Stay-upit Gallup

  • Viestiketjun aloittaja Hemmo
  • Ensimmäinen viesti
Raiccu
Minä käytän kiiltäviä, joko mustia tai ruskeita, riippuen vaatetuksesta. Käytin sekä perjantaina että lauantaina mustan alusasun kanssa. Perjantaina tai oikeastaan olihan se jo lauantain puolella kun kiipeilin veneeseen tanssikengät ja sukat jalassa. Itteäni huvitti, kun vastapeluri ei tajunnutkaan, että mulla sattumalta oli stay-upit ja hameen helmat korvissa yritän sivistyneesti nousta veneen kannelle. Heh he!
 
Raiccu
Nyt taitaa olla jo niin lämmintä, että mieluummiin juoksentelee ilman sukkia tai sukkahousujaniin ja tietysti tilaisuuden tullen ilman pikkareita. Ikää 40 ja rapiat.
 
* * *
Ohuita ihonvärisiä kesällä aina kun ei paljain säärin kestä liikkua, talvella myös juhla-aikaan. Viimeksi taisi olla stay-upit pari viikkoa sitten ystävien juhlissa. Olen 27-v. Alusvaatteeni valitsen useimmiten mallin istuvuuden ja mallin tyylikkään leikkauksen mukaan - eli kalliimmasta päästä. Ei pitsihörhelöjä. Kesällä jalassa usein stringit jos mitään. Viime viikolla olin pari päivää kokonaan ilman alushousuja ja mikäs sen mukavampaa. Harkinnassa on myös sukkanauhavyö, jos vain löydän mieleisen. Alusvaatteita ostelen lähinnä omaksi huviksi nyt kun palauduin taas sinkkujen kastiin eikä särkynyt sydän kestä vielä seikkailuja :)
 
satu
Stay Upit aina töissä, viimeksi kellohelmainen hame jossa kohottava alushame alla.
Stringit. Tai musta kapea hame jossa takana halkio. Stay Upin reuna vilahtaa. Tai farkkuhame lyhyt ja stay Upit...
Korkokengät tietysti aina.....
Ikä 45+
 
Leppis
Käytän stay-up sukkia aina kun ei ole niin lämmin, ettei tarkene kokonaan ilman sukkia (Lämpimällä ollaan mekon kanssa myös ilman alushousuja). Joskus niitä tulee käytettyä kun haluaa jonkun ERITYISHUOMION ;) Ikää on 29.
 
satu
Hei
Rakastan pukeutua naisellisesti.
Kapeat hameet joissa on halkio, stay-upit ehdottomasti.
Ohuet paitapuserot t. pitsitopit.
Kauniit alusvaatteet kuuluvat asiaan. En tarvitse push up rintaliivejä joten käytän ohuita pitsisiä liivejä ja stringejä.

Kesällä voitte naisellisen näköisiä naisia bongata. Talvella ollaan piilossa paksujen takkien alla.

Muuten, osaisikojoku neuvoa Helsingissä/ pääkaupunkiseudulla jonkun kivan terassin tai paikan josssa voi tavata ihmisiä.
Olen eronnut juuri eikä ole tietoa mistä löytäisi mukavia miehiä ;-)
 
Aira-Maria
Olen iältään sanotaan 50+ vuotias nainen ja töissä toimistossa. Töihin mennessä puen useimmiten aina jakkuhameen, jonka helma jää reilusti polven yläpuolelle. Sekä jalkaan aina stay-up sukat ja JOS haluan joskus räväyttää kunnolla niin puen jalkaan saumalliset stay-up sukat (suosikkini on ihonväriset sukat varustettuna mustalla saumalla).

Mutta pukeutumisen suhteen kun haluan joskus piristää työpäivää niin silloin saatan laittaa sukkanauhat ja saumasukat jalkaan sekä bleiseri tai vekkihameen päälle.

-80 - 90 -luvun taitteessa kun olin töissä pankkimaailmassa. Pukukoodissa oli että naisilla pitää olla jakkupuku ja jakkuhame sekä ei saanut olla paljain säärin ja eikä käyttää polvisukkia.

Silloin päätin aina laittaa jakkuhameen (jonka helma jäi puoleen väliin reittä) alle saumalliset stay-up sukat. Tosin talvisin käytin aina saumallisia sukkahousuja. Vaikka muuten inhosin / inhoon normaalisti sukkahousuja.

Muutenkin tuohon aikaan useampi pankkineiti käytti aina stay-up sukkia hameen kanssa. Tosin joillakin oli hameen kanssa ihan sukkahousut.

Saumalliset stay-up sukat tai saumattomat stay-up sukat ovat aina olleet minulle jonkunlainen fetissi, että rakastan pukea ne aina jalkaani jopa vapaa-aikana.
 

Yhteistyössä