Seksi ei toimi

Me ollaan 25 vuotiaat, olemme olleet naimisissa 2 vuotta ja vaimolla ei oo yhtään seksin kiinostusta jäljellä. Kohta en jaksa tätä parisuhdetta kun hänellä on miljoona tekosyita koko ajan. Väsymys, migreenit, jne. Tiedän 100% hänellä ei oo toista miestä ja lääkäri ehdotti epillerit aiheuttava sellaista ongelmaa, sen jälkeen vaimoni lupasi lakata niiden syömisen. En kuitenkin usko pillereiden loppuumisen auttavan. Olen itse hyvännäköinen mies ja haluan seksiä joka hiton päivä. Mulla on hienokokoinen kalu ja osaan sitä käyttää. En tiedä minkä takia se rakastaa minua mutta ei halua yhtään seksiä? Mietin erottamista, hän ei kuitenkaan halua erota.

Onko Suomessa edes naisia jotka haluaa hyvää seksiä päivittäin vai mitä?
 
Hoono soome, kyl sä löytää naista joka päivä tahtoo mutta ne on kevytkenkäsiä lorttoja.

Mutta siis ei ole mitenkään erikoista jos on jaksoja joissa ei halua lainkaan eikä asiaa helpota jos toinen vaatii, silloin se vähäinenkin halu lähtee kokonaan.
 
Hoono soome, kyl sä löytää naista joka päivä tahtoo mutta ne on kevytkenkäsiä lorttoja.

Mutta siis ei ole mitenkään erikoista jos on jaksoja joissa ei halua lainkaan eikä asiaa helpota jos toinen vaatii, silloin se vähäinenkin halu lähtee kokonaan.
Mutta hänelle riittää kerran kuukaudessa, ei se voi olla normaali asiaa minun mielestä. Meidän väliaikainen ratkaisu oli suuseksi (vain minua varten) vaikka vaimoa ei sitäkään kiinnosta niin paljon.
 
Me ollaan 25 vuotiaat, olemme olleet naimisissa 2 vuotta ja vaimolla ei oo yhtään seksin kiinostusta jäljellä. Kohta en jaksa tätä parisuhdetta kun hänellä on miljoona tekosyita koko ajan. Väsymys, migreenit, jne. Tiedän 100% hänellä ei oo toista miestä ja lääkäri ehdotti epillerit aiheuttava sellaista ongelmaa, sen jälkeen vaimoni lupasi lakata niiden syömisen. En kuitenkin usko pillereiden loppuumisen auttavan. Olen itse hyvännäköinen mies ja haluan seksiä joka hiton päivä. Mulla on hienokokoinen kalu ja osaan sitä käyttää. En tiedä minkä takia se rakastaa minua mutta ei halua yhtään seksiä? Mietin erottamista, hän ei kuitenkaan halua erota.

Onko Suomessa edes naisia jotka haluaa hyvää seksiä päivittäin vai mitä?
On naisia, jotka haluaisivat seksiä päivittäin. Jopa sitä ei-niin-hyvää. Kuulostaa siltä, että vaimosi ei enää tunne sinuun tarvittavaa henkistä yhteyttä. Teen tässä siis olettamuksen, että parisuhteenne ei muutenkaan ole täysin kunnossa. Useinhan tällaiset ongelmat ovat vain oire siitä, että parisuhteessa on muita ongelmia. Vaikka fyysiset halut ja läheisyydenkaipuu eivät ole sama asia, kulkevat ne kuitenkin käsi kädessä. Olenko täysin hakoteilla vai onko avioliittonne muilta osin molempia tyydyttävää? Mahdollisia syitä on lukemattomia, kuten stressi, väsymys, epävarmuus, keskustelemattomat ongelmat, kiinnostus muita miehiä kohtaan, se ettei enää tunne seksuaalista halua kumppaniaan kohtaan, lääkkeet jne. Oletko ajatellut kysyä asiasta vaimoltasi suoraan?
 
Me ollaan 25 vuotiaat, olemme olleet naimisissa 2 vuotta ja vaimolla ei oo yhtään seksin kiinostusta jäljellä. Kohta en jaksa tätä parisuhdetta kun hänellä on miljoona tekosyita koko ajan. Väsymys, migreenit, jne. Tiedän 100% hänellä ei oo toista miestä ja lääkäri ehdotti epillerit aiheuttava sellaista ongelmaa, sen jälkeen vaimoni lupasi lakata niiden syömisen. En kuitenkin usko pillereiden loppuumisen auttavan. Olen itse hyvännäköinen mies ja haluan seksiä joka hiton päivä. Mulla on hienokokoinen kalu ja osaan sitä käyttää. En tiedä minkä takia se rakastaa minua mutta ei halua yhtään seksiä? Mietin erottamista, hän ei kuitenkaan halua erota.

Onko Suomessa edes naisia jotka haluaa hyvää seksiä päivittäin vai mitä?
Kuule, sä oot nuori vielä. Kysy uudestaan sitte kun on menny samalla lailla 20v eteen päin. Mä olin ottanu eron muutama vuos sitten ja löytäny uuden ja elämä oli alkanu uudestaan. Päälle nelikymmpisenä. Olen nyt kokenu kaiken sen mitä monet kokee siinä kahenkympin korvilla! Elämä voi alkaa vaikka satavuotiaana, susta ittestäs se on kiinni, älä hoppuile!
 

Yhteistyössä