Siemensyöksy ?

  • Viestiketjun aloittaja Yllättävä kokemus 13v
  • Ensimmäinen viesti
Yllättävä kokemus 13v
Minkä ikäisenä sait ensimmäisen tietoisen siemensyöksyn missä olit ja miltä se tuntui, olitko saanut asiasta tietoa mitä se tarhoittaa ja mitä siinä tapahtuu vai oliko se jonkinlainen yllätys?
 
Pilvissä
Minulle mielenkiintoinen aihe, olin alle kolmetoista kun olin saanut jonkinlaisen herätteen seksuaalisesti kun vanhemman siskon kiinteät nuoret tissit oli napakasti nännit pystyssä ja sekos kiinnosti nuoren pojan mieltä , pimppikumpuun oli tullut myös houkutteleva nätti karvapeite, siskon tissiliivit kiinnosti kun ne oli pyykkinarulla kuivumassa, mitään opostusta ja neuvontaa en ollut saanut seksi aasioista, mut kerran saunamatkalla kun alkoi kunnolla seisomaan vedin esinakaa voimakkaasti auki jonkin aikaa, siinä samassa laukesin ja sain tosi voimakkaan siemensyöksy kokemuksen kun siemenneste alkoi voimakkaasti jaksottain lentää peniksestä ja tunne oli aivan pilvissä, asiasta en kertonut kuin vasta aikuisena, se oli minun eka siemensyöksykokemus, sitä monesti kaiholla muistelen.
 
Nätti nakuna
Edellinen kirjoittaja kertoo kuinka siskon tissit sai seksin heräämään, mahtaako minun tissit kiinnostaa veljeä kun näkee ne ilman rintsikoita kun tulen nakuna saunasta.
 
vierailija
Eilen aloin lukea juttua pilvissä ei ole aiemmin ajateltua pojan heräämisestä seksuaalisuuteen laitan muutaman ajatuksen asiasta mikä nousi mieleen mies yleensä kiihottuu näkemästään ja tässäkin oli voimakkaana näköhavainto siskon tisseistä ja pojan siemensyöksykokemuksesta varmaan murkkuikäiselle täm on esiaste seksiin mistä voi nauttia ja saada tyydytystä ennekuin on mahdollista harrastaa seksiä ja panna tytön pimppiä ja saada siinä laukeeminen ja siemensyöksy, en tiedä onko minun veljeni koskaan ajatellut minun tissejä, eipä ole tullut oikeastaan matkan varrella mieleen .
 
vierailija
,Paneminen tuntuu hyvältä vuosien aikana siihen harjaantuu, murkku ikäinen voi laueta kun kunnolla näkee naisenjalat auki ja pimppi hyvin avoimesti esillä, itse en ole mikään maratoni panija puolessa tunnissa pääse kyllä panon ja pimpin makuun, nuorena harrastin msturpointia minkä koin esiasteeksi panemiselle siinä kun sai nauttia siemensyöksystä mikä tuntui hurjanhyvältä, mistä näissä edellisissä kertomuksissa kerrotaan , varsinkin nimimerkki pilvissä tuo asiaa esille nuren näkökannalta.
 
vierailija
Yli 50v jo ja edelleen oppii. Siemensyöksy ilman orgasmia tuntuu yllättävän hyvälle, eli se ihan reunalla oleminen. Oma käsi tai vaimo, joka ihanasti pimpalla puristelee/lypsää.

1-2 kertaa, ja sitten se laukeaminen. Orgasmi.
 
vierailija
Eilen aloin lukea juttua pilvissä ei ole aiemmin ajateltua pojan heräämisestä seksuaalisuuteen laitan muutaman ajatuksen asiasta mikä nousi mieleen mies yleensä kiihottuu näkemästään ja tässäkin oli voimakkaana näköhavainto siskon tisseistä ja pojan siemensyöksykokemuksesta varmaan murkkuikäiselle täm on esiaste seksiin mistä voi nauttia ja saada tyydytystä ennekuin on mahdollista harrastaa seksiä ja panna tytön pimppiä ja saada siinä laukeeminen ja siemensyöksy, en tiedä onko minun veljeni koskaan ajatellut minun tissejä, eipä ole tullut oikeastaan matkan varrella mieleen .
Olen minäkin murkku iässä katsellut tai nähnyt siskojen tissit ja pimpin karvat, siitä alkoi mun eroottinen herääminen hiljalleen kehittymään samojen asioiden kautta mitä edellä on kerrottu ja käsitelty.
 
vierailija
Eilen aloin lukea juttua pilvissä ei ole aiemmin ajateltua pojan heräämisestä seksuaalisuuteen laitan muutaman ajatuksen asiasta mikä nousi mieleen mies yleensä kiihottuu näkemästään ja tässäkin oli voimakkaana näköhavainto siskon tisseistä ja pojan siemensyöksykokemuksesta varmaan murkkuikäiselle täm on esiaste seksiin mistä voi nauttia ja saada tyydytystä ennekuin on mahdollista harrastaa seksiä ja panna tytön pimppiä ja saada siinä laukeeminen ja siemensyöksy, en tiedä onko minun veljeni koskaan ajatellut minun tissejä, eipä ole tullut oikeastaan matkan varrella mieleen .
Edellinen kertomus on kauniisti ilmaistu pojan seksuaalisesta tunne kokemuksesta.
 
