seksuaalinen itsetunto/itseluottamus

mulla ei käytännössä ole ollenkaan tuollasta itsetuntoa, haluisin tehdä vaik mitä mun miehen kanssa mut en uskalla! Ihan jo aloitteen tekeminen seksiin on todella vaikeeta ja hyvä jos 2 kertaa vuodessa teen aloitteen. Nautin seksistä kyllä. Mun on hirveen hankala ottaa myös suihin, tuntuu et mies ei tykkää(vaik saakin usein nopeesti :) tai olla paikallaan ku mies ottaa suihin, mietin vaan et MITEN mun pitäis olla siinä yms.
Näitten asioitten takia meillä on välillä kuivia kausia eli mies oottaa viikonki et tekisin aloitteen ja kun mitää ei tapahdu niin molemmat on kärttysiä ja sit mies saa tosi nopeesti ja minä en. Melkein koskaan. Ei oo kyse siitä etten haluis tuottaa miehelle tyydytystä ym.mut en vaan uskalla, pelkään et mies naurais(kuulostaa typerältä omaankin korvaan) oon monesti vetäissyt ihanat hepenet päälle ja keräilly rohkeutta mennä niissä miehen eteen ja no...repiä siltä vaatteet pois ja niin poispäin.
Mulla on kroppa muuttunut aika paljon raskauksien ja imetyksien myötä ja muutamat miehen kommentit on ollu aika ikäviä, mut niistä on keskusteltu jo. En oo ylipainoinen, pikemminkin toisin päin mut voi sitä ylimääräisen nahan määrää!
Antakaa kiltit neuvoja mitä voisin tehdä! Meillä on muuten pitkä ja hyvä suhde mut kyllähän tää näivettää meiän suhdetta hitaasti mutta varmasti...
 
SPS
Voisin melkein kuvitella ylläolevan oman kultani kirjoittamaksi. Paljon on samaa.

Otapa ja tee se aloite, menet ja halaat miestäsi silloin kun hän vähiten sitä odottaa ja sanot, että "haluan sut, nyt just". Otat kädestä kiinni ja talutat sopivaksi katsomaasi paikkaan. Loppua ei varmaan tarvi kuvailla.

Tai sitten yllätät hänet vaikka nukkumaan mennessä tai mieluummin aamuyöstä, että hoidat hänet loppuun saakka suulla ja käsillä. Todennäköisesti vaivasi palkitaan vähintään saman arvoisesti ellei heti niin myöhemmin. Ja takuulla jokainen normaali mies rakastuu lisää/uudelleen kun saa tuollaisen käsittelyn. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Itsellä on ollut ongelmana jonkinlainen ujous seksin suhteen lähes aina. Nautin kyllä suuresti seksistä ja tutustumisen ja luottamisen kautta seksi on yleensä aina toiminut oikein hyvin. Erosimme exän kanssa jonkin aikaa sitten ja kun aikaa oli kulunut, aloimme lähestyä taas toisiamme seksuaalisesti kirjoittelemalla kaikenlaisia ajatuksia ja fantasioita. Löysin itsestäni ihan uusia puolia ja tuollainen tuntui todella kiihottavalle. En tiedä, mutta löytyisikö teillekin jotain uutta sävyä seksielämään, jos pystyisitte kirjoittelemaan toisillenne?

No joka tapauksessa me asumme erillään, eikä meillä ole suhdetta. Juuri vähän aikaa sitten hän halusi jakaa tekstiviesteillä kokemustaan selvästi nuoremman miehen kanssa. Toisaalta tuollainen tuntuu kiihottavalle, mutta toisaalta laittaa olon melko sekavaksi. Tulee mustasukkainen olo, vaikka haluaisi tietää jotain lisääkin. Exäni on ollut aina hyvin aktiivinen seksuaalisesti ja eron jälkeen olen ymmärtänyt, että ennen meidän suhdetta on aika villiä eloa välillä vietellyt. En tiedä, pitäisikö peli viheltää poikki vai hypätä mukaan kelkkaan. Välillä on käynyt mielessä myös jonkinlainen valtapelikin, mutta kaikkea hyvää hänelle kuitenkin toivon.

Toivottavasti pystytty toisillenne jollain tavoin avautumaan paremmin. Se voi olla mielenkiintoinen tie, kun se oikein aukeaa.
 

Yhteistyössä