Remmistä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo 42
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen nainen minäkin
Täällä on paljon mielenkiintoisia kertomuksia piiskauksesta parisuhteessa, ja olen niitä mielenkiinnolla lukenut. Itse elän yhdeksättä vuotta suhteessa, johon piiskaus on kuulunut aina. Aiempi liittoni kuoli seksittömyyteen, ja kuvittelin jo, etten koskaan saisi miehen kanssa tyydytystä. Erehdyin; nykyinen mieheni on seksuaalisesti ja muutenkin hyvin dominoiva, ja hän opetti minulle rakastelusta kaiken, myös sen, miten saan orgasmin myös miehen kanssa. Lisäksi hän on opettanut myös sen, että miehenä han sanoo viimeisen sanan, ja jos en hyväksy sitä, saan tarvittaessa perinteisesti piiskaa paljaalle takamukselleni. Ja herranen aika, miten se kiihottaa, en olisi ikinä uskonut. En ole millään lailla alistettu, mutta on asioita (esim.valehtelu ja turha riidan haastaminen, nalkutus jne.), joita mies ei kertakaikkiaan hyväksy, ja jos niihin syyllistyn, niin piiskaa tulee takuuvarmasti. Mikään vastaanpaneminen ei auta, hän on iso mies ja pitää minut helposti kurissa. Koska en kestä kovin hyvin kipua, niin tappelen tavallisesti vastaan minkä pystyn, vaikka tiedänkin sen turhaksi: jos hän on päättänyt antaa mulle selkään, niin sitä päätöstä ei horjuta mikään. Näitä kurinpalautuspiiskauksia tulee ehkä kerran-pari kuukaudessa, ja lisäksi hän tykkää piiskailla minua myös seksin lisämausteeksi, ja itsekin kiihotun siitä, vaikka se vielä näin vuosienkin jälkeen hiukan nolottaa minua. Myös "rangaistuspiiskaukset" päättyvät kyllä myös yleensä kiihkeään seksiin, sillä kivusta ja alistumisesta huolimatta niissä tilanteissa on jotakin niin intensiivistä ja kiihkeää, että käyn todella kuumana, kun selkäsauna on viimein ohi. Kovista otteista huolimatta mieheni on hyvin hellä ja kohtelee minua kuin prinsessaa, vaikka antaakin piiskaa aika herkästi.

Olen tavannut ihanan miehen. Hän on seksuaalisesti erittäin aktiivinen. Nyt olemme lähdössä matkalle ja hän kertoi pakkaavansa piiskan mukaan siltä varalta että olen tuhma.

Ajatus kiihottaa ja olen aika innoissani. Mutta en ole koskaan ollut piiskattavana, enkä tiedä miten pitäisi toimia. Tietenkin minä keskustelen aiheesta miehen kanssa kun menemme lentokentälle, mutta haluaisin kuulla kokeneempien neuvoja: oletteko tahallanne tuhmia vai keksiikö mies syyn jostain? Menettekö piiskattavaksi alistuneena vai tappeletteko vastaan? Jos tappelette, teettekö sen myös sanallisesti ('sinä et koske minuun, en tule kanssasi huoneeseen, tuosta ei voi kukaan suuttua, irti minusta' jne)? Puetteko seksikkäät vaatteet erityisesti piiskausta silmälläpitäen? Rimpuiletteko piiskauksen aikana? Muuta vinkkiä?

Mies on iso ja vahva, hän pystyy pitelemään minut aloillani vaikka tappelisin vastaan tosissani. Ja on kokenut, myös tällä alalla. Aika jännää...
 
