Seksiä ilman kortsua ?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen n. 30v. Sinkku Nainen ja jonkinverran tulee harrastettua yhdeillan juttuja.
Itse tykkään seksistä ilman kumia ja itse en ole sitä vaatimassa. Toki miehet joskus laittaa kysymättä kumin.
Raskauden ehkäisy on kyllä kunnossa.
Yhden kerran olen sairastanut klamydian. Liekkö hyvää tuuria kun ei ole muuta tullut.
Eli miten muut villit sinkku naiset teettekö ilman kumia miten paljon ja miehet voitte kanssa kertoa omia kokemuksia..
 
vierailija
Olen n. 30v. Sinkku Nainen ja jonkinverran tulee harrastettua yhdeillan juttuja.
Itse tykkään seksistä ilman kumia ja itse en ole sitä vaatimassa. Toki miehet joskus laittaa kysymättä kumin.
Raskauden ehkäisy on kyllä kunnossa.
Yhden kerran olen sairastanut klamydian. Liekkö hyvää tuuria kun ei ole muuta tullut.
Eli miten muut villit sinkku naiset teettekö ilman kumia miten paljon ja miehet voitte kanssa kertoa omia kokemuksia..
No itse kanssa tuli joskus nuorena touhuttua aika paljon. Varmaan 50 eri miestä tullut nussittua ja eiköhän lie puolet laittanut paljaalla. Kaksi kertaa sain klamydian..
Nyt kymmenen vuotta suhteessa olleena ja kaksi lasta saaneena, niin en kyl kadu mitään.
Mutta toki kortsua kannattaa käyttää, nykyään saattaa olla enemmän tauteja liikkeellä..
 
vierailija
Olen 55-vuotias, kristillisen maailmankatsomuksen omaava rakennusalan insinööri pääkaupunkiseudulta. Olen elämässäni ollut yhdynnässä lukemattomien naisten kanssa, enkä koskaan ole käyttänyt kondomia. En edes silloin, kun partnerini on ollut hyvin nuori. Hyväksyn kyllä muut ehkäisymenetelmät, mutta kondomia en. Tämä johtuu jo yksinomaan siitäkin, että kondomi sotii ikiaikaista luonnonjärjestystä vastaan. Kyllä miehellä kuuluu olla oikeus laskea siemennesteensä naisen sisälle. Näin on aina ollut. Pelkistäen voisi sanoa, että yhdyntä ei ole yhdyntä, jos käytetään kondomia. Kokemuksesta tiedän, että nainenkin nauttii suunnattomasti, kun mies laskee sisälle. Tieteellisissä tutkimuksissa on myös kiistatta todettu, että siemenneste naisen emättimessä parantaa naisen hyvinvointia.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Olen 55-vuotias, kristillisen maailmankatsomuksen omaava rakennusalan insinööri pääkaupunkiseudulta. Olen elämässäni ollut yhdynnässä lukemattomien naisten kanssa, enkä koskaan ole käyttänyt kondomia. En edes silloin, kun partnerini on ollut hyvin nuori. Hyväksyn kyllä muut ehkäisymenetelmät, mutta kondomia en. Tämä johtuu jo yksinomaan siitäkin, että kondomi sotii ikiaikaista luonnonjärjestystä vastaan. Kyllä miehellä kuuluu olla oikeus laskea siemennesteensä naisen sisälle. Näin on aina ollut. Pelkistäen voisi sanoa, että yhdyntä ei ole yhdyntä, jos käytetään kondomia. Kokemuksesta tiedän, että nainenkin nauttii suunnattomasti, kun mies laskee sisälle. Tieteellisissä tutkimuksissa on myös kiistatta todettu, että siemenneste naisen emättimessä parantaa naisen hyvinvointia.
Meillä puolestaan hommat hoidetaan ihan oikeasti luonnonmukaisesti eli ei yhtään mitään ehkäisyä/ehkäisymenetelmiä ole käytössä. Siis jos asia vaimosta riippuisi. Minulla pelkuruus iskee usein ja kondomi käyttöön. Ehkä tämä on kuitenkin ihan ymmärrettävää, kun otetaan huomioon se, että pelkään taas keskenmenon tulevan... :(

Samanlainen maailmankatsomus täälläkin. :)
 
vierailija
Olisikohan niin, että naiset ovat tässä asiassa rohkeampia kuin miehet. Kuvaavaa on, ettei yksikään nainen ole kieltäytynyt yhdynnästä, vaikka olen tehnyt selväksi, etten käytä kondomia vakaumuksellisista syistä. Näin siitäkin huolimatta, että mitään muutakaan ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Tämä kertoo myös siitä, kuinka paljon suuremman kiihotuksen ja hekuman nainen saa, kun hän tietää miehen laukeavan hänen sisälleen. Toivoisin, että naisetkin aktivoituisivat osallistumaan enemmän tähän keskusteluun omine näkökantoineen.

