saatko aina?

Aina valitetaan siitä ettei tule orgasmia, mutta onko meitä "aina" saavia muita. Itse saan orgasmin aina miehen kanssa, tehtiin mitä vaan.
No aina ja aina, pari kertaa vuodessa voi olla tulematta :kieh:
Eikä taatusti kyllä kulu käytössä B)
 
Usein ja moniakin kertoja peräkkäin yhdynnässä, suuseksissä ja käsipelillä.

Tosi väsyneenä voi joskus jäädä saamatta, mutta mitäpä se haittaa.

Olen onnellinen, että voin saada helposti, kun ei se tunnu olevan mikään itsestäänselvyys.
 
BFM pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 14:13 vieras kirjoitti:
Minä saan nykyään aina!

Mutta ei tämä ole mikään itsestään selvyys ollut vaan siihen tarvittiin oikea mies ja oikea tekniikka, joiden etsimiseen meni vuosia.
Tämän allekirjoitan!!! :D
 
nyt saan
Orgasmin vaikeus tai saamattomuus liittyy yleensä lapsuuden traumaattisiin kokemuksiin seksin suhteen.Esim.huväksikäyttö ja raiskaus.Usein kuitenkin ehkä jotain lievempää.Itsellä on takana sellainen ja vasta nyt olen oppinut saamaan orkun,mut se vaatii vieläkin kovan työn ja täydellisen rentoutumisen.
Onneksi mies ymmärtää että se on minulle ongelma eikä tee siitä numeroa,hän on todella hatun noston arvoinen mies.Elämässä on niin paljon pahempaakin kun orgasmin saamattomuus..Silti saan orgasmin hänen kanssaan lähes aina,mutta se on tosi pitkän työn tulos. :heart:
 
huh
:ashamed: masentavaa luettavaa..

miten kaikki naiset saa..ja useasti...

ei mulla traumoja ole..lapsuudesta..mutten siltikään ole saanut rakastellessa orgasmia...

omin käsin kyllä

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:39 huh kirjoitti:
:ashamed: masentavaa luettavaa..

miten kaikki naiset saa..ja useasti...

ei mulla traumoja ole..lapsuudesta..mutten siltikään ole saanut rakastellessa orgasmia...

omin käsin kyllä
Ensin, vastaus ap:n kysymykseen.. saan kyllä, oikeastaan aina.
"Orgasmittomuus" on monen naisen ongelma, ei se todellakaan "tarvi" traumaa, ettei saa orgasmia. Sitä en sitten osaa sanoa, miksei kaikki saa, ja mitä asialle vois tehdä. Mutta älä nyt mieti olevasi ainoa asian kanssa... siis sikäli kun et saa orgasmia, etkä ole kokenut traumaa..
 
joopa joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:39 huh kirjoitti:
:ashamed: masentavaa luettavaa..

miten kaikki naiset saa..ja useasti...

ei mulla traumoja ole..lapsuudesta..mutten siltikään ole saanut rakastellessa orgasmia...

omin käsin kyllä
Uskotko sinä kaikki jutut mitä täällä palstalla kerrotaan?
 
mulla kans ongelmia orgasmien kanssa, ikinä en ole kahta saanu peräkkäin, yksikin on jo työn takana! saan sen helposti kun isäntä hyväilee käsin tai jos ratsastan hänen päällään :p , mutta muuten en sitä saa! harmi, mutta nämä taitavat joillekkin olla oikeasti ongelma... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 07:00 joopa joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:39 huh kirjoitti:
:ashamed: masentavaa luettavaa..

miten kaikki naiset saa..ja useasti...

ei mulla traumoja ole..lapsuudesta..mutten siltikään ole saanut rakastellessa orgasmia...

omin käsin kyllä
Uskotko sinä kaikki jutut mitä täällä palstalla kerrotaan?
Mä en ainakaan. Mutta tylsyyteen luen. :LOL: HUPIA on!
 
Saan kyllä aina eikä siihen tartte mitään niksejä vaan ihan eestaas riittää :p Tosin ymmärrän, etteivät kaikki ole samanlaisia mutta kyllä minustakin tuntuu hassulta ajatella, miltä seksi mahtaisi tuntua jos ei saisi, kun itsellä se lähtee heti siitä että on kiihottunut ja sitten koko ajan lähempänä ja lähempänä ja pam.
 


Uskotko sinä kaikki jutut mitä täällä palstalla kerrotaan?

Et vai itse usko että jotkut naiset saa joka kerta yhdynnässä jos ei useamminkin?
Minä ainakin saan, ja se on taivahan tosi, olen aina ollut orgasmiherkkä...
Hyvin harvassa on kerrat ettenkö saisi.
Mitä siinä on niin ihmeellistä ettei voi uskoa? Naiset(kin) on erilaisia...
 
Nainen
Nyt kun on alkuraskaus meneillään, on tällä emännällä halut nollissa eikä saannista tietoakaan.
:/

Ennen tuli tosi helposti, nyt tämä on tällaista karmeaa kitkutusta. Kun koko ajan vain väsyttääääääää, niin ei jaksa seksistäkään nauttia. Mies kärsiköön kuin mies, niin kärsin minäkin!
 

Yhteistyössä