Viimeksi muokattu:
vaimoke
Kuulostaa kivalta. Minä ainakin tappelen vastaan aina, vaikka olen saanut mieheltäni piiskaa jo vuosikausia ja tiedän, että rimpuilu ei auta yhtään: kun hän on päättänyt piiskata minut, niin hän myös tekee sen. Vaikka se kuulostaa ehkä hölmöltä, niin juuri se tekee siitä niin kiihottavaa. Piiskauksen jälkeen olen aina kiimainen kuin mikä ja saan ensimmäisen orgasmin yleensä jo siinä vaiheessa, kun hän heittää vyön pois ja kääntää minut nelinkontin sänkyä vasten ja levittää jalkani...
 
tuntu
Kuulostaa kivalta. Minä ainakin tappelen vastaan aina, vaikka olen saanut mieheltäni piiskaa jo vuosikausia ja tiedän, että rimpuilu ei auta yhtään: kun hän on päättänyt piiskata minut, niin hän myös tekee sen. Vaikka se kuulostaa ehkä hölmöltä, niin juuri se tekee siitä niin kiihottavaa. Piiskauksen jälkeen olen aina kiimainen kuin mikä ja saan ensimmäisen orgasmin yleensä jo siinä vaiheessa, kun hän heittää vyön pois ja kääntää minut nelinkontin sänkyä vasten ja levittää jalkani...

Olen ollut naapurin rouvan kanssa ja se haluaa nuorta poikaa antaa remmiä. Alussa teki kipeää mutta tottu sen haluihin. Ja välillä halus että annan sille kunnolla remmiä keskellä lattiiaa. Se haluaa alistaa sen himoihin peffasta nuolemisiin, jos ei tee saa remmiä kunnolla. Se ilmeisesti nauttii kun sattuu.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen nainen minäkin
Minä ainakin tappelen vastaan aina, vaikka olen saanut mieheltäni piiskaa jo vuosikausia ja tiedän, että rimpuilu ei auta yhtään: kun hän on päättänyt piiskata minut, niin hän myös tekee sen. Vaikka se kuulostaa ehkä hölmöltä, niin juuri se tekee siitä niin kiihottavaa.
Ei kuullosta ollenkaa hölmöltä. Luulen että minulle käy juuri noin. Jo ajatus heikottaa...
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen mies (54)
Oikeastaan ihmettelen, mikä teitä naisia vaivaa, kun annatte piiskata itseänne? Oma vaimonikin on hyvin itsenäinen ja vastuullisessa asemassa työelämässä, mutta kotona hän haluaa, että minä sanon sen viimeisen sanan, ja enhän tietysti vastaankaan pane ;), mikä sen miellyttävämpää. Piiskauskin tuli suhteeseemme vaimon kautta, kun hän kerran pikku hiprakassa ujosti punastellen myönsi, että haluaa minulta joskus kovempia otteita. Aluksi olin vähän varautunut, mutta nykyään otan asemastani kaiken irti. Onhan se meinaan aika äijä olo, kun saa komentaa vaimon pylly paljaana polvien päälle ja antaa sitten kunnolla miehen kädestä. Ja tämä vielä suostuu siihen ilomielin. Melko antoisaa, sanoisin.
 
aikuinen nainen minäkin
Oikeastaan ihmettelen, mikä teitä naisia vaivaa, kun annatte piiskata itseänne?
Kummallinen kysymys. Ei kai 'meitä naisia' mikään vaivaa, kyllä monet miehetkin haluavat piiskaa. Seksuaalisuus ja sen toteuttaminen on monimuotoista.

