Rinnat ratkaisee - enkä voi sille mitään.

  • Viestiketjun aloittaja Sakari
  • Ensimmäinen viesti
Sakari
Olen tunteellinen ja syvällisesti ajatteleva mies. Pidän pitkistä ja henkevistä keskusteluista, läsnäolosta, läheisyydestä. Kiinnitän naisessa ensimmäisenä huomion katseeseen, lämpimyyteen ja hyväsydämisyyteen.

Kaikesta huolimatta jokin luontainen vaisto minussa "päästää jatkoon" silmämääräisesti muodokkaalla rintavarustuksella siunatut naiset. Olen käynyt tästä itseni kanssa vaikeita kamppailuja. Tutustunut ihaniin ja kanssani ajatusmaailmaltaan täysin yhteensopiviin naisiin. Tahtonut ehdottomasti jatkaa pitemmälle. Pystymättä siihen pienirintaisten naisten kanssa. Jokin minussa vain sammuu. Se jokin, joka muodokkaiden seurassa roihahtaa liekkeihin aivan itsestään.

Olen yrittänyt muuttaa asennettani ja ajattelutapaani. Tahtonut mukautua ja tottua. Halunnut kiinnostua rintojen sijaan naisten muista ihanuuksista. Kysynyt onko itsessäni vikaa. Todennut ettei mikään auta - mikään paitsi päästää lähelleni vain täyteläisesti varustettuja naisia. Silloin pystyn menemään loppuun asti niin sielujen yhteydessä kuin sängyssä.

Ikää on 35 v joten tuskin tästä muuksi muutun. Ongelmani takia olen menettänyt monta hienoa alkavaa suhdetta. Tähän lienee tyytyminen :(
 
Oi-voi
Juu, ei voi mitään. Siihen sinun on tyytyminen. Onko sinun helpompi luopua syvistä ja henkevistä keskusteluista, kunhan rintamus on kunnossa? Entäs jos satut löytämään henkevän pallotissin, joka saa lapsia ja imettää ja sen jälkeen pallot ovat muisto vain?

Kuile kyllä sinun varmaankin on parempi pysyä yksin, käy keskustelusi yhtäällä ja tyydytä halusi toisaalla. Onhan sinulla jo ikääkin niin paljon, ettei tuollainen vanhapoika kovin monia enää kiinnosta tositarkoituksella. Paitsi jos sinulla on kasapäin rahaa ja silloinkin voidaan tietysti tuota tositarkoitusta tai ainakin tosirakkautta ihmetellä... Kyllähän jotkut parikymppiset "rakastuvat silmittömästi" yli kuusikymppisiinkin, kunhan pääsevät urheiluauton kyytiin ja juomaan sampanjaa gourmetillallisilla sekä merkkiputiikkeihin ostoksille. Sitten voidaan puida syntyjä syviä uutta Vuittonia ihastellessa :D
 
Annalee
Juu, ei voi mitään. Siihen sinun on tyytyminen. Onko sinun helpompi luopua syvistä ja henkevistä keskusteluista, kunhan rintamus on kunnossa? Entäs jos satut löytämään henkevän pallotissin, joka saa lapsia ja imettää ja sen jälkeen pallot ovat muisto vain?

Kuile kyllä sinun varmaankin on parempi pysyä yksin, käy keskustelusi yhtäällä ja tyydytä halusi toisaalla. Onhan sinulla jo ikääkin niin paljon, ettei tuollainen vanhapoika kovin monia enää kiinnosta tositarkoituksella. Paitsi jos sinulla on kasapäin rahaa ja silloinkin voidaan tietysti tuota tositarkoitusta tai ainakin tosirakkautta ihmetellä... Kyllähän jotkut parikymppiset "rakastuvat silmittömästi" yli kuusikymppisiinkin, kunhan pääsevät urheiluauton kyytiin ja juomaan sampanjaa gourmetillallisilla sekä merkkiputiikkeihin ostoksille. Sitten voidaan puida syntyjä syviä uutta Vuittonia ihastellessa :D

Tarvitseeko olla ilkeä? Meissä naisissa on enemmän niitä joille miehen ulkonäkö on kaikki kaikessa. Hyvin monet vielä 30-40v vaatii mieheltä treenattua kroppaa että viitsii edes jutella. Ne odotukset on korvien välissä.

Pitää ymmärtää miehen biologiaa. Se voi olla juuri tuollainen kuin aloittajalla. Hänen fyysinen kiihottumisensa on yhteydessä rintoihin. Joku toinen taas kiihottuu hyvästä lantiosta, pitkistä sääristä tai tuuheista hiuksista.

Tänä päivänä kenenkään ei tarvitse tuntea katkeruutta tai heikkoa itsetuntoa liian pienten rintojen vuoksi. Aivan tavalliset naiset käy ottamassa tavallisen kokoisia silikonirintoja, joita kukaan ei edes tiedä saati arvostele tekemällä tehdyiksi.
 
Viimeksi muokattu:
everything
Tänä päivänä kenenkään ei tarvitse tuntea katkeruutta tai heikkoa itsetuntoa liian pienten rintojen vuoksi. Aivan tavalliset naiset käy ottamassa tavallisen kokoisia silikonirintoja, joita kukaan ei edes tiedä saati arvostele tekemällä tehdyiksi.
No selvä, tissithän ne on taviksille se maailman napa. Kyllähän nuo silarinaiset taitaa olla enimmäkseen mt-puolen tyrkkyjä.
Mutta mitä aloitukseen tulee, niin tissimiehiä on aina ollut ja tulee olemaan, jokaisella meillä on makumme. Tuskinpa ap saa edes seisomaan pikkutissin edessä.
 
