Seksikauppa helsingissä hieman ujommalle pariskunnalle.

Mikä olisi hyvä seksikauppa helsingissä hieman ujommalle pariskunnalle? Itse en seksikauppoja niin karsasta, mutta nainen on hieman varautuneempi. Ollaan käyty yhdessä pienessä putiikissa joka muuten olisikin ollut kiva, mutta kun kauppaan eksyi samalla 2 muuta pariskuntaa niin oli jo tungosta :) Kiitos vinkeistä!
 
Naisena voin kertoa, että Keltainen ruusu on siinä mielessä kiva, että se oli tarpeeksi suuri ja käytävämäinen, eikä kaikki olleet ahtautuneet yhteen avaraan tilaan. Hiljaisina aikoina saattoi tuotteita katsastella täysin privaatisti. Jos joku sattui ohitse haluamaan, niin pienellä ihokosketuksella sekin onnistui ja homma jatkui ;) Suosittelen!

Hotlips oli tosi avara ja valoisa eikä sopivaa piilopaikkaa löytynyt, mutta jos ei katseita pelkää, niin tosi hyvä paikka sekin.

Muitakin hyviä seksikauppoja helsingissä on (kattava lista helsingin seksikaupoista) eikä liikaa kannata karsastella... kaikki kauppaan menijät ovat kuitenkin samalla asialla liikenteessä :)
 
Hei Sudenkorento :D

Kiitoksia vinkistä! Keltainen ruusu kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Haluamme tosiaan hieman privaatimman kokemuksen näin alkuun. Kunhan ajatukseen tottuu, niin varmasti pystymme luontevasti katselemaan ja nauttimaan avarammasta/ahtaammasta seksikauppareissustakin. :) Onko vielä muita kokemuksia helsingin seksikauppatarjonnasta?
 
Heippa miesvain! Tuo on totta ja ollaan kyllä netistäkin tilattu. Seksikaupassa käyminen on kokemus itsessään ja ainakin me saimme innostusta iltaan. Hyvänä puolena oli se, että vaikka posti toimiikin nopeasti, niin kaupasta saimme tuotteet heti testiin kun kotiin päästiin ;)

Kävimme Keltaisessa ruusussa ja kiva paikka kyllä oli... suosittelemme :)
 
Se kokemus mikä minulla on seksikauppoissa vierailuista, niin olen huomannut sen, ettei siellä paljoakaan kyttäillä toisten tekemisiä, vaan keskitytään ihan omaan tutkiskeluun. Ei kyllä ole syytä ujostella. Näin on myös ulkomaan shopeissa, Amsredamissa, Köpiksessä ja Saksanmaan alan liikkeissä joissa olen kiinnostuksen takia asioinut.
 
Mikä olisi hyvä seksikauppa helsingissä hieman ujommalle pariskunnalle? Itse en seksikauppoja niin karsasta, mutta nainen on hieman varautuneempi. Ollaan käyty yhdessä pienessä putiikissa joka muuten olisikin ollut kiva, mutta kun kauppaan eksyi samalla 2 muuta pariskuntaa niin oli jo tungosta :) Kiitos vinkeistä!
No mutta, ei pidä lannistua ja ujostella jos kauppaan uusi asiakas saapuu. Yhtä rohkeasti vaan asioimaan kuten saapuneetkin. Pientä small talkiakin voi heittää. Ja toisekseen, ei siellä kukaan toista stalkkaile.
 
Tässä muutamia (tai useampiakin ;) seksikauppoja läpikäyneenä, on parempi puoliskonikin tottunut ajatukseen ja alkanut shoppailusta nauttimaan. Suosittelen kyllä välillä kivijalkaliikkeeseenkin eksymistä, vaikka netistä olisikin tottunut kivaa tilailemaan... luo kivaa sähköisyyttä tilanteeseen. Kesän aikana olemme käyneet useammalla eri paikkakunnalla roadtripillä ja molemmat kyllä auton ikkunasta muiden nähtävyyksien lisäksi myös seksikauppoja bongailleet :)

Kivaa kesää kaikille!
 
vierailija
Meiltä on niin paljon matkaa "kaupoille" mut ollaan selailtu yhdessä Huippiksen sivuilla, sieltä sopivimmat kategoriat vaan esiin 🔥 Paketti on 1-2pvässä haettavissa, ja täysin huomaamaton!
 

Yhteistyössä