Yhtä hyvin voisi nostaa esille minkä hyvänsä seksuaalisuuteen liittyvän asian ja kysyä mikä sitä harrastavia vaivaa, vai mitä?
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen mies (54)
Käsitit vähän väärin tuon ihmettelyni aiheesta. Halusin vain virittää asiasta pohdintaa ja lukea sekä nais- että miesnäkökulmista kokemusperäisiä näkemyksiä siitä, mitä tarkoitusta naisen piiskaus parisuhteessa itse kenenkin kohdalla palvelee. En missään nimessä paheksu sitä tms. negatiivista asennetta omaa, onhan asia itsellenikin hyvin tärkeä osa suhdetta nykyään. Nautin suuresti siitä, että naiseni luottaa minuun niin paljon, että alistuu piiskaukseen silloin, kun katson hänen sitä tarvitsevan. Olemme täysin tasa-arvoisia ja kunnioitan häntä, vaikka annankin piiskaa tarvittaessa. Hän naisena myöntää tarvitsevansa sitä, ja itse miehenä tunnen itseni hyvin mieheksi, kun annan hänelle sitä, mitä hän tarvitsee. Ja myönnettävähän se on, että se on myös erittäin kiihottavaa. Jossakin alkukataisessa mielessä suhteemme tämä puoli on korostanut sukupuolierojen säilymisen tärkeyttä ja pitänyt osaltaan intiimielämämme kiihkeänä ja intensiivisenä. Miksei mies saisi olla vähän "luolamies" ja nainen vastaavasti "luolanainen" tässä tasapäistävässä maailmassa, jossa joskus tuntuu, että kaikkien pitäisi olla vain tehokkaita, sulupuolettomia suorituskoneita? Mielestäni nykynainenkin kaipaa turvallisuutta, ja miehen pitää pystyä sitä tarjoamaan, ja ainakin oma vaimoni tarvitsee näitä konkreettisiakin näyttöjä siitä, että teen kaikkeni suhteemme hyväksi, en esim. anna hänen oikuttelulla ja nalkuttamisella pilata kotimme harmoniaa, vaan annan sitä piiskaa, minkä jälkeen asiat puhutaan selviksi ja taas on rauha maassa :).
 
Yksi aikuinen nainen
Nautin suuresti siitä, että naiseni luottaa minuun niin paljon, että alistuu piiskaukseen silloin, kun katson hänen sitä tarvitsevan. ... Hän naisena myöntää tarvitsevansa sitä, ja itse miehenä tunnen itseni hyvin mieheksi, kun annan hänelle sitä, mitä hän tarvitsee. Ja myönnettävähän se on, että se on myös erittäin kiihottavaa. Jossakin alkukataisessa mielessä suhteemme tämä puoli on korostanut sukupuolierojen säilymisen tärkeyttä ja pitänyt osaltaan intiimielämämme kiihkeänä ja intensiivisenä. Miksei mies saisi olla vähän "luolamies" ja nainen vastaavasti "luolanainen" tässä tasapäistävässä maailmassa, jossa joskus tuntuu, että kaikkien pitäisi olla vain tehokkaita, sulupuolettomia suorituskoneita? Mielestäni nykynainenkin kaipaa turvallisuutta, ja miehen pitää pystyä sitä tarjoamaan, ja ainakin oma vaimoni tarvitsee näitä konkreettisiakin näyttöjä siitä, että teen kaikkeni suhteemme hyväksi, en esim. anna hänen oikuttelulla ja nalkuttamisella pilata kotimme QUOTE]
harmoniaa, vaan annan sitä piiskaa, minkä jälkeen asiat puhutaan selviksi ja taas on rauha maassa :).[/

Luin tämän viestisi jo aikaisemmin ja jäin miettimään vastausta.
En ole löytänyt mitään yhtä selvää syytä, mutta hahmottelen ajatuksiani tähän: olen vastuullisessa työssä, päällikkönä suurehkossa yrityksessä.
Jotenkin on hyvin helpottavaa luovuttaa valtikka miehelle kotona. Tällä tarkoitan sitä, että tiedän miehen tekevän kaikkensa minun hyvinvointi ja onnellisuuteni vuoksi. Hän lisäksi suojelee parhaansa mukaan minua ja perhettä. Ja tekee ratkaisunsa meidän hyvinvointiamme ajatellen. Toki kaikki isot päätökset teemme yhdessä, alkaen seuraavasta lomakohteesta... mutta ne ratkaisut, jotka hän tekee, hän tekee perheen vuoksi. Minun ei tarvitse enää kotona tehdä kaikkia ratkaisuja perheen hyvinvointia ajatellen, vaan voin luottaa siihen, että mies pitää siitä huolen.

