Rakastunut etänä

  • Viestiketjun aloittaja Magic Wee
  • Ensimmäinen viesti
Magic Wee
No okei - ollaan melko hetkisen vasta tunnettu, mutta mietin syntyjä syviä. Taas.

Mies laittoi minulle suorasukaisen viestin treffit-sivustolla (jossa olin katsellut ja lukenut miehiä pari viikkoa): "....katottaisko mihin tää johtaa?" Tuollaisen viestin jälkeen katon varmasti, mikä mies tää on!

Katoin siis. Juteltiin tekstarein, meilein ja puhelimitse vajaa kuukausi, sitten tehtiin treffit jatseille telttaan. Telttailu johti etäsuhteeseen.

Olemme viettäneet nyt pidennettyjä viikonloppuja pääasiassa hänen luonaan ja mökillään yhdessä yhtä viikonloppua lukuunottamatta kaikki jatsahtelujen jälkeen.

Niin, aloin miettiä. Lähestytään 60-vuotispäiväämme molemmat. Miehellä on vielä 11-vuotias tytär ja vakipäivätyö siellä. Mä olen täällä.

Mitä kun tää rakastumisvaihe menee ohi, loppuuko suhteemme? En osaa käsittää, miten suhde voi jatkua etänä rakastumisvaiheen jälkeen. Juu, murehdin aikaisin - tosi aikaisin - tätä, mutta murehdin silti.

Meissä molemmissa on sellainen vika, että menneet kokemukset on tehnyt meistä hyvin varovaisia. Minä olen sitä mieltä, että miehet haluaa muuttaa heti yhteen asumaan ja mies on sitä mieltä, että naisetpa! Siksi tässä nyt kiemurrellaan. Mies ei voi kysyä, että muuttaisitko meille enkä minä voi kysyä saisinko muuttaa teille. Ja sitä paitsi pelottaa. Pelkään putoamista. Nyt pelottaa melkein ekaa kertaa tosissaan putoaminen sitten ensirakkauden. Pelottaa heittäytyminen ja riippuvuus. Ja juuri tästä syystä haluaisin uskaltaa tähän suhteeseen täysillä.
 

Yhteistyössä