projekti vaimolle vierasta

tää on ihan kummallinen juttu, mutta menee suunnilleen näin: olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 10v ja minulle hän on eka, kokemuksia ei siis ole muista. nyt sitten aloitin ihan leikilläni sanomaan hänelle, että oishan se kiva tietää, miltä tuntuis olla jonkun muun kanssa sängyssä. ja mies innostui siitä, että kokeile vaan. mutta mun mielestä se on pettämistä, mies perusteli, että ei oo, jos hän tietää ja anta luvan. miehen kanssa mene oikei hyvin, kysymys ei ole siitä, vaan ihan vaan kokeilunhalusta.

mitäs ootte mieltä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 11:18 hömppä kirjoitti:
tää on ihan kummallinen juttu, mutta menee suunnilleen näin: olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 10v ja minulle hän on eka, kokemuksia ei siis ole muista. nyt sitten aloitin ihan leikilläni sanomaan hänelle, että oishan se kiva tietää, miltä tuntuis olla jonkun muun kanssa sängyssä. ja mies innostui siitä, että kokeile vaan. mutta mun mielestä se on pettämistä, mies perusteli, että ei oo, jos hän tietää ja anta luvan. miehen kanssa mene oikei hyvin, kysymys ei ole siitä, vaan ihan vaan kokeilunhalusta.

mitäs ootte mieltä?
Se miten siihen todellisuudessa suhtautuu, selviää vain kokemalla. Ajatusten tasolla me saatetaan olla avarampikatseisia kuin mitä tosipaikan tullen oltas. Ja todellinen suhtautuminen voi johtaa traagisiin lopputuloksiin tai sitten ei.
:heart:
 
finlux
Meillä heräs kerran kans ajatus siitä, jos mä oisin toisen miehen kans.. Aikani sitä mietittiin ja sulateltiin, sitte erään baari-illan jälkeen en tullutkaan suoraan kotiin..
Epäilykset oli kovat, et miten mies suhtautuu, mutta kun ehtona oli se että kerron kaikki mitä on tapahtunut, niin ei siinä mitään ongelmaa ollu.
Kumpikin oli tyytyväisiä tapahtuneeseen ja toistekki on näin käyny.
:p
 

Yhteistyössä