Seksiä toisen naisen kanssa

Olen omat tarinani täällä jo kertonutkin jokunen vuosi sitten, mahtaako palstalaisten keskuudessa olla kuinka yleistä, että rakastelee ystävättärensä kanssa? Tai ylipäätänsä toisten naisten?
Jos sinulla on kokeiluja naisten kanssa, pidätkö kuitenkin itseäsi heterona, vaiko bi-seksuaalina?

Kuinka mies voisi tietää mistä nainen pitää????! Naisen kanssa on ihanaa, mies haluaa vain panna; naisen kanssa on enemmän erotiikkaa ja pehmeyttä mukana. Ja se naisen syli... :heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkalie
Haluaisin myös kysyä: minkä ikäisinä tai missä elämänvaiheessa olet rakastellut ensimmäisen kerran toisen naisen kanssa? Nuorena, ennen perheen perustamista? Vai pitkän parisuhteen aikana? Parisuhteella tarkoitan tässä viestissä naisen ja miehen välistä suhdetta. Mitä toisen naisen kanssa rakastelu on merkinnyt sinulle? Kuinka yleistä on se, että alkaa kaivata kokemusta toisen naisen tunnusta, kun lapset ovat aikuisiän kynnyksellä?

Mutta, aaah, eivät kaikki miehet halua vain panna. Voin esimerkiksi hyväillä miestäni suullani, pitkäänkin, hän nauttii suuresti, mutta sujautankin peniksen suurena ja kovana takaisin hänen housuihinsa. Tästä syntyy ihana kiihottava jännite seuraavaan päivään, jolloin otan hänet uudelleen suuhuni ja hyväilen häntä suullani monin eri tavoin, jolloin hän laukeaa joko suuhuni tai yhdynnässä sisääni, ihan mielihaluista riippuen. Usein mieheni hyväilee rintojani, pelkästään rintojani, ja saan huikean orgasmin, mutta en välttämättä sillä kerralla hyväile miestäni lainkaan. Rakastelu on suurenmoista, kun olen ymmärtänyt, että miehen ei ole pakko tulla eikä edes pakko panna, jotta hän voi nauttia täysin rinnoin!

Tästä huolimatta - tai ehkäpä oikeastaan tämän myötä - uskon, että kahden naisen välinen eroottinen kokemus voisi olla unelmien täyttymys!!
 
  • Tykkää
Reactions: Paavali ja Kukkalie
Saiskin olla edes joskus naisen kanssa. :( Viime kerrasta on jo aikaa.. mutta kun ei vaan löydy sopivaa.. ehkä olen jotenkin nirso.

Tottahan se on, että seksi naisen kanssa jotenkin aistikkaampaa kuin miehen. Miehissä ja naisissa on omat hyvät & huonot puolensa. :p ( tai ei huonoja ollenkaan. ;))
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkalie ja SaNi-81
Kuinka mies voisi tietää mistä nainen pitää????! Naisen kanssa on ihanaa, mies haluaa vain panna; naisen kanssa on enemmän erotiikkaa ja pehmeyttä mukana. Ja se naisen syli... :heart::heart:
Mies tietää sen siitä, että asiasta puhutaan ja tehdään selväksi, mistä kumpainenkin pitää ja mistä ei. Ei kaikki naiset -eikä miehetkään- ole samasta muotista valettuja, onhan se ihan yksilöllistä, mikä kiihottaa!

Ja minusta on kyllä oikein mukavaa, että mieheni haluaa usein ihan vain panna. Mua kun ei ns. eroottinen, pehmeä rakastelu kiihota vähääkään. Pilluani hän osaa nuolla ja käsitellä paremmin kuin kukaan koskaan (edes nainen, kokeiltu on).

Don´t get me wrong; n+n -seksiä vastaan minulla ei ole sinällään yhtään mitään enkä poissulje vaihtoehtoa että sitäkin kokeilisin vielä joskus taas. Mutta nuo pari juttua tuossa hieman särähtivät mun korvaani ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Paavali
Alkuperäinen kirjoittaja mörkömamma;25392909:
Saiskin olla edes joskus naisen kanssa. :( Viime kerrasta on jo aikaa.. mutta kun ei vaan löydy sopivaa.. ehkä olen jotenkin nirso.

Tottahan se on, että seksi naisen kanssa jotenkin aistikkaampaa kuin miehen. Miehissä ja naisissa on omat hyvät & huonot puolensa. :p ( tai ei huonoja ollenkaan. ;))
Mulla on toi vielä kokematta...Tosin, oon nähny muutaman kerran unta...ja harmitti herätä :whistle:
 
Pidän itseäni kyllä täysin heterona, sillä en ehdoin tahdoin etsi naiskumppania. Siihen ei ole tarvetta. Olen kumminkin kolme kertaa ollut naisen kanssa, ja aina kumppanit ovat olleet ystävättäriä. Se on ollut ihanaa, sen myönnän. En hetkeäkään ole kokemuksiani katunut, niin toisenlaista se on ollut kuin miehen kanssa. Jotenkin hellää ja vaan niin ihanaa.

