Seksitön/hellyydetön liitto

  • Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti
joku vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2006 klo 03:20 HraHuu kirjoitti:
Aika erikoista. Miksi se sua noin kiusais? Jäähän hän itsekin ilman piparia. Hoiteleeko miehesi itsensä omin käsin, eli jöpöttääkö silloin?
Aikamoista vallankäyttöä mieheltä jos ei kiusallaan halua olla sun kanssa fyysisessä kanssakäymisessä! :hug:
Juttelin vielä miehen kanssa ja hän kertoi itsekin olevansa huolissaan. Eli tämähän on nyt yhteinen ns. ongelma! En tiedä miten olisi viisasta edetä. Jotakin pitää keksiä!
 
Itse olen elänyt pitkään,vuosia,seksittömässä avioliitossa. Olen vasta n.30v.
Mieheltäni saan seksiä ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa,muutoinkin suhde on väljähtänyt,mies myös huomauttelee kaikesta henkilökohtaisesta,samankaltaista kuin edellä mainitut jutut.
Miehen mielestä kaikki on mainiosti ja että valitan turhasta kun otan puheeksi seksittömyyden ja läheisyyden kaipuun,hänen valintansa.
Hommasin itselleni rakastajan,ensimmäisen kanssa jänistin enkä uskaltanut mennä sänkyyn. Toisen kanssa tuntui oikealta,turvalliselta ja hyvältä.
Tapailen viikottain tätä miestä seksin merkeissä,olen tyytyväinen tyydytetty nainen.
Vartaloani kehutaan toisin kuin kotona ja muutenkin tunnen itseni halutuksi ja naiseksi.
Tämä on niin ihanaa ollakseen totta,enkä tunne edes minkäänlaista huonoa omaatuntoa asiasta.
Vuosien piinan jälkeen olen mielestäni ansainnut tämän!,pitäkää naiset puolenne ja nauttikaa naiseudestanne. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 15:35 Onneton kirjoitti:
Kuten jo kerroin niin kaikki johtuu kropastani ja erityisesti alavatsani joka on lasten/laihtumisen jäljiltä jäänyt löysäksi ja se mieheni mukaan aiheuttaa inhon tunnetta ja siksi ei halua seksiäkään harrastaa..muuta kuin silloin kun uhkaan lähteväni kävelemään.
Jos miehesi on noin pinnallinen k*sipää niin potki se ulos ja äkkiä.
 
voi että
On se harmi, ettet saa hellyyttä ja läheisyyttä, sekä tietenkin sitä seksiä. Sehän kuuluu myös perustarpeisiin..ihmettelenkin kuinka ihmiset jaksavat tuollaisissa liitoissa, vai tottuukohan siihen tilanteeseen jotenkin ? Tuntuu, etten jaksaisi, mut eihän sitä tiedä koskaan kuinka asioihin suhtautuisi ennen kuin sattuu kohdalle. Toivottavasti en kuitenkaan joudu kokemaan tuollaista. MEillä seksi ja hellyys kuuluvat tiiviisti jokaiseen päivään. Tai ei nyt seksiä joka päivä mutta monta kertaa viikossa kuitenkin, mutta se hellyys on vielä tärkeämpää, tykätään olla toistemme "kimpussa" =)
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 17:05 voi että kirjoitti:
On se harmi, ettet saa hellyyttä ja läheisyyttä, sekä tietenkin sitä seksiä. Sehän kuuluu myös perustarpeisiin..ihmettelenkin kuinka ihmiset jaksavat tuollaisissa liitoissa, vai tottuukohan siihen tilanteeseen jotenkin ? Tuntuu, etten jaksaisi, mut eihän sitä tiedä koskaan kuinka asioihin suhtautuisi ennen kuin sattuu kohdalle. Toivottavasti en kuitenkaan joudu kokemaan tuollaista. MEillä seksi ja hellyys kuuluvat tiiviisti jokaiseen päivään. Tai ei nyt seksiä joka päivä mutta monta kertaa viikossa kuitenkin, mutta se hellyys on vielä tärkeämpää, tykätään olla toistemme "kimpussa" =)
Omasta kokemuksestani sanon että seksittömään suhteeseen ei totu,tai minä en tottunut ja lopetin suhteen.
 

Yhteistyössä