Ja tähän liittyy se, että hän on perheen pää ja tarpeen vaatiessa pitää myös minut kurissa. Eli antaa vitsaa jos raivoan päiväkausia, kiukuttelen turhasta pitkään, soitan suutani ärsytystarkoituksessa jne. Piiskauksen jälkeen harrastamme hyvää seksiä ja sen jälkeen perheeseemme palaa rauha ja kaikkien olo on helpompi.
 
Viimeksi muokattu:
Miesxx
Se täytyy vaan sopia ja sitten tehdä niinkuin on sovittu. Luulenpa, että oppisit siihen suht helposti. Itse heittelin alussa piiskat pitkin nurkkia ja tappelin joka kerta lujasti vastaan, mutta mies piti päänsä ja piiskas puoliväkisin, kun kerran olin suostunut touhuun. Nykyään en juuri rimpuile, ja alistumisen nöyryyttävyys on osa koko operaation kiihottavuutta. -Oletko koskaan ollut dominoivan naisen kanssa?
Annan Vaimolleni Piiskaa sylissäni koivu Pihlaja ja paju vitsoilla Vaimo tappeli aluksi vastaan Nyt vaimoni haluaa kokella kaikkea uutta piiskasta Vaimoni ei ole Dominoiva Toivoisin Hänen olevan joskus Kova Domina -Olen ollut Dominoivan Naisen Hyväilyssä pylly ja reiteni olivat punaiset ja rantuiset pitin siitä!
 
Viimeksi muokattu:
Nuorenpi opiskelija
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen nainen minäkin;10384466:
Ei kuullosta ollenkaa hölmöltä. Luulen että minulle käy juuri noin. Jo ajatus heikottaa...

Olen nuori ja aikuisten naisten joskus, Joskus joutuu että saa remmiä tai muuta kun ei kaikkea tee heti. Joskus on pylly päältä ja sisältä hellänä jos ei kaikkea tee.
 
Nainen nautiskelee
Olen joskus aviomieltä saanut selkään, nyt olen vapaa vielä viriili eukko. Nyt nuori mies vähänaikaa ja huimasin kun taputtelin sen kiinteitä pakaroita että tykkäs, annoin kämmenellä kunnolla ja kokeilin sormella sen pyllyä. Naitiin kunnolla ja annoin sitten remmiä kunnolla että oli pakarat punasena. Halus kohta naida lisää ja työnsin kynteni sen pakaroihin kunnolla kun nai. Sain puristella sen palleja kunnolla ja runkkasin että vaikeroi, ei pannut hanttiin niin jatkoin myöhemmin dildon kanssa ja välillä remmiä että nai kun hhaluan. Molemmilla (ilmeisesti) mukava kokemus.
 
kunnolla!
Olen joskus aviomieltä saanut selkään, nyt olen vapaa vielä viriili eukko. Nyt nuori mies vähänaikaa ja huimasin kun taputtelin sen kiinteitä pakaroita että tykkäs, annoin kämmenellä kunnolla ja kokeilin sormella sen pyllyä. Naitiin kunnolla ja annoin sitten remmiä kunnolla että oli pakarat punasena. Halus kohta naida lisää ja työnsin kynteni sen pakaroihin kunnolla kun nai. Sain puristella sen palleja kunnolla ja runkkasin että vaikeroi, ei pannut hanttiin niin jatkoin myöhemmin dildon kanssa ja välillä remmiä että nai kun hhaluan. Molemmilla (ilmeisesti) mukava kokemus.
ootko varma että teit sen kunnolla. Meinaan kunnolla kunnolla. Ettet vaan olis tehnyt kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
miehetön
En ymmärrä miksi kiihotta kun rinnat sidotaan ja jalat leveälle. Olen nähnyt kuvia, mutta en niitä löydä enään. Kun kipu on osa nautintoa nautin. En ole saanut piiskaa vaan mattopiiskaus rottingilla.
 
