Raskaus ja seksi....

Tästä aiheesta on varmaan jo moni kirjottanutkin, mut kirjotampa silti... Eli miten muilla seksi raskaus aikana??
Itteeni haluttais tosi usein, mut mies pelkää hajottavansa jotain... :'( Eli siis melko harvoin nykysin... Mietin vaan et millähän sen sais tajuumaan ettei se niin vaarallista oo.... No mut onnex tää on pian ohi :)
 
Nainen
Lapsivesi vaimentaa tökkäisyjä ja mies voi tosiaan hoitaa hommat vähän iisimmin. Meillä ei ole seksi loppunut raskauksien vuoksi, tosin loppuraskaudesta piti olla tooooosi varovainen, kun aina tuli kovat supistukset.

Jos vauvan pää on alhaalla lantiossa, niin silloin saattaakin olla eri juttu, ei varmaan homma tunnu hyvältä. Omat vauvani ovat laskeutuneet vasta synnytyksessä, kun on kohtu niin korkealla, niin en tuosta niin tiedäkään.
 
well
koko ajan. ekaa odotin niin aikaa ja tilaisuuksia oli koko ajan.
ja harvemmin edes sänkyyn asti päästiin. eteisessä, keittiiössä vessassa saunassa harvemmin sängyssä no yöllä monet kerrat sängyssä. päivisin aina jossain muualla. kerran autolla lähdettiin ajamaan 150 km matkaa oli "pakko" pysähtyä 3kertaa hoitamaan hommat. olin ihan kyltymätön :ashamed:
oisin voinu n.aida koko ajan. miksei tollasia himoja ole sillon kun ei ole raskaana :snotty:
mies oli koetuksella ja eihän hänellä lopussa stondannu enää siihen tahtiin kuin olisin tarvinnut niin hän sinnikkäästi hoiteli minut muuten :p
 
Siis minullahan tekee mieli melki koko ajan.. Mutta taas miehelläni ei.. Elikkä meillä on tälläsiä viikon välejä, mikä tosin ei ole yhtään kivaa. Ärsyttää sellanen, että kun hänellä tekee mieli niin sitten on minullakin pakko tehdä mutta jos on toistepäin että minulla tekee niin ei tosiaankaan miehelläni vaikka kuinka tekisin aloitteen..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 16:49 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 15:52 Vieras kirjoitti:
Mulla ei tehnyt mieli seksiä raskausaikana ja miestäkin pelotti.
Eli oltiin melkein koko aika ilman yhdyntöjä.
Oli varmaan hauska 9kk.
ei varmaan pöllömpi kun ei kumpikaan halunnut
vaan ovat olleet ilman yhdyntöjä ei ilman seksiä
 
Minä olin myös eka raskaudessa todella k.i.imainen! :p
Mies ei oikein uskaltanut kun pelkäsi satuttavansa vauvaa ja meillä muutenkin tuo s.eksi elämä on aina ollut harvinaista :(
Raskausaikana tyydytin itseni monta kertaa päivässä ties minkälaisin tavoin, tuntui että kokoajan teki mieli.
ihan loppuraskaudessa orkut eivät enää tuntuneet kovin hyviltä, sillä tuli heti ankaria supistuksia.

Toista lasta odottaessani oli aika väsynyt kun toinen pieni lapsi siinä jaloissa pyöri, mutta normaali k.i.i.maisempi olin kuitenkin.

Ja nyt taas tuntuu että voi n.ai.s.kennella monta kertaa päivässä vaikken raskaana ole, harmi vaan kun tuo mies ei ole samoilla linjoilla :(
Eilen valitsin kurkkua kaupassa sellaisella mielenkiinnolla että "kaupan setää" hymyilytti...
Ja pitihän sitä sitten kotona koittaa tietysti... ;)
 

Yhteistyössä