Sain isoa kalua enkä muuta enää halua

  • Viestiketjun aloittaja Ei enää nysää...
  • Ensimmäinen viesti
ihmetyttää vaan,
Toisille riittää, toisille ei. Ostin taannoin vaimolle mustan luonnollisen näköisen ison dildon. Terskan ympäyrysmitta oli 16cm ja varren 15,5cm. Muutaman kerran yritettiin laittaa sisään, muttei mahtunut mitenkään, vaan aina alkoi sattumaan. Vuolin terstasta reunat pois, jolloin ympärysmitaksi jäi n. 15cm. Nyt mahtui, mutta varsi ahisti siltikin. Mahtui kyllä lopulta, kun vaimo oikein rentoutti lihaksia. Olisi odottanut, että tulee helposti orkku. Ei tullut, kun ahisti koko ajan. Pituutta oli 23cm ja siinäkin muutama sentti liikaa. Omassa kalussa on juuri optimi mitat, paksuutta tuon 15cm ja pituudesta joku muutama sentti pois. Näin ollen isommasta kalusta ei olisi meillä muuta kuin haittaa.

että miksi sinun täytyy, joka toisessa triidissä tuoda esille tuota munasi kokoa. Onneksi olkoon vaan siitä jos se on hieman normia suurempi. Kaipa se on osa sitä sen mukana tuomaa nautintoa hehkuttaa sitä ympäriinsä.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Juttu oli vain siinä, ettei megaiso kalu ole kaikille naisille onni ja autuus. Luulisin, että enemmistölle naisista yli 20cm kalu on huonompi vaihtoehto, kuin normikalu. Meillä on ollut jo rajoitteita naimapuuhissa ihan tarpeeksi, joten on joutunut kärsimään liiasta koosta. Pikapanot pannassa, samoin pyllyseksi, takaapäin nelinkontin naiminen etc. Sitä sun tätä. Oma on tietysti valintani, kun on noin pieni tai normipilluinen vaimo. En silti vaihtaisi pois, eikä ole tarvinnut koskaan hinkua pienempää pillua.
 
heidi78
Juttu oli vain siinä, ettei megaiso kalu ole kaikille naisille onni ja autuus. Luulisin, että enemmistölle naisista yli 20cm kalu on huonompi vaihtoehto, kuin normikalu. Meillä on ollut jo rajoitteita naimapuuhissa ihan tarpeeksi, joten on joutunut kärsimään liiasta koosta. Pikapanot pannassa, samoin pyllyseksi, takaapäin nelinkontin naiminen etc. Sitä sun tätä. Oma on tietysti valintani, kun on noin pieni tai normipilluinen vaimo. En silti vaihtaisi pois, eikä ole tarvinnut koskaan hinkua pienempää pillua.
Saisit minuun tulla kokeilemaan =) Ihan punastelee tässä, pitäisi kai kotiin viimein lähteä töistä.
 
Viimeksi muokattu:
Takaa ylläri
Jäätin ylitöihin nuoren hepun kanssa, otettin välillä kaljaa ja rupes hyväilemään takaa intojani. Kiihottuhan siinä kun riisu housut, vaikka oon vanhempi nainen yllätys oli SUURI. Myt tykkään kun saa 28cm niin että tuntuu kunnolla. Rakaistun kerrasta isoon.
 
nainen edelleen lomalla
Hienoa, että sait vihdoin isoa, mutta kerro nyt ihmeessä minkä kokoista sitten sait. Iso on niin suhteelinen käsite.

Omalla ukollani on reilut kakskytsenttinen ja paksukin vielä, mutta silti tekisi mieli kokeilla vieläkin isompaa. Usein hän laittaa kalunsa lisäksi muutaman sormenkin sisään ja ai kun tekee gutaa. Olisi mahtavaa kokeilla jotain 25 senttistä ja tosi paksua niin tietäisi miltä tuntuu, kun paikat on aivan täynnä. Mutta mistä sellaisen oriin löytää, kun tämä nykyinenkin on aikas harvinaisuus. Varmaan alle prosentilla miehistä on ukkonii kokoinen kalu. Täytyy olla kait tyytyäsiihen, mutta aina pitää olla unelmia....

