Raskaanaolevan sinkun seksiongelma

Tilanteeni on vähän vaikea selittää. Olemme mieheni kanssa tehneet päätöksen erosta hiljattain ja mies etsii nyt asuntoa. Sovimme että elämme kämppiksinä hänen muuttonsa asti ja harrastamme myös seksiä yhdessä sillä se on molemmille tärkeää. Itse haluaisin seksiä enemmän mutta olen huomannut että miehen halut ovat hiipuneet, tai ainakin selkeästi vähentyneet. Olen yrittänyt kehitellä kaikkea uutta, vietellä häntä monin tavoin mutta tunnen hänen kokevan sen monesti vaan velvollisuutena ja tämä tuntuu minusta todella kurjalta..
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Raskaustilastani johtuen minulla on oikeastaan vain 2 vaihtoehtoa, seksiä häneltä tai ei seksiä ollenkaan. En oikein voi mennä baareihin iskemään miehiä, enkä ole sellainen ihminen joka laittaisi seuranhakupalstoille ilmoituksia raskausfriikkien toivossa.. no thanks.
Viime raskaudessa olimme yhdessä ja meillä oli seksiä aika hyvin, tässäkin raskaudessa ihan ok mutta enemmänkin saisi olla.
Mitä minun pitäisi tehdä?
 
Kyllä raskaana olevista naisista voi mies olla hyvinkin kiinnostunut, muutoinkin kuin pelkän raskausfriikin näkökulmasta. Ainakin itse miesnäkökulmaa edustavana henkilönä en tekisi eroja, jos nainen on mukava ja synkkaa hyvin, niin mikä ettei voisi viritellä jotain mukavaa yhdessä. Lisäksi raskaana oleva nainen on hyvin viehättävä, eikä tietenkään ole naisen vika (ainakaan yksin) että on joutunut tilanteeseen, jossa ajautuu yksinhuoltajaksi. Seksi on ainakin minulle hyvin tärkeä osa elämää, jota ei voi olla ikinä liikaa.
 
Kokemuksesta tiedän, että jos kumppanin seksihalut hiipuvat, eivät ne siitä tule palaamaankaan. Eli hiipuvat hiljalleen entistäkin enemmän.
Asiaan. Ei naisen raskaus välttämättä ole miehelle mikään ongelma, sillä kyllä se seksuaalisuus on muusta kiinni. Ainahan se kiihottaa, jos nainen on halukas! Ja niinhän se on, että moni mies on valmis seksiin ihan milloin vaan, kunhan nainen sen hänelle osoittaa. Ihan varmasti Lilya pystyt äijän pokaamaan, netissä tai livenä, ei se raskaus ole siinä este, ehkä joskus kuintekin hidaste..
 
Kokemuksesta tiedän, että jos kumppanin seksihalut hiipuvat, eivät ne siitä tule palaamaankaan. Eli hiipuvat hiljalleen entistäkin enemmän.
Asiaan. Ei naisen raskaus välttämättä ole miehelle mikään ongelma, sillä kyllä se seksuaalisuus on muusta kiinni. Ainahan se kiihottaa, jos nainen on halukas! Ja niinhän se on, että moni mies on valmis seksiin ihan milloin vaan, kunhan nainen sen hänelle osoittaa. Ihan varmasti Lilya pystyt äijän pokaamaan, netissä tai livenä, ei se raskaus ole siinä este, ehkä joskus kuintekin hidaste..
En usko raskauden olevan hidaste Lilyan tilanteessa, päinvastoin. Itsessäni se herättäisi pikemminkin sympatiaa ja halua yrittää antaa mukavia hetkiä/tunteita arjen keskellä. Lämmin ja toista kunnioittava seksi antaa voimia ja valoa elämään, niitä ei ole koskaan liikaa :| !
 
Niinpä juuri, Salminen, täysin samaa mieltä. Hidaste se on lähinnä naiselle itselleen - nainen saattaa pitää itseään vähemmän haluttavana tai ajattelee, ettei raskaana olevana kehtaa seksiä hakea.
 
Niinpä juuri, Salminen, täysin samaa mieltä. Hidaste se on lähinnä naiselle itselleen - nainen saattaa pitää itseään vähemmän haluttavana tai ajattelee, ettei raskaana olevana kehtaa seksiä hakea.
Kiitos selvennyksestä. Enpä voisi juuri kuvitella ylevämpää tehtävää, kuin vaalia odottavan naisen "puutarhaa" tarkoin hänen ohjeitaan noudattaen :saint: !
 

Yhteistyössä