden näköisesti vain tälläanen jännittävä salasuhde, koska asumme eri maissa. Tämä on kuitenkin kivaa ja jännää!

Tämän tarinan viesti on se, että kun suhteesta loppuu läheisyys ja seksi, ei tarvita kuin yksi unohtumaton yö joka tuo mieleen sen mitä elämä voisi olla ja mitä se joskus on ollutkin kun suhde on voinut hyvin..

Jos olisi mahdollisuus niin haluaisin tutustua tuohon naiseen paremmin ja voisi olla että nykyinen suhde loppuisi.

Meillä on kotona kaikki hommat hoidettu tasapuolisesti, arkisista asioista emme juuri ole riidelleet koska ne hoituvat yhdessä. Kyse ei siis ole siitä että puolisoni olisi kyllästynyt yksin hoitamaan kotia tai muita asioita. Edelleen vaikka suhteemme on vaikea nyt, yritän huomioida puolisoa ja välillä yllättää hänet arkisilla asioilla ja tuomalla kukkia

Pitkää huolta toisistanne ja itsestänne. Suhteessa on kolme osapuolta. sinä hän ja parisuhde. Kaikkia kolmea pitää hoitaa ja ylläpitää, ne eivät pysy itsekseen kunnossa. Puhukaa toisillenne, älkää syytelkö toisianne, Suhteessa pitää käyttää kaikkia kolmea sanaa, sinä, minä ja me. asioita voi tehdä yhdessä ja itsekseen. Kaikki nämä tasapainossa.

Mukavaa loppukesää kaikille rakastakaa itseänne ja puolisoanne ja osoittakaa se
 

Yhteistyössä