¤¤ Plussat viikolle 47 ¤¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Voi, en voi viel uskoa todeksi tai jotenkin en uskalla viel iloita ennenkun nään sen varman plussan. Joo viikkoja tosiaan olis nyt sit 5+0 :) Teen kuitenkin ens viikolla lopussa vaikka uuden testin niin voin olla varma asiasta:) :heart: :saint:
 
Suuria onnitteluja plussanneille :flower: :flower: ja pahoittelut :hug: tippuneille ja neganneille.. Itekki tänään taas negan tein. Taitaa tulla tästäkin kierrosta joku ihme superpitkä niin että siirryn varmaan suosiolla ens viikon pinoon ellei menkat sitten tänään tai huomenna ala. Huomenna en kuitenkaan varmaan viitsi heti uudestaan testailla. Tsemppiä kaikille! =)
 
Ohhoh! Superihana yllätys Tiitu87 :heart: :heart: :heart: Odotan vain maanantaita jolloin ne menkat sitten viimeistään kurvaa :/ Miten voi pari päivää olla näin piiiiiiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa B)
 
No niin oli, kun ajattelin että ei tainnut tässäkään kuussa onnistua, mutta teen testin viel ens viikolla. Voi että ku kaikki vaa menis hyvin.
Mulla on vain nyt pientä vuotoa taas:(
Plussa onnea muille viellä jotka jännäilee! :) :heart:
 
J84
tiitu87 Millaista se sun vuoto on ollu? Itellä on tullut kolmena aamuna liman ja veren sekaista litkua toooodella vähän. Hyvä kun paperista on erottanut ja päivällä ei tule mitään, jokoa ihmetyttää aika paljon. Kyse ei ole kuitenkaan menkoista, koska mun menkat alkaa heti runsaalla tumman punaisella verellä ja se kestää viisi päivää. Niin ja ne varoittelee päivää aikaisemmin mahakivulla, jota ei ole myöskään ollut. Jännittää kans ihan pirusti et mitä tulevat päivät tuo tullessaan :p
 
hei Jellona84 , Mulla siis tuli keskiviikkona ainoastaan verta sillee et jäi vähän siteeseen, eka se oli sellaista limaista verta , mutta muinapäivinä ollut vain sillee että on tullut paperiin mutta tosi vähän,ja välillä on vain sillee että hyvä kun edes huomaa ja välttämättä ei ollenkaan.
Mutta alavatsan kipuilua on ollut viime la saakka sillee et välillä sattuu ja välillä taas ei.
Eilen oksetti kokopäivän ja tänään on ollu kans vähän huono olo. Mutta en tiiä voiko tulla haalee plussa vaikka olikin jo viikko 5 menossa. Kun tuntuu että kun on lukenut keskusteluja niin kaikilla tyyliin 3-4 viikolla näkynyt.
Mutta hei millon meinaat tehdä testin?Toivottavasti saisit iloisia uutisia. :)
Mua pelottaa että joudun viel pettymään:(
 
J84
tiitu87: Mulla itellä nousee tuo hcg tosi hitaasti. Viime vuonna, kun rupesin odottaan kuopusta niin viikon odotin menkkoja, kp:t oli 37 ja tein testin tolla apteekin omalla niin sain kans tosi haaleen tuloksen, sit odotin pari päivää ja tein to CB:n niin tuli tosi selkee plussa. Nyt syyskuussa tehty plussa tuli kp34. Et plussaa ei näy mun testissä, ennen kun on myöhässä ja ens viikon keskiviikkona vois näkyä jos jotain on tullakseen, et sinne on vissiin odotettava. Toivottavasti noi aamuiset ällövuodot on kiinnittymisestä johtuvia. Näin ei oo muuten koskaan ollu kummastakaan lapsesta ja siks jännittää kahta kauheemmin, odotus ens viikkoon tuntuu tooosi pitkältä.
 
J84
SUNNUNTAI 23.11 VIIMEINEN VIIKONPÄIVÄ, NYT LOPUT PLUSSAT KEHIIN!!! +++++ :whistle:


Heksu76...............kp 33/26.........yk5..........................? haaveissa
Valtsukka.............kp 34/32..........yk?..........................6. haaveissa
Jellona84..............kp 38/?............yk1 (km 10/08)........3. haaveissa







Testipäivät:
17.11
18.11
19.11
20.11
21.11
22.11
23.11



Haamuilevat:





Plussanneet:

pikkumuksis :heart:
Murmelin :heart:
Kesäheinä07 :heart:
tiitu87 :heart:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Jennyli
Minky
Hömpykkä
Sinderella
HaLPe
Henuliini
Bianca72
Tyttö Onnellinen
Annemaarit
Lehmis
kassu


[/quote]
 
J84
Huomenta. Täällä ei vieläkään tädin vierailua :D Tein sitten eilen iltapissasta malttamattomana CB:n, dpo10-11 ja negahan se oli, kuten vähän odotinkin, mutta parin kolmen tunnin kuluttua kuivuttuaan menin katsomaan uteliaisuuttani, et näkyykö mitää niin siihen oli tullut haamuplussa joka sinersi. Noin ei kyl sais tehdä, mutta kun... :ashamed: Tehkää te loput tähän pinoon ne plussat, koska oman mahdollisuuteni vedin pytystä alas, kun kipitin suoraan aamulla pissalle, ilman et oli apteekin omaa tai CB:ta mukana. Meenkin tästä ilmottautuun viikko48 pinoon jännäileen ja pitäkäähän peukkuja, et saan sen plussan ti tai ke, dpo14-15 :p
 
Kurkistelemassa mitä teille lopuille kuuluu :wave:

Onnea tiitu :flower: :heart: Monilla alkuraskaudessa saattaa esiintyä tuhrua joten ole huoleti ellei vuoto mitenkään runsastu! Mietin tuota raskaustestin haaleeta viivaa että olisko sulla voinut ovis olla hieman myöhemmin ja siksi olisi vielä haalee? Uskon kuitenkin että raskaana olet :heart: Oireetkin ovat hyvin lupaavat ;)

Tippuneille iso :hug: Nähdäänhän seuraavassa viikkopinossa ja plussataan jouluna kaikki :heart: :xmas:
En ole kyllä vielä viikkopinoon liittynyt koska ajattelin että odottelen ovista...tuleeko vai ei!!
Huomena mulla onkin folliultra ja mulla on just nyt sellanen olo että mitään ei oo tapahtunu kun ei ole mitään tuntemuksia,nipistelyjä tai muuta :/

Jellonalla onkin jännät paikat :D Toivottavasti olisi kyse kiinnittymisvuodosta db :heart:
 
Jellona84 taitaa ne tämän viikon plussat tässä olla. Johan niitä kuitenki 4 näky tulevan. Ihan hyvä että edes sen verran. Ite tein myös sen negatestin eilen aamulla ja tänään en ajatellu enää testailla. Tulempa tuonne ens viikon pinoon sun perässä. =)
 
arvatkaapa mitä tein tänään uuden testin ja se näytti negatiivistä. tein kylläkin sen päiväpissasta joten voiskohan se vaikutrtraa tohon tulokseen, teen kai uuden sit huomenna aamulla.. saa nyt nähä.. en kyllä ymmärrä miks se toinen testi opis näyttänyt plussaa jos ei nyt sit enään näytä. Koskee yhä välillä ala vatsaan sillee menkkamaista kipua mutta se ruskea vuoto on nyt myös loppunut ihan lopullisesti, että en ymmärrä nty yhtään:/ Ehdin jo niin olla onnellinen.. <3
 

Yhteistyössä