Putkiasentaja

  • Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti
putkiasentaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Ethän pahastu , mutta kohta poistuttava menen hierojalle. Tulethan huomennakin tänne olisi mukava jatkaa juttelua?
En pahastu. Minäkin lähden kohta. Voin myös tulla illalla jos sinulle vaan sopii?
Ihan hyvä että menet hierojalle. Nautinnollisia hetkiä...
 
putkiasentaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Samoin tuntuu eroottiselta kohottaa jalkojaan ja antaa miehen katsoa välillä mitä itsellä on..
Tai tosinpäin, ajatella jotain erottista ja kiimaista. Kulli nousee kovana, siellä vois sitten levitellä jalkoja ja antaa naisten kastella...nauttien..
 
putkiasentaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Olen miettinyt miten mies hieroja saa ajatukset pysymään koossa? Kyllä ainakin itsellä saattaa häpyhuulet pullistella pikkuhousuissa näkyvästi..
Hieroja tekee työkseen ja tuskin ajattelee noita juttuja. Mutta se on kiihottavaa olla hierojalla kun sitten hieroo pakarat. Itse olen ollut naishierojan luonna ja kyllä kalu oli kovana kun pakorita leipoisi..
 
putkiasentaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Huomenta MURU !!
Tulin aikaisemmin töihin, tänään !!!!! Jotta meillä olisi aikaa jutella , tuskin mitään paniikkia täällä tulee ???
Huomenta MURU!
Ihan hyvä tulla aikaisemmin töihin, silloin saa paljon aikaiseksi.
 
putkiasentaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Hei.. Tulin takaisin , onko aikaa tänään jutella?
Kiva kun tulit takaisin.
Olisi kyllä erittäin kivaa jutella sinun kanssa tänään, mutta tulipa äsken muutoksia. Joudun lähetmään työmatkalle ja olen vasta takaisin perjantaina. Harmittaa.....
 

Yhteistyössä