Seisooko 40-60-v miehellänne?

  • Viestiketjun aloittaja Nuori vaimo 40 v
  • Ensimmäinen viesti
Nuori vaimo 40 v
meillä on hyvä liitto, ongelmana se että miehen erektio on heikko. Siihen koetetaan sitten apua lääkärin kanssa. Mies on kyllä nyt alkanut helliä minua enemmän kuin "hyvän erektion" aikana: silittää, puristelee, nuolee, puree, ostelee kaikkea, matkustamme jne ahkerasti. Voimme helliä toisiamme jopa 4 t iltaisin. Penis sitten seisoo osan aikaa kovastikin mutta "väsyy" taas. Miten teillä?
 
Onnistuva mies.
meillä on hyvä liitto, ongelmana se että miehen erektio on heikko. Siihen koetetaan sitten apua lääkärin kanssa. Mies on kyllä nyt alkanut helliä minua enemmän kuin "hyvän erektion" aikana: silittää, puristelee, nuolee, puree, ostelee kaikkea, matkustamme jne ahkerasti. Voimme helliä toisiamme jopa 4 t iltaisin. Penis sitten seisoo osan aikaa kovastikin mutta "väsyy" taas. Miten teillä?
No ei minulla varmasti seiso yhteenmenoon neljäätuntia.

Sensijaan neljäntunnin aikana voi seistä useita kertoja.
 
Viimeksi muokattu:
NaiNen 40+
Mieheni, 44 v. Nauttii seksistä, sen ajattelemisestakin paljon,
tuntuu että seisoo lähes kokoajan joskus...
Itse sänkypuuhissa ihan siis seisoo sen aikaa kun tarvitsee,
joskus ( harvemmin ) lerpahtaa kesken homman, ja tiedänkin sen johtuvan siitä
että ajattelee jotain muita, arkisempia asioita välillä.

Siltä ei pitkässä(kään) liitossa voi välttyä, joskus ajatus vaan karkaa.
Myös minulta. Hyvän mielikuvituksen omaavana saan kuitenkin pian asiasta taas kiinni,
arkihuolet jää hetkeksi taka-alalle.

Toi helliminenkin voi mennä "yli" niin että se varsinainen kiihottava toiminta on jo ohi,
ja silloinhan ei seisokaan. Varsinkin, jos mies sitä jämähtää miettimään.
 
sirri
Kai yhdyntätiheyskin vaikuttaa varsinkin kypsemmllä iällä. Ihminen on aika monimutkainen olento, sitä usein halutaan kiihkeimmin mitä ei heti oitis olekaan tarjolla, hyvässäkin liitossa. Muutaman päivän pidempi tauko totuttuun voi tehdä sanamukaisesti terää, jos on säännöllinen seksirytmi yleensä.
Kukin pari toimii tietysti tavallaan mutta arjen keskellä voi vaikka vaatteet päälläkin viettää kiihkeitä hetkiä niin että molemmilla "linssit huuruuntuu";) mutta ei silti mennä pidemmälle sillä kerralla.
Em. toimii meillä pitkässä liitossamme.

Kuten nimim. nainen 40+ toteaa, joskus on enemmän arki läsnä rakastellessakin, toisinaan se taas on hyvin intensiivistä molemmilta. Eipä kai kovin kannata tarkkailla ajoittaisia löpsähdyksiä vaan antaa mennä vaan, varsinkin jos noin pitkiä rupeamia viettää hellimisissä kuin ap kertoo.
 
n50+
Mies 54 ja kyllä seisoo. Joskus tuntuu, että vähän turhankin usein ja vaativana.
Eikä lerpahtele, vaan kivikovana kuten nuorenakin. Yhteiselämää takana jo reippaat kolme vuosikymmentä, joten uutuuden viehätyksestä ei liene kyse. Aamuseisokit ( onneksi ) vähentyneet, joten enää ei joka aamu kulje teltta edessä:))
Onneksi olen itse ns "ainamärkää" tyyppiä, joten voin antaa pillua ilman sen erityisempää kiihottumista. Saapipahan sen mitä haluaa.
Tosin parin viime vuoden aikana olen huomannut, että itse kiihotun harvemmin kuin ennen. Toki sitten kun himot valtaavat, saatetaan irstailla pitkätkin ajat. Pienen huilitauon jälkeen mies kovenee ihmeen hyvin uudelleen, vasinkin jos esim nuolee pilluani. Se on kuulemma kiihottavaa puuhaa :)
 
Kokeilu
meillä on hyvä liitto, ongelmana se että miehen erektio on heikko. Siihen koetetaan sitten apua lääkärin kanssa. Mies on kyllä nyt alkanut helliä minua enemmän kuin "hyvän erektion" aikana: silittää, puristelee, nuolee, puree, ostelee kaikkea, matkustamme jne ahkerasti. Voimme helliä toisiamme jopa 4 t iltaisin. Penis sitten seisoo osan aikaa kovastikin mutta "väsyy" taas. Miten teillä?
Oletteko kokeilleet erektiorengasta? Halpa lääke eikä aiheuta haittavaikutuksia vaan päin vastoin. Meillä toimii todella hyvin ja erektio kestää.
 
Viimeksi muokattu:
Finnish Frazier
Kuuskymppisen luomu-mieskuntoisuus saattaa häiriintyä helposti, mutta jos ei ole stressiä tämminki syntyy ongelmitta vaimon vemputuksella. Katselin äsken vaimoani (64-v.) sillä silmällä, että torstaista torstaihin tulee neljäs lemmiskely. Itse olen 63-v. Vieraissakin tekisi mieli käydä mutta missä.
 

Yhteistyössä