Voi kun en tullut mitanneeksi. Nyt harmittaa, kun puheluakaan ei ole tullut. Lieneekö niitä miehiä, jotka katsovat tehtäväkseen antaa edes se yksi ihana kokemus naiselle ?
Mutta todella isokokoinen se oli, vaikea verrata mihinkään. Sormet ylitivät nippanappa ympäri, kun oikein pinnisti. Sellainen painava ja kuitenkin jämäkkä kädessä. Kun hän nousi seisomaan, ei kalu jököttänyt napaa vasten tiukasti, vaan suurinpiirtein vaakasuorassa ja ihanasti vaappui kun hän käveli. Siis kertakaikkiaan jotain speciaalia, kun sitä voi melkein pitää sylissä:)
Pituutta oli ehkä serlarullan verran, vaikea sanoa kun olin niin kiihkosta pyörryksissä.
 
Viimeksi muokattu:
Eka Kokemus
Oltiin laivalla ja mieheni sammu niin kuin aina. Nuori poika tanssitti ja vei hyttiinsä, ensimäistä kertaa kertaa petin miestäni 40v aikana. Kyllä naapuri hytissä varmaan kuulivat kun huusin kiihottuneena orkuista. Kyllä kannatti, miehelläni ehkä 10cm pojalla ainakin 30cm ja paksu. Ensimäistä kertaa oli haarojenväli kipeenä naimisesta. Onneksi jätti numeron ja olen käynyt usein kylässä, en osaa olla hiljaa kun työntää kokonaan sisääni. En tiennyt että niinkin ISOJA on nuorilla.
 
Zzz...
Peniksen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen. Lääketieteessä pidetään peniksen mittaa normaalina, jos sen pituus levossa on yli 4 cm ja venytettynä yli 7 cm. Mitta otetaan häpyluun alareunasta peniksen kärkeen.



Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 - 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 - 14 cm).

Kylläpä on pojilla pienet kalut.
 
Viimeksi muokattu:
Sup
Mielenkiintoisia aina nämä peniksen mittakeskusteluissa ilmoitetut sentit. Katsokaas tuolta jakauma peniksen mitan esiintyvyyden suhteen: File:penis frequency.svg - Wikipedia, the free encyclopedia

1 tuuma on 2,54 cm.

Näkee, että hyvin hyvin pienellä osalla on 8 tuumainen (20,3 cm) ja 9 tuumaa pitkiä (23 cm) on niin vähän, että se viistää lähellä 0% esiintyvyyttä. Silti tämän palstan jutuissa vilisee noita jättipeniksiä kuin sellainen olisi joka toisella ja osa jopa heittää legendaa hyvistä kokemuksistaan 28cm tai 'vähintään' 30cm pitkillä kaluilla varustetuista miehistä. Taitaa nuoret fantasiakirjailijan alut olla kokeilemassa siipiään täällä.
 
Bigger-John
Olen harrastanut peniksen kehittämistä noin vuoden. Kehitystä on tullut jonkin verran. Nyt on häpyluuhun painettuna pituus 19cm, ja paksuus 13cm.
En tiedä johtuuko jostain muusta, mutta lähiaikoina olen saanut vaimolle tuotettua pari kertaa "yhdyntäorgasmin", eli hän on lauennut rakastellessa ilman erityistä klitoriksen kiihottamista. Aiemmin näin ei ole muistaakseni käynyt. Orgasmeja toki saa aina, mutta klitorista kiihottamalla.
Pakko sanoa, että tämä uusi tapa saada hänet laukeamaan tuntuu hyvälle. On vaikea pidätellä omaa lastiaan, kun toinen voihkii kuinka syvälle menen ja värisee orgasmin kourissa kaluni ympärillä :)

Ehkä olen saanut niitä kriittisiä senttejä kehitettyä lisää.
 
Köyristelijä
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nysää...;9777898:
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!

Taidat olla kuitenkin mies joka kirjoittelet. Sinulla on ongelmia kalusi suhteen ja yrität nyt heitellä täällä iloksesi jotain. Nähtävästi muijasi on ottanut vierasta. Kirjoituksestasi kuultaa läpi miehen kirjoitus tyyli. Vedä runkut ja rauhoitu - muut miehet nussivat muijaasi, turhaan perään huudat, ei tule takaisin. Hah hah haaa mikä idiootti.
 
Vanhaakin ylllätää
Oltiin laivalla ja mieheni sammu niin kuin aina. Nuori poika tanssitti ja vei hyttiinsä, ensimäistä kertaa kertaa petin miestäni 40v aikana. Kyllä naapuri hytissä varmaan kuulivat kun huusin kiihottuneena orkuista. Kyllä kannatti, miehelläni ehkä 10cm pojalla ainakin 30cm ja paksu. Ensimäistä kertaa oli haarojenväli kipeenä naimisesta. Onneksi jätti numeron ja olen käynyt usein kylässä, en osaa olla hiljaa kun työntää kokonaan sisääni. En tiennyt että niinkin ISOJA on nuorilla.
Ja tekee mieli lis''.
 
Viimeksi muokattu:
Vanhaakin ylllätää
Oltiin laivalla ja mieheni sammu niin kuin aina. Nuori poika tanssitti ja vei hyttiinsä, ensimäistä kertaa kertaa petin miestäni 40v aikana. Kyllä naapuri hytissä varmaan kuulivat kun huusin kiihottuneena orkuista. Kyllä kannatti, miehelläni ehkä 10cm pojalla ainakin 30cm ja paksu. Ensimäistä kertaa oli haarojenväli kipeenä naimisesta. Onneksi jätti numeron ja olen käynyt usein kylässä, en osaa olla hiljaa kun työntää kokonaan sisääni. En tiennyt että niinkin ISOJA on nuorilla.
Ja tekee mielli UUDESTAAN.
 
Viimeksi muokattu:
Lyyli 55-
Oltiin laivalla ja mieheni sammu niin kuin aina. Nuori poika tanssitti ja vei hyttiinsä, ensimäistä kertaa kertaa petin miestäni 40v aikana. Kyllä naapuri hytissä varmaan kuulivat kun huusin kiihottuneena orkuista. Kyllä kannatti, miehelläni ehkä 10cm pojalla ainakin 30cm ja paksu. Ensimäistä kertaa oli haarojenväli kipeenä naimisesta. Onneksi jätti numeron ja olen käynyt usein kylässä, en osaa olla hiljaa kun työntää kokonaan sisääni. En tiennyt että niinkin ISOJA on nuorilla.[/QUOTE
Minäkin panetan nuorilla itseäni enkä häpeille sitä että 5-6 poitsuu panee kunnolla, on kiva olla niitten pantavana. Tulee vähän huoramainen olo kun vuorollansa nussii kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Vanha mirri yllätty
Voi kun en tullut mitanneeksi. Nyt harmittaa, kun puheluakaan ei ole tullut. Lieneekö niitä miehiä, jotka katsovat tehtäväkseen antaa edes se yksi ihana kokemus naiselle ?
Mutta todella isokokoinen se oli, vaikea verrata mihinkään. Sormet ylitivät nippanappa ympäri, kun oikein pinnisti. Sellainen painava ja kuitenkin jämäkkä kädessä. Kun hän nousi seisomaan, ei juhlistakalu jököttänyt napaa vasten tiukasti, vaan suurinpiirtein vaakasuorassa ja ihanasti vaappui kun hän käveli. Siis kertakaikkiaan jotain speciaalia, kun sitä voi melkein pitää sylissä:)
Pituutta oli ehkä serlarullan verran, vaikea sanoa kun olin niin se
Työpaikan juhlista jäi luokseni nuori mies, olin yllättynyt kun tuli sänkyyni ja kulli kovana. Siinä kun otti käteen sen paksun kyrvän niin vanhakin nainen innostu. Sai ainakin orkasmeja kun pojalla seiso jatkuvasti, liekkö ollut seksi adjeti?i vai onko normaalia että nuorella seosoo jatkuvasti. Siitä on tullut mun salarakas, enkä valita kun saa munaa että sänky rytkyy kun saa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
naikkonen
ihmettelen sitä ettei isojen penisten olemassa oloa uskota. onkos se pienimunaisten propagandaa? :D ei tarvinu kuin mennä ensimmäiselle alastonsivulle ja jo löytyi suht kookas elin. vai onko tämä muiden mielestä sitten pieni? [linkki moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
naikkonen
linkkiin tulee nähtävästi aina tuorein kuva. mut tuolta löytyy kummiskin :) jos jotain kiinnostaa niin alkup. kuva jota tarkoitin oli [linkki moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
pasi
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
 
Viimeksi muokattu:
velmukki
Miettikääpäs tätä - Tappi ei ole koskaan liian pieni, vaan reikä on liian iso. Tappia kun omistaja ei voi kasvattaa, mutta reikäänsä omistaja voi pienentää lihaksilla.
Yhtenveto- Iso muna tarvitaan lorttitussuille, jotka eivät pidä lantionpohjalihaksistaan huolta ja kuseksivat vanhemmiten alleen.
 
mds
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!


Niin.....

Minillä mahtuu porttikonkiin eikä tule laidat vastaan....
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
Molo sisään koolla niin väliä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä