Pomon alistamana

Vastasin yrityksen tietojenkäsittelyn sujuvuudesta ja olin jonkin asteen päällikkö siinä. Ei ollut harvinaista se, että jouduin joskus auttamaan ja neuvomaan Seijaa, toimitusjohtajaamme joissain kiperissä tilanteissa. Niin tärkeä olin, että matkustelin hänen kanssaan ahkeraan Euroopassa ja autoin Seijaa hänen rakentaessaan esittelyvideoita ja muuta materiaalia esityskuntoon asiakkaille ymmärrettävään muotoon. Pidin läppärit ja muut jutut kunnossa.


Erään kerran sitten, tultuamme erääseen Pohjois-Italian kaupunkiin illan jo tultua ja käytyämme ravintolassa syömässä, päätimme, että hotellilla maistelisimme vielä hieman viiniä. Tulimme huoneeseeni enkä ehtinyt muuta kuin avata viinipullon kun Seija astui eteeni ja alkoi suutelemaan minua. Seija on parisen vuotta minua vanhempi ja täysiverinen nainen, haluttava ja upea.


Panin viinipullon pöydälle ja antauduin täysin hänen kuumiin suudelmiinsa. Että tämä naimisissa oleva, kypsä ja täydellinen nainen ihanalla povella oli iskenyt katseensa minuun oli yllätys ja sai minut onneni kukkuloille ja ennen kaikkea kiimaiseksi, sillä hän oli todellinen herkkupala. Suutelemisemme kävi aina vaan kuumemmaksi ja nopeasti pyyhkäisimme vaatteen yltämme. Lyhyen mustan mekon alta paljastui mustat, leveillä pitsireunuksilla koristetut stayup-sukat jotka ulottuivat aivan ylös asti. Pienet läpikuultavat pikkuhousut katosivat päältä ja pitkät jalat olivat mustalakatuissa korkeakorkoisissa kengissä. Hän heittäytyi selälleen takana olevalle vuoteelle jalat toisistaan hieman erillään. En aikaillut, vaan polvistuin ja aloin hyväilemään hänen sukkien peittämiä reisiään, suutelin jalkoja alkaen alhaalta edeten ylös kohti kiiltävää pillua jossa aivan kuin olisi pari pisaraa kimallellut. Olin innoissani. Saavutin kuuman luolan ja Seija inahti nautinnosta kun kieleni lipaisi klitorista. Nuolin hänen mehujaan samalla kun sormeni leikkivät syvällä pillussa. Se oli liukas ja kuuma. Se maistui hyvälle. Se oli eloisa pillu. Seijan hengitys kiihtyi ja heti perään hän sai orgasmin. Se tuli nopeasti, se melkein yllätti.

”Aahh, ihana alku,” hän kuiskasi rauhoituttuaan ja hymyili.

Seija nousi istualleen ja alkoi leikkimään kullillani rintojensa välissä.

”Pane mua tänne,” hän sanoi ja puristi rintansa yhteen. Kova kulli liikkui ylös ja alas. Joka työnnöllä minkä työnsin ylös, hänen kielensä lipaisi hehkuvaa kullin päätä.

Panin edelleen häntä rintojen väliin ja oli fantastinen näky kun kalu sahasi mehukkaiden kumpujen välissä. Seija katsoi minua kiimasta lasittunein silmin.

”Ooihh, pane rintojani tuolla ihanalla kullilla, mmum, haluan päälleni sinun kuumaa spermaasi.”

Äkkiä hän imaisi kullin suuhunsa ja kuului vaan imaisun aiheuttama lompsaus.



Seija imi kullia pitkin, voimakkain imaisuin ja tunsin, että jos näin jatkuu, niin kohta minulta purkautuu kova spermalasti. Seijakin sen huomasi ja pullautti kullin suustaan. Hänen kielensä lepatteli kevyesti, kuin perhosen siipi terskallani samalla kun hän hellävaroen runkkasi kovaa kullinvartta. Toinen käsi hyväili ajeltua kivespussiani. Nyt ähkäisin ja tunsin miten sperma roiskahti suoraan Seijan kasvoille ja avonaiselle suulle. Sperma sotki hänen kauniisti ehostetut kasvot. Sitä valui pitkinä noroina alas poskille. Seija runkkasi hullun lailla kulliani ja sai vielä aikaiseksi pari pitkää roiskaisua jotka levisivät yli kasvojen ja valui siitä rinnoille. Hiuksetkin saivat oman osansa. Kullini lopetti sylkemisen ja hän otti sen suuhunsa ja imi niin, ettei vaan olisi menettänyt tippaakaan. Hän jatkoi imemistä ja kuiskasi väliin:

”Ei homma häneltä vielä loppunut,” ja katsoi kullia.



Pian oli kulli taas kova ja tanakka. Seija asettui nelinkontin ja sanoi:

”Nyt orhini, nyt pane. Se on märkä. Pane kovaa.”