Viimeksi muokattu:
solosolo
En saakaan. Sehän kiusallisinta on että rintava nainen saa seisomaan vaikka toppatakki päällään, pienirintainen ei edes ilman vaatteita. Olen hävennyt tätä ominaisuuttani teini-iästä asti.
Lakkaa häpeämästä itseäsi, rinnat on sun fetissi. Miksi hakkaat päätäsi seinään ja yrität olla jotain muuta kuin olet. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Ne, jotka kiihottuu syvällisistä keskusteluista, ovat jotain muuta kuin sinä, sulle riittää rinnat. Nai niitä rinnallisia ja keskustele pienirintaisten kanssa. Kukaan ei ole täydellinen, kaikilla meillä on omat särömme.
 
Viimeksi muokattu:
no shame
Täällä pienirintaisen, syvällinen, älykäs ja herkkä nainen.. Paljon olen näitä tissimiesjuttuja harmitellut, miettinyt että kelpaako koskaan kellekään tällasenaan. Mutta hei, to be honest, on mullaki jutut joista sytyn ja joita ei vaan millään voi ohittaa, siis että mikä miehessä on tärkeetä.

Olen myös itse pohtinut ja hävennyt, pitänyt itseäni pinnallisena, sillä minulle on tärkeää että miehellä on massaa ja kokoa, siis elopainoa ja pituutta enemmän kuin minulla.

Kiitos aloittajalle :) tämä aloitus helpotti omaa oloa, jostain syystä ei tullut mielipahaa vain ainoastaan sellainen ahaa-elämys. Tätähän se seksuaalisuus paljon on, eli makuasia. Tietenkin myös kemia ratkaisee paljon, mutta on sillä fysiikallakin väliä.

Kai minusta olisi kauheaa seurustella tissimiehen kanssa joka minun "ihana persoonani" vuoksi yrittäisi tehdä parannuksen. Ota sellai muija kenestä tykkäät :) mitä sitä syyllistymään! Onneksi niitäkin on kelle kelpaa pienet tissit.
 
vakka ja kansi
Täällä pienirintaisen, syvällinen, älykäs ja herkkä nainen.. Paljon olen näitä tissimiesjuttuja harmitellut, miettinyt että kelpaako koskaan kellekään tällasenaan. Mutta hei, to be honest, on mullaki jutut joista sytyn ja joita ei vaan millään voi ohittaa, siis että mikä miehessä on tärkeetä.

Olen myös itse pohtinut ja hävennyt, pitänyt itseäni pinnallisena, sillä minulle on tärkeää että miehellä on massaa ja kokoa, siis elopainoa ja pituutta enemmän kuin minulla.

Kiitos aloittajalle :) tämä aloitus helpotti omaa oloa, jostain syystä ei tullut mielipahaa vain ainoastaan sellainen ahaa-elämys. Tätähän se seksuaalisuus paljon on, eli makuasia. Tietenkin myös kemia ratkaisee paljon, mutta on sillä fysiikallakin väliä.

Kai minusta olisi kauheaa seurustella tissimiehen kanssa joka minun "ihana persoonani" vuoksi yrittäisi tehdä parannuksen. Ota sellai muija kenestä tykkäät :) mitä sitä syyllistymään! Onneksi niitäkin on kelle kelpaa pienet tissit.
Onhan niitäkin, jotka eivät syty melooneista, vaan haluu nimenomaan pienirintaisen naisen. Pienirintainen on tyttömäinen, eikä pienistä rinnoista tule riippuvia yhtä helposti kuin isoista. Sinun tulee se isokokoinen hankkia mies, joka tykkää pienistä rinnoista. Turhaa tehdä ongelma tuollaaisista asioista.
 
Viimeksi muokattu:
Stepa
Ei aina, mutta usein rintojen koko vaikuttaa naisen itseluottamukseen ja itsensä hyväksymiseen. Kymmenen vuotta sitten en tuntenut oikeastaan yhtään pienirintaista naista jolla olisi ollut yhtä hyvä itseluottamus kuin muodokkaammin varustelluilla. Nykyään monet aktiiviset fitnessmimmit on pienirintaisia, mutta heille kova kuntoilu on muuten vahvistanut itseluottamuksen korkealle.
 
Veikkaan
Ei aina, mutta usein rintojen koko vaikuttaa naisen itseluottamukseen ja itsensä hyväksymiseen. Kymmenen vuotta sitten en tuntenut oikeastaan yhtään pienirintaista naista jolla olisi ollut yhtä hyvä itseluottamus kuin muodokkaammin varustelluilla. Nykyään monet aktiiviset fitnessmimmit on pienirintaisia, mutta heille kova kuntoilu on muuten vahvistanut itseluottamuksen korkealle.
ehkä se miesten jatkuva tissiin tollottaminen ja nuoresta asti kähmiminen saa naisen käyttäytymään rempseämmin. Toleranssi kasvaa kun on saanut hätistellä kavereidensa isiä kimpustaan 12-vuotiaasta lähtien. Mutta se on rooli, ei merkki itseluottamuksesta.Moni kantaa surua sisällään ja vihaa tissejään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä