Seksiä kumisaappaissa

  • Viestiketjun aloittaja Marja-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
Marja-Liisa
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.
 
www
Meillä kumisaappaiden lisäksi sänky on vesisänky,hieman vajaaksi täytetty että loiskuu mukavasti.Sitten molempien päällä on sukelluspuvut ja snorkkelit.Tulevaisuudessa ollaan ajateltu hankkia petroolikeskimoottori sänkyyn,nykästään se käyntiin kun ruvetaan hommiin...
 
???
Mikä siinä nyt sitten kiihotta????? Se että ne sappaat on jalassa?? Se miltä ne tuntuu ihoa vasten??? MIKÄ? Mulla ainaakaan kumisaappaat jaloissa aiheuta muuta kun jalkapohjaan suonenvedon.
 
Jussi54
Ymmärrän hyvin, että se kiihottaa. Minustakin on hyvin, hyvin eroottista, kun vaimolla on mustat Lenat sängyssä. Mistään Kontiosta en voi kuvitellakaan saavani samaa mielihyvän värinää. Miksi nätti saapas näin vaikuttaa, sitä en pysty edes itselleni selittämään. Toisaalta, pitääkö edes miettiä, miksi se tenhoaa ? Olen hyväksynyt asian ajat sitten. Varmasti tietty musta nahkasaapaskin ajaa saman asian.
Elämä on nautintoa varten - erotiikassa pitää keskittyä niin omiin kuin puolisonkin viehtymyksiin !
 
pervoliisa
Kaikille kumisaappaista ja sadeasuista kiinnostuneille on omat suomenkieliset sivutkin. Sen löytää ainakin googlettamalla ""sadetarinoiden kirjasto"". Siellä käydään vilkasta keskusteluakin aiheesta! Ja siellä on lisää linkkejäkin aiheesta. Ehkä teidän kumppari-ihmisten kannattaa mennä sinne katsomaan, sieltä varmaan löydätte hengenheimolaisia paremmin kuin täältä elleistä. =)
 
Mies54
Ei minua sadeasut yhtään kiinnosta, eivätkä edes kaikki kumisaappaat. Lienenkö sitten jonkinlainen pikku-friikki vain. Olen kauan ihmetellyt esim. Kontio-ihmisiä, jotka paljon esiintyvät esim. Suomi24:ssa. Heidän juttunsa ovat mulle aivan vieraita. Toisaalta netistä löytyy vaikka millaisia mutasaappaita sun muuta; antaa löytyä vaan ! Mutta en voi mitään sille, että kun näen hyvin pukeutuneen naisen syyssäässä jalassaan Nokian korkeakorkoiset pitkävartiset saappaat, on se ilo minun silmälleni.
 
Marja-Liisa
Anteeksi vaan että vahingossa kirjoitin tänne Elliin, enhän huomannut että tämä onkin tarkoitettu kaikenlaisille nirppanokille, oletin nimittäin että täällä voi keskustella kaikenlaisista asiosta parissuhteesta ja erotiikasta mutta kun ei niin ei.
 
Kumittaja
Jatka vaan juttua, kyllä täällä kuulolla on asiasta kiinnostuneitakin. Jätä huomioimatta nuo epäasialliset kommentit heiltä jotka ei asiasta mitään ymmärrä. (en tosin ymmärrä mikä pakko heidän on näitä lukea ja kommentoida??) Tuo ei ollut sitten kysymys teille ""normaaleille""
 
pervoliisa
Hyvä Marja-Liisa,

jos käsitit viestini niin, etteikö täällä elleissä voisi asiasta keskustella, niin erehdyit! En todellakaan tarkoittanut asiaa niin. Olisin todella iloinen, jos täällä keskusteltais kaikesta erotiikkaan liittyvästä monipuolisesti, mutta tällä hetkellä kaikesta erikoisemmasta keskusteltaessa joku tulee aina päivittelemään kuinka sairasta ja luonnotonta se on. :(
Törmäsin noihin yllä mainitsemiini sivuihin sattumalta ja ajattelin niistä mainita, koska siellä varmasti on enemmän keskustelua aiheesta kuin täällä. Itse oon lueskellut paljon keskusteluja esim. tuntemattomassa maassa, joka on tarkoitettu kaikille kinky- ja fetishhenkisille ihmisille.

