taas tätä samaa

  • Viestiketjun aloittaja saamaton
  • Ensimmäinen viesti
saamaton
mieheni on ollut jo 5 vuotta samalainen. tuntuu että kohta mun pinna katkeaa. Sillä ei tosiaan kestä kuin korkeintaan puol minuuttia enimmillään. Ollaan puhuttu tästä vaivasta monen monta kertaa, mutta ei meidän miestä harmitä tämä nköjään yhtään. Hoitoo ja apua ei taho hakea. Ärsyttävää tämä ainainen puutteessa oleminen
 
onpa itsekäs mies
Kauanpa olet jaksanut katsella tuollaista. Tosi itsekäs mies. Ajatteleppa jos tilanne vois olla jotenkin toisinpäin. Luuletko, että miehesi tyytyisi siihen...
Eipä ole ihme, jos alkaa tekemään seksiä mieli jonkun toisen kanssa.. johan sä räjähdät kohta :)
 
saamaton
Jos totta puhun, niin kyllä on tehnyt mieli jo pitempään aikaan muualta ja nyt olen ihastunutkin toiseen vanhempaan ihmiseen. Olen yrittänyt malttaa mieleni ja kärsiä vaan tässä. Mut ei tämä oikeesti ole kivaa, ei todellakaan. Oltiin tässä että pariin kuukauteen ei oltu sillai, kun itseäni ei huvita juuri tuon syyn takia kun tulee aina sen jälkeen niin paha mieli. Eilen sitten sorruin ja muutaman kerran kerkes sisään ja siinä se oli. Mieleummin oon antamatta, kuin tätä pahaa mieltä sen jälkeen kärsin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2006 klo 10:41 saamaton kirjoitti:
Jos totta puhun, niin kyllä on tehnyt mieli jo pitempään aikaan muualta ja nyt olen ihastunutkin toiseen vanhempaan ihmiseen. Olen yrittänyt malttaa mieleni ja kärsiä vaan tässä. Mut ei tämä oikeesti ole kivaa, ei todellakaan. Oltiin tässä että pariin kuukauteen ei oltu sillai, kun itseäni ei huvita juuri tuon syyn takia kun tulee aina sen jälkeen niin paha mieli. Eilen sitten sorruin ja muutaman kerran kerkes sisään ja siinä se oli. Mieleummin oon antamatta, kuin tätä pahaa mieltä sen jälkeen kärsin
Jos ongelma onkin se että seksiä on liian harvakseltaan ja siks mies laukeaa liian nopsaan. Tosin vikaa on korvienvälissä miehellä jos se ei häntä häiritse että sinä et nauti. Meillä ainakin miehen kesto paranee kun seksiä on usein.

Nyt vaan parina iltana putkeen ja jos kesto ei parane niin sano miehelle että joko tekee asialle jotain tai hankit nautintosi muualta.
 
daddykool
Joo, kyllä seksiä pitää olla sopivan säännöllisesti, että oppii kontrolloimaan laukeamistaan. Jos seksiä on harvoin tai ilmapiiri on jännittynyt, niin erektion kanssa voi olla hankaluuksia ja pidättelyn kanssa myös. Se vaatii rauhaa ja keskittymistä. Ja tietoa siitä, että jos nyt sattuisi menemään jotenkin huonosti, niin se ei haittaa vaan kokeillaan uudestaan jo heti lähitulevaisuudessa.

Anna miehesi määrätä tahtia. Sano, anna lupa, että heti kun laaki on lähelläkään, niin pysähdytte paikallenne. Suukottelette ja tarjoat vaikka rintasikin suukoteltaviksi. Ota muna kokonaan pituudelta sisään ja keinutatte häpykumpuja vastakkain. Siten miehelle ei tule niin paljon ärsykkeitä, mutta sinä saat klitalle liikettä. Vasta jos erektio alkaa pehmetä, niin sitten väliin muutamia pitkiä ja nautiskelevia työntöjä.

Jos miehellä ei ole haluakaan muuttaa tilannetta, niin eipä sille sitten mitään voi. Mutta muuten, pienin askelin liikkeelle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2006 klo 18:28 saamaton kirjoitti:
Meillä ennen harrastettiinkin monta kertakin päivässä, mutta silloin oli sama homma. Siis ihan sama onko niitä useita vai ei.
Eikö miehesi sitten jaksa toista kertaa ? Usein toinen kestää jo pidempään.. ja kolmas vielä pidempään ;)

Jos ei niin sitten sinulle ei kyllä jää vaihtoehdoksi kuin se tulinen rakastaja :p ;) :whistle:
 

Yhteistyössä