Suuseksistä yhdynnän aikana ja jälkeen

Itse en ainakaan tykkää antaa suuhoitoa vaimolle seksin jälkee.. varsinkin jos itse en ole ollut mukana seksissä.. siellähän ne muiden eritteet lilluu ja kerranki meinasi tulla melkein oksu kun lipasin. Voisitte naiset pesellä sitä suolta vähän useammin muutenkin että ei olisi aina niin terävä haju.
 
Mua itseäni ällöttää ottaa miehen kalua suuhun, jos se on ensin ollut sisälläni. Sinänsä tyhmä homma, koska jos miehen laukeaminen kestää liian kauan, olisi kätevää ottaa suihin, niin saisi hommat tehokkaammin päätökseen jos uhkaa mennä pakkojyystöksi.
 
Itseani kylla kiihottaisi jos nainen ottaisi suihin kesken nainnin. Valitettavan harvoin olen tasta paassyt nauttimaan ;-) Valilla itse saatan kylla keskeyttaa panemisen ja nuolla naista etenkin jos haluan pitkittaa aktia (mutta se on myos mielestani kiihottavaa). En tosin nuolisi enaa jos olen juuri lauennut sisaan...
 
Siinä se ero onkin, mies kun ei touhutippoja enempää eritä mitään seksin aikana, joten varmasti onkin eri juttu nuolla naista kesken hommien. On tota joskus tullut tehtyä, mutta yleensä edes käsin yritän ensin kuivata kalua eritteistäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Paavali
Olisikohan se vaan niin etta omat eritteet ovat allottavampia kuin partnerin :) itse en ole koskaan kokenut naisen kiimaeritteita mitenkaan epamiellyttavina, painvastoin...sehan vasta kiihottavaa onkin kun huomaa naisen olevan aivan markana (ja se maku ei tosiaan ole laisinkaan allottava jos nainen huolehtii hygieniastaan). Omaa spermaani en kuitenkaan haluais suuhuni laittaa.
 
Itse nuolen melkein 9/10 kerrasta ennen seksiä ja välillä seksin aikana jos halutaan nauttia pitemmän kaavan mukaan. Pikapanoksi lasken alle puoli tuntia ja pitkä kaava kestää 1 - 1.5h ilman kummankaan pitkästymistä..... :p

Orgasmini jälkeen olo on niin voipunut että haluan vain maata päällä ja olla sisällä lämpimässä ja nauttia läheisyydestä... Joskus 0.5h tai 1h päästä tekee taas mieli ja leikki alkaa alusta... :p
 

Yhteistyössä