Taas saa itkeä itsensä uneen

Olen ennenkin kirjoittanut aiheesta täällä, eli haluaisin seksiä paljon enemmän kuin mieheni :( Saan pakit todella usein. Tänään olin viritellyt tunnelmaa ja tarjosin suuseksiä, mutta vastaus oli että ei huvita. Itellä pimppi märkänä. Minussa ei käsittääkseni ole vikaa, olen 31v urheilullinen ja nätti nainen. Pidän itsestäni ja haluaisin nauttia seksistä. Aidot herrasmiehet, laittakaa yv, haluaisin keskustella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Thuonosti sulla asiat post: 30939897:
Olen ennenkin kirjoittanut aiheesta täällä, eli haluaisin seksiä paljon enemmän kuin mieheni :( Saan pakit todella usein. Tänään olin viritellyt tunnelmaa ja tarjosin suuseksiä, mutta vastaus oli että ei huvita. Itellä pimppi märkänä. Minussa ei käsittääkseni ole vikaa, olen 31v urheilullinen ja nätti nainen. Pidän itsestäni ja haluaisin nauttia seksistä. Aidot herrasmiehet, laittakaa yv, haluaisin keskustella.
Moikka, hunostu
Olen ennenkin kirjoittanut aiheesta täällä, eli haluaisin seksiä paljon enemmän kuin mieheni :( Saan pakit todella usein. Tänään olin viritellyt tunnelmaa ja tarjosin suuseksiä, mutta vastaus oli että ei huvita. Itellä pimppi märkänä. Minussa ei käsittääkseni ole vikaa, olen 31v urheilullinen ja nätti nainen. Pidän itsestäni ja haluaisin nauttia seksistä. Aidot herrasmiehet, laittakaa yv, haluaisin keskustella.
No ei mikään herrasmies hän, ikävä kuulla tuommosta kun itsellä
Toisinpäin mut jokainen tyylillään , pistä Tuuli viestiä niin jutellaan lisää
 
Vietävän harmittavaahan tuommoinen on kun tilanne kohdalle sattuu, itseäni ei hymyilytä vieläkään vaikka aikaa tuommoisesta on kulunutkin toistavuosikymmentä...

Mutta noin yleisenä huomiona, toiselle tärkeään asiaan pitää mennä mukaan vaikka se ei aina itseään juuri sillä hetkellä kiinnostaisikaan & huvittaisi. Yleensä käy niin että sitten kun ollaan siellä & itse asiassa kiinni, onkin loppujen lopuksi kivaa ja jälkeen päin itselläkin hyvä mieli siitä että tulipas lähdettyä...
 
Kuvailemasi on todella raskasta. Kun on panostanut kunnolla kaikin tavoin ja sitten jääkylmää vettä niskaan.....Itsekin usein, vaikka on väsyttänyt oikein kunnolla niin on tapellut unta vastaan kun olisi jotain muuta halunnut kuin nukkua....
On jännä, että on mies/miehiä, joka joutuu puutteen julmaa tilaa kärsimään ja toisaalla on nainen/naisia, joilla tekisi mieli muttei saa....
Ei pelitä....
 
Olen ennenkin kirjoittanut aiheesta täällä, eli haluaisin seksiä paljon enemmän kuin mieheni :( Saan pakit todella usein. Tänään olin viritellyt tunnelmaa ja tarjosin suuseksiä, mutta vastaus oli että ei huvita. Itellä pimppi märkänä. Minussa ei käsittääkseni ole vikaa, olen 31v urheilullinen ja nätti nainen. Pidän itsestäni ja haluaisin nauttia seksistä. Aidot herrasmiehet, laittakaa yv, haluaisin keskustella.

Hei,
Haluaisin kannustaa Sinua jatkamaan kuitenkin miehesi "suostuttelua" eri keinoin. Onkohan miehelläsi ehkä stressiä ja liikaa töitä tai muita huolia? Tällaiset asiat vaikuttavat koko kroppaan ja ajatuksiin. Pystyisitkö saamaan miehesi jostakin asiasta iloiseksi ja vapautuneeksi, jolloin hänen ajatuksensa kohdistuisi vain Sinuun? Onko mahdollista saada häntä johonkin hänen mielibändinsä tai sinfoniaorkesterin konserttiin, teatteriin, standUp komiikka-iltaan tai elokuviin?
Lähtekää kahdestaan jollekin pienelle matkalle hienoihin maisemiin tms.
Pääasia, että saisitte muuta ajateltavaa juin tavallinen arki kotona!
Sitten suosittelen (jos vain miehesi pitää), että opettelisit hieman joko klassista hierontaa tai vielä parempi tantrahierontaa.
Toivottavasti pääset miehesi kanssa samalle aaltopituudelle, koska muínusta tuntuu, että Sinä kuitenkin rakastat miestäsi vielä. Hyppääminen toiseen suhteeseen ei yleensä ole hyvä ratkaisu vaan on usein raskas prosessi. Tietysti jos muu ei auta, niin silloin on hyvä puhua asiat suoraan kahdestaan ja ellei siitä ole apua niin sitten tekee päätöksen erosta.
Usein on niin, että vaikka itse ei juuri silloin halua kun toinen "vonkaa" niin sen jälkeen on taas kuin toinen ihminen ja jaksaa taas tarpoa sateessa ja vaikka marraskuun loskassa. Tämän toivoisin miehesi joskus havaitsevan!
Toivon teille molemmille mieltä ylentäviä kokemuksia !
 

Yhteistyössä