En hetkeäkään ajattelisi, jos siihen mahdollisuus taas tulisi. Olisin mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkalie
En hetkeäkään ajattelisi, jos siihen mahdollisuus taas tulisi. Olisin mukana.
Joskus nuorena tyttönä, 13-14 vuotiaana leikimme tyttökaverin kanssa lesboja, useamman kerrankin. Ei se niin kamalaa ollut. Yökylässä nukuimme samassa sängyssä ja teimme toisillemme hyvää.

Nyt aikuisena olemme sen tehneet kerran, eikä se kamalalle tuntunut vieläkään. Nyt mukanamme oli myös sauva. Olen varma, että kun kaverini tulee taas käymään, teemme sen. Miesystävät pysyköön silloin poissa.:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkalie ja Paavali
Miehenä vastaan: Jos kysyt luvan niin sitten ei ole pettämistä, mutta jos ett kysy niin sitten se on vähän niikuin pettämistä.

Vaimoni (on sanonut olevansa hetero) asui solussa ystävänsä (joka on lesbo) kahdestaan vuoden ja nyt myöhenmmin hän on muutamia kertoja käynyt yökylässä ystavättärellään (satojen kilometrien välimatka).
En tiedä mitä he ovat siellä hommailleet. Olisi kiva kysyä mutta en taida uskaltaa..
Oma salainen toiveeni olisi lähteä mukaan kylä reissulle tai että ystävätär tulisi meidän luo... ja harrastettaisiin yhdessä jotain uutta...

BiMama Tämä perustuu itseeni ja olettamukseeni muista miehistä. Todennäköisesti jos kysyt lupaa niin mies suostuu 66-75% todenäköisyydellä, mutta 66% todennäköisyydellä haluaa/änkeää mukaan ja se on sitten asia erikseen..
 
Olispa ihana löytää sellainen bi-nainen ystäväksi.... vois tehdä kaikkia naisten juttuja yhdessä. Kaikenlaista shoppailusta toisen hemmottelemiseen, hiusten silittelyä ja laittamista, meikkaamista, ihon hoitoa, kynsien hoitoa. Mä haluisin hemmotella toista naista ja tulla hemmotelluksi hellästi. Olis kiva sit kaikki kolme tai neljä olla samassa kasassa illalla sohvalla ja hyväillä toisiamme samalla kun katsomme hyvää leffaa... jotain sellaista kotoista lämmintä meininkiä. Ja kaikilla olis suunnilleen samanlainen lipido.... että tykkäis puuhastella yhtä usein..... Mun päiväunia..... ja sais siinä olla toinen mieskin....
 
Mistäköhän sellaisen bi-naisen ystäväksi oikein löytäisi.Olisi kiva tutustua muihin samanikäisiin naisiin jotenkin luontevasti. Baarissa toisen naisen lähestyminen on mulle ainakin tosi vaikeaa.
 
Niin on, varsinkin kun ei käy baareissa ollenkaan :p Netissä olen muutamiin mukaviin naisiin törmännyt, mutta eihän se meinaa, että heti löytyis se palava rakkaus tai intohimo. Aivan mahtavia ystäviä kyllä olen saanut! Viime viikonloppuna uskalsin yhden kanssa saunaan. Sit se kiltti harjasi ja letitti mun hiukset. Painoi pään mun olalle ja mä otin sitä kädestä kiinni. Sillä oli aivan ihanan pehmeät, kauniit kädet. Niin luonnon kaunis nainen muutenkin ja hyvä ihminen sisältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Paavali
Täällä myös yksi naisen kosketuksesta haaveileva nainen... Unissa tuohon kosketukseen olen tutustunut...ihania unia :heart: Tahtoisin joskus muuttaa sen muuksikin kuin vain haaveeksi... Mulla on ihana mies ja ihanat lapset. Miehelle oon puhunu tästä mun haaveesta, mut en tiedä ottaako se tosissaan...

Tahtoisin ystävystyä jonkun ihanan naisen kanssa, kokea läheisyyttä ja tehdä noita asioita mitä te muutkin täällä mainitsitte...
 
Pian kun täytin 20 kokeilin ensimmäisen kerran naisen kanssa. Muutamia kertoja sen jälkeen kokeilleena olen todennut sen olevan aivan ihanaa. Siinä on jotain, mitä en mieheni kanssa saa tunnettua.

Tunteet, erotiikka, läheisyys.. kaikki erilaisia. Odotan jo, että kohtaan seuraavan jonka kanssa voin pitää hieman kivaa ;)

Onko jotain verkkosivuja joista kannattaisi kaivella? Muualtakin kun täältä ;D
 

Yhteistyössä