Asetin itseni polvilleni hänen taakseen ja ohjasin kullin sisään, niin syvälle kuin vaan meni. Levitin peukaloitteni avulla Seijan pakaroita ja näin kiiltävän silmän niiden välissä. Anus oli märkä, limaisen märkä. Panin hitaasti ja liu’utin pitkin vedoin. Vedin ylös vitun suulle ja sitten työntö taas pohjaan asti. Kumarruin eteen ja otin Seijan rinnat kouriini. Puristin niitä ja hieroin.

”Aahh, juuri näin, pane, pane.”

Tunsin Seijan pillun puristukset kullini ympäri ja niin oli hän taas orgasmin pauloissa. Tunsin miten lemmenmehut purskahtivat hänestä ja valui pitkin kullinvartta reisillemme. Seija oli kyltymätön. Hän työnsi vastatyöntöjä minun työnnöilleni ja huusi nautinnosta. Kulli luiskahti ulos kun Seija rojahti eteeni vatsalleen. Menin hänen vierelleen ja suutelimme pitkään hyväillen samalla toisiamme. Tunsin miten Seijan käsi tarttui taas kulliini ja alkoi hitaan runkkauksen. Tovin kuluttua hänen kuumat huulensa avautuivat terskan ympärille ja kulli oli taas kovaakin kovempi. Seija kohottautui ja kulli liukui liukkaaseen pilluun.

”Voi kun minua himottaa, et saa lopettaa panemista, et koskaan, haluan sinun kulliasi joka päivä,” lausui Seija ilkikurillisesti hymyillen.

Hän ratsasti päälläni hitaasti samalla kun hyväilin hänen lantiotaan ja herkullista takamustaan. Nipistelin hänen nännejään ja nautin täysin tämän naisen otteista, otteista joita hän itse halusi. Vähitellen laukka päälläni kiihtyi kunnes hän huusi:

”Nyt, oohh, nyt!”

En heti tajunnut mitä hän tarkoitti kunnes näin hänen vapinan ja miten pillusta purskahti kolme pitkää ja kuumaa kaarta. Olin märkä reisistä polviin, vatsa kiilteli märkää ja luulin hänen pissineen päälleni kunnes tajusin hänen saaneen kunnon ejakulaation, hän squirttasi.



Himokkaat käteni hyväilivät hänen nylonverhoiltuja reisiä hitaasti kohti pakaroita.

”Pistä kulta sormesi pyllyyni,” pyysi Seija.

En aikaillut vaan annoin keskisormeni lipua sisään liukkaaseen reikään, todella liukkaaseen. Samalla oli ihana tunne kun kulli töytäili hänen pillussaan ja tunsin miten anus puristeli siellä olevaa sormeani. Pienen ajan kuluttua tunsin taas, miten hänen pillunsa kramppasi ja Seija tuli taas. Hän vapisi ja tärisi, hän huusi äänekkäästi. Kun ravistelut loppuivat hän katsoi minua suurin himokkain silmin. Seijalla oli orgasmit herkässä.

”Haluan, että panet minua taas rintojen väliin.”

Hän kierähti sivuun ja kuului pieni massahdus kun kulli luiskahti ulos pillusta. Seija istui sängyn reunalle ja viittasi minut eteensä. Hetkessä olin asemissa ja kova kulli liukui taas edes takaisin yhteenpuristettujen rintojen välissä. Toteutin pomon toiveita.

”Oohh, ihana tunne, rinnoissa, tule sinne, haluan kaiken kasvoilleni, sotke minut spermallasi.”

Hänen kiimaiset sanansa saivat aikaan kovan kirpaisun kiveksissäni. Tartuin kulliini ja tein loppurunkkauksen käsin. Kulli antoi taas panoksensa, voimakkaan ja lujan. Mistä sitä riittikin? Nesteet levisivät hänen kasvoilleen, poskille, nenänpieliin ja otsalle. Sitä roiskahti ylös hiuksiin. Suu avoinna Seija oli kuin olisi yrittänyt vangita suuhunsa kaiken sperman mikä kasvoille osui. Mutta nautinto hänelle näytti olevan kuitenkin se, että kasvot kuorrutettiin täysin kuumalla siemennesteellä. Kun spermasykkeet loppuivat, niin tartuin kulliin ja terskalla levittelin spermaa ylt’ympäri kasvoja. Hän kohotti kiiltävät ja märät kasvonsa minuun ja sanoi:

”Tämä tehdään huomenna uudestaan.”


Nämä matkoilla tapahtuvat ”orgiot” tulivat tavanomaisiksi ja osasin niihin valmistautua. Kotimaassa ne olivat harvemmassa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Enää en ole Seijan palveluksessa vaan ihan oman firman ohjaimissa. En ole lähtöni jälkeen sotkenut Seijan kasvoja josta hän niin suunnattomasti piti.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaqua

Yhteistyössä