SIRILLE

  • Viestiketjun aloittaja mies61
  • Ensimmäinen viesti
mies61
tulen sisääsi lähetyssaarnaja asennossa pillusi imee kaluani hieron rintojasi en kestä kauaa kiihdytän vauhtia pillusi litisee ihanasti ihanaa kulta multa tuleeee...... pilusi sykkii ihanasti kaluni ympärillä.kiitos siri
 
Siri
Peiton alta kuuluu vielä suutelun ääniä ja vartalomme siellä vielä liikkuvat...Koska livenä?? Aamulla klo 8 täydyn olla kolmen kanssa hammaslääkärissä. Hoitaja tulee aamulla klo 7.
 
mies61
tekis mieli LIVENÄ sua, uskalletaanko.kiitos eilisestä olit tosi hyvä mulla vieläkin hyvä olo.
mulla aika kiireinen loppuviikko,ens viikolla vähän helpottaa töissä.
 
mies61
tässä sulle siri vähän utelua jos sopii.
minkä valitset:siideri,lonkero,olut.
valkoviini,punaviini.
kuohuviini perinteinen vai vaaleanpunainen.
punainen,keltainen,vihreä.
maxi,mini,tai,hipsteri,stringit.
hame,housut.
tumma,ristiverinen,vaalea.
pieni,sopiva,iso.
A,B,C,D,DD
 
Siri
Olut,kuohuviini,punainen,mini,housut,tumma,c tulikohan kaikki. Ruokaa laitan,tää on jokapäiväistä miettimistä mitä lapsille kokkaa. Jutellaan illalla? Olen sairaslomalla kun kolmella on kuumetta.
 
mies61
huomenta Siri.mulla on usein näin aamulla ja päivällä aikaa jutella sulle, mutta harmi sulla usein lasten kanssa kädet täys työtä.
Oletko koskaan ollut sokkotreffeillä,mä olen kerran kauan sitten oli aika jännää.
 
Siri
Huomenta! En saanut illalla vastattua viestiisi kun olin niin väsynyt päivästä. Yö meni lasten kanssa valvoessa kun kuume on korkealla ja yskivät koko ajan.Mulla ei nyt,valitettavasti ole aikaa olla koneella. Tätäkin viestiä olen kirjoittanut kauan kun aina pitää keskeyttää. Eipä ole koskaan tarvinnut olla sokkotreffeillä kun sitä on niin nuorena nämä hommat aloittanut. Mieheni hakee tänään kaksi lasta hänelle sairastamaan niin jos vaikka illalla olis aikaa vähän aikaisemmin kuin yleensä. Pitää katsoa myöhemmin!
 
Siri
Nyt on hetken ehkä rauhallista. Tais kolmeen tuntiin jäädä yöunet. Eipä se haittaa,lapset ovat hetken aikaa pieniä. Sylissäni istuu aikamoinen lämpöpatteri. Nuorimmalla,joka on alle 1v. Oli kuumetta 39,8. Meillä on hyvä hoitaja että pystyn häneen luottamaan täysin kun olen töissä. Nyt hän ei ole täällä kun itse olen kotona ja lasten isältä saan apua.
 
mies61
hyvä että et yksin joudu kaikkia hoitamaan,sitä ei kukaan jaksaisi.olen töissä ilta myöhään en pysty kuin näin vastaamaan yhteen viestiin koneella.pikaista paranemista lapsillesi.
 
Siri
Missä mallissa työt ovat? Olisin voinut muutaman sanan vaihtaa. Saunoin yksin kun sain lapset nukkumaan. Nautin tästä hetkestä kun talo on hiljainen. Voisin nauttia sinustakin täällä nyt...!
 
mies61
harmi meni töissä myöhään.
lähden loppuviikoksi reissuun,pääsen koneelle seuraavan kerran maanantai aamupäivällä toivottavasti sulla olisi silloin edes vähän aikaa jutella.
yritetään kestää maanantaihin,pidetään silloin hauskaa.
HEI HEI hyvää viikonloppua sinulle SIRI.
 
mies61
huomenta SIRI.
miten on arkiaamu lähtenyt käyntiin? oliko kiva viikonloppu?
mä menen iltavuoroon tänään,olin tapetoimassa kaverin asunnon viikonloppuna.
mitä meinaat tänään tehdä,jotain seksikästäkö, ihanaa kuvittelen jo .........!!!!
 
mies61
taitaa olla kiire päivä ja ilta sulla,olen itsekin töissä myöhään.
miten huomenna aamulla olisi aikaa pitää sua hyvänä ja tuottaa nautintoa jos vain olisi sulla aikaa.
kauniita unia sulle.
 
Siri
Iltaa! Olet jo kaivannut seuraani. Olen ollut sunnuntaista saakka kovassa kuumeessa ja olen vaan nukkunut. Mieheni ja äitini on hoitanut lapset. Illan olen jaksanut olla kuta kuinkin ylhäällä mutta heikko oloni vielä on. Lauantaina olimme osaporukalla häissä. Lapsetkin ovat vielä toipilaita.
 

Yhteistyössä