Puutteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Tuhma tyttö
Tuhma tyttö olis kurinpalautuksen ja palkkion puutteessa.... Miten tekisit sen minulle..? ;) odotan posliini pillu märkänä ja auki dildo siellä suristen. Fantasioidaanko vähän..?
 
Kouluttaja
Piiskaa sinulle ensiksi paljaalle pyllylle antaisin. Kuvaisin punertavan pyllysi ja pistäisin nettiin. Sen jälkeen sitoisin sinut sänkyyn vatsalleen, silmätkin sinulta vielä peittäisin...

Jääpalan hakisin ja antaisin sulavan jääpalan tiputtaa kylmiä pisaroita pitkin kaunista selkääsi, piukkaa pyllyäsi välillä kädellä läimisin, ettet unohtaisi kuinka tuhma olet ollutkaan...
 
Pentti
Tulen sitten ja otan melkein sinut väkisin ja nussin sinut niin kovaa että anelet lisää. Lopuksi roiskin kuumat spermat syvälle sisään..ja et voi tehdä yhtään mitään...
 
Pentti
Käännän sinut mahallesi ja revin sinulta pikkuhousut pois, yrität päästä altani pois mutta pidän sinut tiukasti paikallaan. Työnnän sormeni pilluun ja tunnen kuinka kosteaa olet, olet oikein limainen, voihkit kun saat sormeni syvälle pilluun. Nussin sinut rajasuti ja sitten levitän jalkojasi kunnolla ja ohjaan kivikovan kullin pilluun, liikutan sen verran että terskani menee sisään ja otankin otteen sinun hartioista ja survon puoliväkisin kullini yhdellä työnnöllä pohjan asti…
 
Pentti
Niin yrität kiemurrella mutta se ei auta. Sanon sulle että nyt narttuni saat kullia, painan kovan kullini sisään ja samalla läpsin sinut pyllylle. Liikutan ensin hitaasti sisään ja ulos ja nojaan sinun päälle ja otan rintsikoita pois, niitäkin melkein revin sinulta irti. Käyn heti rintoihin kimppuun, puristan rinnoistasi ja nännit ovat isoja. Huudat mulle nussi mua…olen sinun narttusi ja olitat puhua tosi tuhmasti ja rivosti. Välillä pidän itseni paikalla ja tunnen kuinka kosteaa ja sykkivää pillusi onkin...sitten aloitan villisti nussia sinut takapäin...litisee ja lotisee..
 
Julma setä
No niin pikkunarttu julmaa setää panettaa!Setä työntää ison kullin nartun suuhun noin ja narttu lutkuttaa kiltti tyttö..Nyt setä haluaa kireetä pillua setä nussii narttua niin että pillun nesteet valuu reisille ja narttu huohottaa kiimassa..Kohta narttu saa niellä ison lastin spermaa suu auki noin kiltti tyttö..Ja lopuksi narttu saa nuolla sedän kullin pään puhtaaksi noin..Nartun pitää muistaa että aina kun setää panettaa setä tulee ja nussii isolla kullilla pikkunarttua kireeseen pilluun!
 
Julma setä
No niin pikkunarttu julmaa setää panettaa!Setä työntää ison kullin nartun suuhun noin ja narttu lutkuttaa kiltti tyttö..Nyt setä haluaa kireetä pillua setä nussii narttua niin että pillun nesteet valuu reisille ja narttu huohottaa kiimassa..Kohta narttu saa niellä ison lastin spermaa suu auki noin kiltti tyttö..Ja lopuksi narttu saa nuolla sedän kullin pään puhtaaksi noin..Nartun pitää muistaa että aina kun setää panettaa setä tulee ja nussii isolla kullilla pikkunarttua kireeseen pilluun!
 

Yhteistyössä