Äiti Sai Ja Minä
Tulin Kotiin yllättäin Kamala meteli kuului Äitini makaahuoneesta Äitini olipelkissä rintsikoissa tätin sylissä piiska viuhkui Äitini pyllyllä olin hiljaa katsoin koko session Täti vaihtoi remmiin äitin pylly oli punainen sitten heilui remmi Näin Äitini Levittävän Reitensä pyrtö heilui remmin tahtiin Näin Äitini pimperosta lentävän nestettä reisilleen Täti huomasi minut osat vaihtuivat Äiti piti käsistä kiini Täti riisui housuni olin pelkkä T paita päällä Joutuin Äitini Reisille Annoin Äitin Piiskata en rimpuillut Sain samasta piiskasta kuinäiti sain pikkasen myös Remmiä istuin Äitini sylissä sylikkäin pitimmetoisiamme kaulasta kiini oli hyvä olo Tätini sai viikkon päästä saman käsittelyn.
 
Ola
Olin runkkaamassa kun tätini ylläätti ja anto remmiä, kun seiso nai mut lattialla ja anto sen jälkeen remmiä etten kerro. Sen jälkeen on antanut remmiä kunnolla ja kun seisoo kunnolla nai kunnolla vaikka onkin vanhempi nainen. Se haluu antaa remmiä ennen kun haluu naida.
 
Helposti Remmiä
Luin Kerran Asiantuntijan Suosituksia Piiskauksesta.Missä asennossa mitäkin Annetaan Remmiä eisaanut antaa Sylissä Itse olen saanut pyllylleni aina sylissä Enimmäkseen vitsaa Viime aikoina Olen saanut myös Äitin vöytä n4cm leveä pehmeä Äiti antaa ensin remmiä oikealle pakaralle Käännyn Äitin sylissä oikelle kyljelle vasen pakara saa osansa tämän jälkeen kääntelen pyllyäni saan remmiä tasaisesti pyllyä kuumottaa Pistän käten eteen Äitityöntää käteni sivuun otta lopulta käteni kiini pistää selkää vasten Antaaremmistä muutaman lyönnin reisilleni jatkaasitten pyllyn pehmittämistä pylly on lopulta punainen ja hellä.
 
Remmitystä
Olin Vähäyli Tunti sittenten Remmittävänä Pylly paljaana Äitini Hellässä Hoitossa Äitin vyö lätisi kivasti pakaroillani muutaman minutin remmitys teki tehtävänsä pakaroissani tuntui kuumalta pakarat olivat punaiset pikkasenhellät.
 
Mammaa piiskannut.
Mies piiskaa ja minä nautin. PIISKAAMINEN EI useimmille tarkoita REMMILLÄ VETELYÄ! Useinmiten koivunoksa tms, jolla sievästi ropsitaan ensin reisiin ja sitten ylemmäs pakaroille. Kiima nousee, sitten voi piiskata lujempaa. Me harrastamme samalla tuhmia puheita ja ""kuulustelua"". Oletko ajatellut tuhmia työkavereistasi? Mitä antaisit heille?... Se on sellaista ""aikuisten leikkiä"" eikä saa mennä väkivaltaiseksi.

Ja nainti sen jälkeen. Ei näin naisena osaa sanoa, kuinka päin sitä tarjoaisikaan sille rakkaalle piiskurille.

Piiskaappa mammaa, niin huomaat kuinka nousee.
Piiska on meitän suosikki yleensä hellästi piiskaten miten pylly pyörii sylissä tunnemme toisemme tietämme mitä toinen haluaa tämä on vienyt vuosia mutta kannatti remmiä käytämme leikki mieliseen rangaisuun käsien jakielen käyttö on lisääntynyt piiska on tuonut hellyyttä enemmän mukaan ei pelkkiä selkäsaunoja.
 
Viimeksi muokattu:
Poika20V
Pitän piiskasta ja remmistä haluan naiselta pyllylleni kunnon käsittelyn 40-55V Naiselta olen ollut muutaman kerran kypsän naisen käsittelyssä olen nauttinut ongelma on naiset jotka piiskaavat minua ovat naimisissa annan heile myös piiskaa eivät saakotona.
 
Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen nainen minäkin;10381298:
Olen tavannut ihanan miehen. Hän on seksuaalisesti erittäin aktiivinen. Nyt olemme lähdössä matkalle ja hän kertoi pakkaavansa piiskan mukaan siltä varalta että olen tuhma.

Ajatus kiihottaa ja olen aika innoissani. Mutta en ole koskaan ollut piiskattavana, enkä tiedä miten pitäisi toimia. Tietenkin minä keskustelen aiheesta miehen kanssa kun menemme lentokentälle, mutta haluaisin kuulla kokeneempien neuvoja: oletteko tahallanne tuhmia vai keksiikö mies syyn jostain? Menettekö piiskattavaksi alistuneena vai tappeletteko vastaan? Jos tappelette, teettekö sen myös sanallisesti ('sinä et koske minuun, en tule kanssasi huoneeseen, tuosta ei voi kukaan suuttua, irti minusta' jne)? Puetteko seksikkäät vaatteet erityisesti piiskausta silmälläpitäen? Rimpuiletteko piiskauksen aikana? Muuta vinkkiä?

Mies on iso ja vahva, hän pystyy pitelemään minut aloillani vaikka tappelisin vastaan tosissani. Ja on kokenut, myös tällä alalla. Aika jännää...
Tässä asiassa on monta monessa.

Piiskauksen syy kyllä löytyy, sillä molemmathan te sitä haluatte; siitä ei kannata olla huolissaan. Osaat kyllä tilanteen mukaan heittää sopivan koukun, johon mies tieten tahtoen tarttuu. Eri asia olisi, jos toinen ei tietäisi toiveestasi lainkaan. Samoin tiedät vaistomaisesti sen, millä tavoin sopii ja kannattaa "tapella vastaan". Heittäydy vaan tilanteeseen!

Eri asia on, että tosielämässä eivät usein sellaisinaan toimi ne repliikit ja maneerit, joita spanking-videoilla ja kirjallisuudessa, myös tarinoissa nettifoorumeilla, käytetään - nehän on kirjoitettu ulkoa päin. Te sen sijaan elätte tilanteen. Joillekin ennakkosuunnittelu tarkkoine repliikkeineen ja eleineen voi tuottaa lisäkicksejä, toisille se taas voi olla jännityksen latistava turnoff. Samasta syystä myöskään toisten kokemuksia ja tekemisiä ei voi omaan tilanteeseen siirtää.

Tuo tietyn fiiliksen - alistuneena vai 'vastaan tapellen' - luominen on oma osansa kokemuksesta. Samalla tavalla toinen osapuoli saa rakentaa oman mielentilansa. Siitä on vaikea puhua ja kirjoittaa, sen tuntee, mutta se ei taivu kielelle helposti. Hieman menee toisentyyppisiin aktiviteetteihin, mutta S/M-kirjallisuudessa tämän asian yhtä puolta kutsutaan nimellä subspace.

Sekin on oma asiansa, miten keskustelette toteutuneesta piiskauksesta: onko jälkikeskustelukin osa leikkiä vai eikö sitä pidä käydä ollenkaan, jotta kokemus ei menisi pilalle?

Yhteenveto: kun uskot pitäväsi piiskasta ja luotat kumppaniisi, kehityt kyllä sitä vastaanottamaan ja sopivasti viemään tilannetta eteeenpäin. Anna vain mennä ja nauti!
 