Terveisin Erkki 55 v
 
vierailija
Olisikohan niin, että naiset ovat tässä asiassa rohkeampia kuin miehet.

olen tehnyt selväksi, etten käytä kondomia vakaumuksellisista syistä. Näin siitäkin huolimatta, että mitään muutakaan ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Tämä kertoo myös siitä, kuinka paljon suuremman kiihotuksen ja hekuman nainen saa, kun hän tietää miehen laukeavan hänen sisälleen.

Toivoisin, että naisetkin aktivoituisivat osallistumaan enemmän tähän keskusteluun omine näkökantoineen.

Terveisin Erkki 55 v
No, oman rohkeuteni puutteen syyn kyllä jo kerroinkin.

Ja tuossapa varmaankin syy siihen, miksi naiseni haluaisi ilman kondomia, ilman yhtään mitään ehkäisyä...

Parempia aikoja odotellessa...
 
vierailija
Näin miehen näkökulmasta kommentoin keskustelua. Eli jonkun verran tullut esim. Baarista lähdettyä yhdenyön jutulle ja tinderistä myös hakenut ja saanutkin ihan pelkästään seksi seuraa. Ja niiden kokemusten perusteella harva nainen jättää homman kesken jos ei vaikka ole kondomia. Hyvin harvoin nainen sitä pakottaa käyttämään.
Ja lienee turha yleistää, mutta olen huomannut että jos on vähän pyöreähkö tai tuhdimpi tyttö /nainen, niin ne eivät ole koskaan ehdottanut tai ottanut puheeksi kondomia. Ja taitavat olla muutenkin villimpiä ja estottomampia.. 😉
Mutta kommentoikaa myös naiset, teidänkin mielipidettä kaivataan..
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
olen huomannut että jos on vähän pyöreähkö tai tuhdimpi tyttö /nainen, niin ne eivät ole koskaan ehdottanut tai ottanut puheeksi kondomia. Ja taitavat olla muutenkin villimpiä ja estottomampia.. ;)
Huh, tuosta tuli mieleeni yksi äitini tuttu, että lähtisikö samaan... Hänellä en tiedä olevan kestävää hyvää arvopohjaa eli tässäkin ketjussa mainittua maailmankatsomusta, joka estäisi häntä heittäytymästä hurjaksi kanssani... ;)
 
vierailija
Näin miehen näkökulmasta kommentoin keskustelua. Eli jonkun verran tullut esim. Baarista lähdettyä yhdenyön jutulle ja tinderistä myös hakenut ja saanutkin ihan pelkästään seksi seuraa. Ja niiden kokemusten perusteella harva nainen jättää homman kesken jos ei vaikka ole kondomia. Hyvin harvoin nainen sitä pakottaa käyttämään.
Ja lienee turha yleistää, mutta olen huomannut että jos on vähän pyöreähkö tai tuhdimpi tyttö /nainen, niin ne eivät ole koskaan ehdottanut tai ottanut puheeksi kondomia. Ja taitavat olla muutenkin villimpiä ja estottomampia..
Mutta kommentoikaa myös naiset, teidänkin mielipidettä kaivataan..
Samanlaisia kokemuksia. Useimmat naiset antaa paljaalla, mutta olen aina käyttänyt kortsua. Joku nainen pitkään vänkäsi vastaan kortsua, mutta lopulta suostui.
 
vierailija
Mä oon harrastanut parikymppisestä saakka vanhempia 50-60+ naisia. En koskaan ole kondomia käyttänyt ja ei koskaan kukaan ole sellaista kysynytkään.

