Sormi peppuun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aviovaimoni usein sopivassa yhdyntäasennossa laittaa sormesensa peppuuni, samoin minä usein takaapöin yhdynnässä teen hänelle samoin. Olemme puhuneet tästä ja meille molemmille tuottaa nautintoa. Onko samanlaisia tuntevia pareja muitakin
 
vierailija
Sormi anukseen tai kaksi tuottaa mullekin nautintoja ja kun nain vaimoani takaapäin, niin painan peukaloni hänen riettaasti houkuttelevaan anukseen. Ei ole estellyt, mutta ei olla siitä puhuttukaan. Sormetan itseäni toisinaan kun nain häntä takaapäin. Hän ei tiedä mun nautinnon kohteesta.
 
vierailija
Sormi anukseen tai kaksi tuottaa mullekin nautintoja ja kun nain vaimoani takaapäin, niin painan peukaloni hänen riettaasti houkuttelevaan anukseen. Ei ole estellyt, mutta ei olla siitä puhuttukaan. Sormetan itseäni toisinaan kun nain häntä takaapäin. Hän ei tiedä mun nautinnon kohteesta.
Naisen peppuun, siinä ei ole mitään vikaa, mutta... miehen... yököttää ajatellakin sellaista. Naisen pepussa nimenomaan onkin jotain spesiaalia, miehen ei. Se (jälkimmäinen) on tietyn porukan hommaa se sellainen. -T
 

Yhteistyössä