poromies
Kuulostaa kivalta. Minä ainakin tappelen vastaan aina, vaikka olen saanut mieheltäni piiskaa jo vuosikausia ja tiedän, että rimpuilu ei auta yhtään: kun hän on päättänyt piiskata minut, niin hän myös tekee sen. Vaikka se kuulostaa ehkä hölmöltä, niin juuri se tekee siitä niin kiihottavaa. Piiskauksen jälkeen olen aina kiimainen kuin mikä ja saan ensimmäisen orgasmin yleensä jo siinä vaiheessa, kun hän heittää vyön pois ja kääntää minut nelinkontin sänkyä vasten ja levittää jalkani...
Meilläkin nykyisen naisystävän kanssa joskus käytetään vitsaa. Mutta ei suinkaan remmiä. Vaan
muuta. Onnistuin hankkimaan erään ratsastajan avustuksella aivan mahdottoman hyvän
amerikkalaisen esteraipan. Se on sopivan notkea ja samalla jäykkä. Aivan pienellä ranneliik-
keellä saa napakan iskun. Lisäksi osumatarkkuus on täydellinen. Meillä aina nainen on silloin
sidottuna. Ei koskaan narulla. Onhan olmassa eri mittaisia koiran kaulapantoja. Reikäpihdeillä
on hyvä tehdä reikiä jos on tarvis. Onhan hyvänen aika toista sitoa valmiilla kahleilla ,mitä alkaa
naruilla tokkuloimaan. Nykyinen naisystäväni on aika rautainen , iso ,vahva nainen. Hänellä
on paksut reidet ja eittäin vahvat jalkavoimat. Kyllä hän rimpuilee niin että hirvittää.
Mutta pelisäännöt on oltava selvät. Ei alkoholia, sovittu merkki ,milloin on lopetettava.
Kaikki ei käy kaikille, se muistakaa.
 
Viimeksi muokattu:
Rami-64
Meilläkin nykyisen naisystävän kanssa joskus käytetään vitsaa. Mutta ei suinkaan remmiä. Vaan
muuta. Onnistuin hankkimaan erään ratsastajan avustuksella aivan mahdottoman hyvän
amerikkalaisen esteraipan. Se on sopivan notkea ja samalla jäykkä. Aivan pienellä ranneliik-
keellä saa napakan iskun. Lisäksi osumatarkkuus on täydellinen. Meillä aina nainen on silloin
sidottuna. Ei koskaan narulla. Onhan olmassa eri mittaisia koiran kaulapantoja. Reikäpihdeillä
on hyvä tehdä reikiä jos on tarvis. Onhan hyvänen aika toista sitoa valmiilla kahleilla ,mitä alkaa
naruilla tokkuloimaan. Nykyinen naisystäväni on aika rautainen , iso ,vahva nainen. Hänellä
on paksut reidet ja eittäin vahvat jalkavoimat. Kyllä hän rimpuilee niin että hirvittää.
Mutta pelisäännöt on oltava selvät. Ei alkoholia, sovittu merkki ,milloin on lopetettava.
Kaikki ei käy kaikille, se muistakaa.
Kuulostaa todella hyvältä!
Kuvailetko vähän tuota esteraippaa. Katsoin jo netistä mutta jotain pituudesta, jäykkyydestä ja minkälainen kipu siitä tulee.

Paljonko naisystävälläsi on pituutta ja painoa? Onko harrastanut urheilua. Tuntuu varmaan hyvältä kun vahva nainen rimpuilee ja remmit on lujilla. Upeaa katsottavaan. Tuollainen nainen antaisi itsekin lujan selkäsaunan.
 
Viimeksi muokattu:
Isännätön
Ai että täällä on ihania miehiä! Itsellä vaan ei ole miestä ensinkään, saati sitten piiskaajaa. Kyllä tällekin tytölle tekisi hyvää päästä toisinaan miehen ankaraan käsittelyyn. Vaikka olenkin pääsääntöisesti kiltti ja kaikinpuolin mukautuva nainen, aina toisinaan minussakin herää se käsittämätön tiuskiva pahansuopa akka, joka ei itsekään ymmärrä käytöstään, mutta ei silti osaa lopettaa tuittuiluaan. Olisi niin selkeää, jos mies vain ottaisi minut tuolloin poikittain syliinsä ja palauttaisi takaisin maanpinnalle kunnon kurituksella :)
 

Yhteistyössä