Yleensä ensi kerta eskaloituu pikku pusuttelusta niin sponttaanisti seksiin, ettei sitä kondomia kumppani ehdi edes kaivata. Joitain kertoja on jälkikäteen keskusteltu ehkäisyn tarpeesta, mutta nämäkin olen saanut tyynnyteltyä ja seuraavat kierrokset myös menty paljaalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Oöen 34v nainen ja sillon parikymppisenä tuli usein baarista jne pokattua joku yhden yön juttu ja lähes aina paljaalla. Niitä kaks klamydiaa sain. Sit erosin 31v iässä miehestäni ja paljon irtosuhteita ollut, mutta harvemmin ihan umpikännissä ovat olleet. Enemmän työkaveria, koulutuksesta, konferenssistä, salilta jne jne. Aika montaa useaan kertaan jopa. Kaks klamydiaa, en tiedä mistä sain ekan kerran mutta toinen kerta tuli melkeen heti perään ja epäilen että sain itse tartuttamani mieheltä sen takasin 😬 olin ehtinyt tartuttaa sen neljälle ennenkun alko oireet.
 
vierailija
Yleensä ensi kerta eskaloituu pikku pusuttelusta niin sponttaanisti seksiin, ettei sitä kondomia kumppani ehdi edes kaivata. Joitain kertoja on jälkikäteen keskusteltu ehkäisyn tarpeesta, mutta nämäkin olen saanut tyynnyteltyä ja seuraavat kierrokset myös menty paljaalla.
Halusin ensimmäisen yhdyntäni olevan niin luonnollista kuin vain mahdollista. Kondomia ei käytetty ja tyttöystävä tuli heti ekasta kerrastamme raskaaksi!
 
vierailija
Olen 35v. Nainen ja en ole ollut pidemmissä parisuhteissa oikeestaan koskaan. Muutamia lyhyitä suhteita on ollut (ehkä n. Puoli vuotta).
Olen aina ollut todella seksuaalinen ja tarvitsen seksiä paljon. Melkein aina ollut joku vaki mies kenen kanssa sekstailla, mutta irtosuhteita ollut myös paljon. Ja suurin osa on pannut paljaalla ja toivottavasti myös jatkossa näin.. Ainoastaan yksi klamydia ollut..
 
vierailija
Olen 35v. Nainen ja en ole ollut pidemmissä parisuhteissa oikeestaan koskaan. Muutamia lyhyitä suhteita on ollut (ehkä n. Puoli vuotta).
Olen aina ollut todella seksuaalinen ja tarvitsen seksiä paljon. Melkein aina ollut joku vaki mies kenen kanssa sekstailla, mutta irtosuhteita ollut myös paljon. Ja suurin osa on pannut paljaalla ja toivottavasti myös jatkossa näin.. Ainoastaan yksi klamydia ollut..
Miten paljon on ollut irtosuhteita?
Aika vähällä taudeilla olet säilynyt..
Ehkä se kortsun käyttö ois viisasta jos on paljon miehiä kierrossa..
 
vierailija
Miten paljon on ollut irtosuhteita?
Aika vähällä taudeilla olet säilynyt..
Ehkä se kortsun käyttö ois viisasta jos on paljon miehiä kierrossa..
Apua, en tiiä ilkeänkö edes sanoa eri miesten lukumäärää. Mutta niitä on paljon. Ei kyllä tarkka luku edes ole tiedossa kun joskus nuorena niitä oli useita miehiä päivässä. Ehkä 80-90 miestä voi olla..
Mut joo, on kyllä ollut hyvä tuuri ettei mitään muuta sattunut..
 
vierailija
Olisikohan niin, että naiset ovat tässä asiassa rohkeampia kuin miehet. Kuvaavaa on, ettei yksikään nainen ole kieltäytynyt yhdynnästä, vaikka olen tehnyt selväksi, etten käytä kondomia vakaumuksellisista syistä. Näin siitäkin huolimatta, että mitään muutakaan ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Tämä kertoo myös siitä, kuinka paljon suuremman kiihotuksen ja hekuman nainen saa, kun hän tietää miehen laukeavan hänen sisälleen. Toivoisin, että naisetkin aktivoituisivat osallistumaan enemmän tähän keskusteluun omine näkökantoineen.

Terveisin Erkki 55 v
Meillä vaimo on minua rohkeampi tuossa myös kolmen kimpassa. Vaimo saa orgasmin helposti paljaalla kun saa miehen siemennesteet sisälleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukija505514

Yhteistyössä