seksi ja menkat

Meillä on ongelmana yhdyntä ja menkat. Miehen tekis kovasti mieli vaikka mulla on menkat ja mulla taas ei oikein sytytä silloin. On sellanen "likanen" olo.
Onko kellään samoja ongelmia ja onko rakaisu ehdotuksia?
 
Mä olen kyllä samanlainen, tahdon pitää menkkojen aikaan taukoa kyllä, usein on kovia kipuja, olen välillä todella todella kipeä, joten ei innosta, mutta onneksi omani kestää 2-3 päivää ja sit on käy moottori senjälkeen kuumana, oon aina menkkojen jälkeen kuin ravihevonen jonka pitää päästä juoksemaan.

Mutta menkkojen aikana voi harrastela muuta hiplaamista ja pusuttelua ja silittelyä, vaikka ei sitten naisen alapäästä rävellettäisiinkään, onhan naisella paljon muitakin sellaisia eroottisia alueita.
 
lisse
...ei menkat vaikuta minulle/meille mitenkään, menkkojen aikaan ihan samalla tavoin sex kuin normaalistikin, meillä kun tuota sex voi sanoa että melkeinpä joka päivä, ja täytyy sanoa että menkkojen aikaa haluttaa vietävästi..jonku verran lakanan vaihtoa tulee ;)
 
Mom
Mä en halua seksiä menkkojen aikana eikä halua mieskään eli hyvä diili. Joskus on suihkussa testattu, mutta on se aika rajun näköstä ku veri lentää... ei meidän homma. Kyllä mä sen 4-5pv kestän ilman kalua.
 

Yhteistyössä