rintamaidon maistaminen

Naiset: Antaisittko miehen maistaa rintamaitoa, jos hän niin itse haluaisi? Entäs jos hän haluaisi sitä useammin? Oletko itse maistanut rintamaitoa? Maku analyysi

Miehet: Oletteko maistaneet rintamaitoa? Maku analyysi.

Täällä moni valittaa et haittaa kun seksin aikana maitoa roiskuu niin tuntuuko kenestäkään muusta ajatus jopa kiihottavalta?
 
lutku
Olen antanut maistaa toisten lasten myös, lusikalla tosin. Ei oo miehen ykkösruokaa, mutta sokeriveeltähän tuo maistuu. Ei olla imetyksen aikana tosin paljon seksin aikana rintoihin koskettu, kun on niin arat. Ja ei oo ikinä roiskunut.
 
heka
Luonnollista! Tottakai ollaan maisteltu koko perhe, isoveli, äiti ja isi, ja pienimmäinen tietysti! Meillä maito ei ole este millekään, nauretaan vaan aina, että mitä se tuo märkä on kun sitä lakanalla tai jossain kohti ihoa on...;) Ottakaa hyvät ihmiset osittain huumorillakin se, että märkää on muuallakin kuin alapäässä!
 
pekko harmaana
tässäpä kommenttia miehen näkökulmasta eli kerran oon maistanu muutaman tipan mutta olipahan sellainen makuelämys et ei tartte maistaa toista kertaa..makeaa ja lämminta,eli ei kovin hääviä:)
 
Olen maistanut rintamaitoa, mut olisi kyl ihanaa saada maistaa oikein kunnolla. Meillä ei innostuttu aiheeasta yhtään. Joskus maitoin sit pumpatusta maidosta pienen tipan. Mut olisi ollut ihanaa saada maistaa suoraan tisuista. Kyllä maidon roiskuminen seksin aikana kuullostaa kiihottavalta, mut voisi todeta et mitä seksiä imetyksen aikana....
 
Maitoahan se tosiaan vaan on. Kysyin mieheltäni, että haluaako maistaa, mutta sitä ei kiinnostanut. Itse maistoin ja makeaa se oli...tuli mieleen toi Hyla maidon maku. En tykänny ite. Ei musta kans oo kauheeta, jos joku isi tahtoo maistella, mutta jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä. Kerran kuulin jutun, jossa perheen äiti oli tehnyt vieraille pannukakkua ja käyttänyt siihen omaa maitoaan (lieneekö joku urbaani legenda), että huh-hah-hei! Meni kyllä mulla hieman huonovointisuuden puolelle. Hyh!
 

Yhteistyössä