vierailija
Eilen aloin lukea juttua pilvissä ei ole aiemmin ajateltua pojan heräämisestä seksuaalisuuteen laitan muutaman ajatuksen asiasta mikä nousi mieleen mies yleensä kiihottuu näkemästään ja tässäkin oli voimakkaana näköhavainto siskon tisseistä ja pojan siemensyöksykokemuksesta varmaan murkkuikäiselle täm on esiaste seksiin mistä voi nauttia ja saada tyydytystä ennekuin on mahdollista harrastaa seksiä ja panna tytön pimppiä ja saada siinä laukeeminen ja siemensyöksy, en tiedä onko minun veljeni koskaan ajatellut minun tissejä, eipä ole tullut oikeastaan matkan varrella mieleen .
Kun luin tätä kerstomusta löysin omasta elämästä samansuuntaisia asioita mitä tässä kertoja toi esille, olin 13v koin ensimmäisen tietoisen laukeemisen ja siemensyöksyn tämän jälkeen tuli kuvioihin säännöllinen masturpointi sain siitä seksuaalista hyvän olontunnetta ja nautintoa, pääsin näkemään myös siskojen tissejä mitä suunnattomasti ihailin, tämä oli puperteetti ikäisen seksuaalista toteutusta ja nautintoa enkä osannut ajatellakaan tai toivoa mistään pimppiin panemisesta, tietysti sekin hetki koitti ja sain panna pimppiä, mutta masturpointi oli esiaste siihen kun sain pimppiä panna.
 
vierailija
Muistan hyvin kuin eilisen päivän, kun sain ja koin ensimmäisen siemensyöksy kokemuksen, tuli aivan yllättäen, mutta voi sitä tunnetta mitä siinä koin, kun siemenneste rytmikkäästi alkoi lentää seisovasta peniksestä, oli ihmeellistä kokea se tunne mitä en ollut aijemmin kokenut, ei ollut verattavissa mihinkään aijemmin tuntemiini hyvän olon tuntemuksiini.
 
vierailija
16 vuotiaan. Naapurin teinitär pyysi että saisi nähdä kullini. Menimme hänen luokseen ja laskin housut ja kalsarit nilkkoihin. Siinä 17 neito runkkasi kaluni. Ei kestänyt 20 sekuntiakaan kun lensi maton päälle. Siinä sitten pyyhittiin yhdessä paperilla matosta spermaa.
 
vierailija
Minä olin n.11 vuotias, kun ensi kerran suihkulla kylpyammeessa isyuen huomasin että miten hyvälle suihku tuntuu pippelin päässä. Ja sillä tavoin sain ensimmäisen orgasmini, mutta ei tullut siemensyöksyä vielä vuoteen ainakaan, vaikka sitä kivaa sitten joka kylpyreissulla teinkin. Sitten alkoi tulla vähän siemennestettä kalun päähän, mutta ei niin paljoa että se olisi lentänyt. Mutta ei mennyt kauaakaan, kun se määrä lisääntyi ja sitten jo roiskahtikin. Varmaan 12-13 vuotiaana se ns. lensi. Kylpyveteen purkauduin silloin aina.
 
vierailija
En tarkkaan muista minkä ikäisenä penis alkoi herkästi seisomaan enkä reagoinut siihen sen kummemmin. Vasta vähän alle kolmetoista koin ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen, silloin en ensin tiennyt mitä se oli mitä seisovasta peniksestä lensi kaarena, kokemus tuntui hyvältä,tämän jälkeen aloin masturpoimaan, ilmeiseti paljon aikaisemmin olisin voinut saada siemensyöksyn jos olisin ymmärtänyt tyhdä edestakaisen liikkeen penikseen, periaatteessa valmiuksia oli, kun penis jäykkänä seiso enkä osannut hyödyntää hyvää tilaisuutta, kun penis ikään kuin toimettomana seiso, mutta sitten koitti aika ja sain ikään kuin rästiin jääneet nautinnot käyttöön.
 
vierailija
En tarkkaan muista minkä ikäisenä penis alkoi herkästi seisomaan enkä reagoinut siihen sen kummemmin. Vasta vähän alle kolmetoista koin ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen, silloin en ensin tiennyt mitä se oli mitä seisovasta peniksestä lensi kaarena, kokemus tuntui hyvältä,tämän jälkeen aloin masturpoimaan, ilmeiseti paljon aikaisemmin olisin voinut saada siemensyöksyn jos olisin ymmärtänyt tyhdä edestakaisen liikkeen penikseen, periaatteessa valmiuksia oli, kun penis jäykkänä seiso enkä osannut hyödyntää hyvää tilaisuutta, kun penis ikään kuin toimettomana seiso, mutta sitten koitti aika ja sain ikään kuin rästiin jääneet nautinnot käyttöön.
Eellä kerrotussa on paljon samaa miten olen sauna matkalla kokenut, eli tuli yllätys, kun laukesin täysillä ekakerran mikä tuntui hyvältä.
 

Yhteistyössä