En todellakaan ole nirppanokka, joka ei erilaisuutta suvaitse. Väittäisin nimenomaan, että päin vastoin! Kirjoitin ekan viestini kiireessä, joten olen todella pahoillani, mikäli viestini oli loukkaava.

 
pervoliisa
Mun teorian mukaan muuten ne ""normaalit"", jotka kommentoi jotain epäasiallista on niitä ihmisiä, jotka eivät itse ole sinut omien mielihalujensa kanssa. Siis pelko omasta ""pervoudesta"" käännetään inhoksi tai jopa vihaksi muita kohtaan. Omasta mielestäni ihan kaikki seksuaalisuuden muodot ovat normaaleja, jos niitä 2 aikuista keskenään harrastaa, eikä ketään pysyvästi vahingoiteta!
 
Kumittaja
""Mun teorian mukaan muuten ne ""normaalit"", jotka kommentoi jotain epäasiallista on niitä ihmisiä, jotka eivät itse ole sinut omien mielihalujensa kanssa. Siis pelko omasta ""pervoudesta"" käännetään inhoksi tai jopa vihaksi muita kohtaan.""

Naulankantaan!! Olen täysin samaa mieltä.
 
Kumittaja
No ei se periaatteessa eroa muutenkuin että ollaan kengät jalassa! (eli eroaakos tuo nyt sitten mitenkään ""normaalista"" seksistä?) Hankala selitellä toisten puolesta, varmaan jokaisella omat mieltymykset (joku haluaa suudella saappaita, joku nuolla, joku tuntea kumin tuoksun/kosketuksen rakastellessa, Joku ehkä haluaa että hyväillään sappaalla, joku haluaa joutua saappaan alle alistetuksi ym...)
 
marjatta 53
Mikään ei ole niin ihanaa kuin se, että mieheni laukeaa mustille City-saappailleni
Pidän saappaita jalassa myös sänkyhommissa.
Mieheni erektio on silloin mahtava ja saan melkoita kyytiä.
Seksielämämme on saanut melkoisen piristyksen tästä saapashommasta!
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja marjatta 53:
Mikään ei ole niin ihanaa kuin se, että mieheni laukeaa mustille City-saappailleni
Pidän saappaita jalassa myös sänkyhommissa.
Mieheni erektio on silloin mahtava ja saan melkoita kyytiä.
Seksielämämme on saanut melkoisen piristyksen tästä saapashommasta!
käytätkö Marjatta muita saappaita sänkyssä ,laukeaako miehesi sisällesi enää lainkaan?
 
marjatta 53
Vain erilaisia kumisaappaita.Useimmiten mies valitsee Cityt.
Olin ehkä vähän epätarkka kirjoituksessani.
Kyllä hän laukeaa usein sisääni.(kondomiin)
Vain silloin kun minulla on kuukautiset tai
mies toivoo,hän laukeaa saappailleni.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja marjatta 53:
Vain erilaisia kumisaappaita.Useimmiten mies valitsee Cityt.
Olin ehkä vähän epätarkka kirjoituksessani.
Kyllä hän laukeaa usein sisääni.(kondomiin)
Vain silloin kun minulla on kuukautiset tai
mies toivoo,hän laukeaa saappailleni.
Onko marjatta nainut kukaan sinua kondomin kanssa saappaittesi varsien väliin nainnin lopuksi tai jossain vaiheessa?Tunnetko muuten kun mies laukeeaa sisääsi ilman kondomia?
 
marjatta 53
Ei ole.Mies on joskus vetänyt kondomin päähänsä ja nainut saappaan varsien väliin.
Emme rakastele koskaan ilman kondomia.Nyt mies on saanut päähänsä että masturboisin häntä kumikäsineet kädessä.Kai sekin ilo täytyy hänelle suoda.
 

Yhteistyössä