Siveysvyön vaikutus miehen psyykkeeseen

  • Viestiketjun aloittaja siivooja_m
  • Ensimmäinen viesti
siivooja_m
Teki mieli kirjoittaa aiheesta kun joskus jossain olen lukenut aiheesta ja itse omakohtaisesti asian kokenut. Tiedän että täm aihe on joidenkin mielestä sairas mutta mitäpä siitä jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

Mietin toimiiko tuo siveysvyö siten kun on väitetty, että miehestä tulisi säydeämpi ja ottaisi naisen paremmin huomioon. Siivoasi kiltisti ja tekisi muitakin kodin töitä kiltisti kun avain olisi vaimolla tai naisystävällä.
Asia tuntuu kummalliselta mutta itse kokeneena tuo kyllä on toimiva laite ja saa miehessä melkoisia muutoksia jos vain laitetta käytetään tiukasti ja ei irroiteta kovin helposti.

Siveysvyön avulla nainen voi kyllä hallita miestään mielensä mukaisesti. Tuo asiahan on yhetisestä sopimuksesta tehty ja aikuisten kesken joten ei siinä sinänsä ole mitään sen ihmeellisempää.

Nyt kun laite on ollut irti muutaman viikon olo on jotenkin vapautunut ja ajaytukset lentävät taas vapaampina.

Onko asiasta muilla miehillä tai naisilla kokemusta. Olisi kiva kuulla asiallisia kommentteja.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä