Taas yksi petetyksi tullut

Löytyisikö täältä keskusteluseuraa muista petetyiksi tulleista... sain tietää mieheni toisesta naisesta muutama kuukausi sitten. Päätimme yrittää vielä yhdessä, mutta pirun vaikeaa tämä kyllä on... mieheni laittoi välit poikki tähän toiseen heti, kun saimme puhutuksi asiat selviksi. Mutta kun se tuo naisen mieli ei niin helposti unohda tapahtunutta; edelleen on päivittäin niin paha olo, että alkaa jo usko loppua! Jos jollakulla on samanlaisia kokemuksia, niin please, jaetaan ne!!!
 
Ai että se tuntuu vielä 4 vuoden jälkeenkin... eipä hyvältä näytä tulevaisuus! Kiinnostais vielä tietää, että oliko sinun miehellä pitempiaikainen juttu vai yhden yön... meillä kun tämä toinen oli kuvioissa kaikkiaan useita kuukausia, minä sain kyllä tietää vasta suhteen kestettyä jo 4 kk.
 
Selityksenä oli se, että ei puhuta enää mistään, en tarvitse häntä, en rakasta... aika huvittavia syitä minusta, koska mies tekee reissuhommia ja on poissa kotoa todella paljon. Esimerkiksi tuo suhde oli venäläisen naisen kanssa ja alkanut siis yhden työmatkan aikana. Vaikeaahan se on jutella mistään, kun toinen on tuhansien kilometrien päässä... Myöhemmin mies kyllä paljasti varsinaiseksi syyksi vaihtelunhalun... en vain pysty sitä ymmärtämään, kun takana on 12 yhteistä vuotta ja neljä lasta.
 
meillä takana kohta 11-v ja myös neljä lasta
miehellä ollut ennemminkin pari naisjuttua nyt työkaverin kanssa juttua hetken aikaa ja nyt haluaa eroa
ei ole tunteita minua kohtaan ja kuulemma tilanne ajautunut siksi siihen kun meillä liikaa lapsia
En nyt hirveästi tähän sepusta mutta minulle saa laittaa yv.tä
tuntuu vain pahalta kun itsell ätunteita miestä kohtaan ja kuitenkin kun on lapsia
 
En jostain syystä saanut tehtyä uutta alotusta, joten laitan tänne tiedoksi että on kerho särkyneet sydämet joka tarkoitettu petetyksi tulleille ihmisille.. :/ vanhoille jäsenille tiedoksi, tulkaahan keskusteluun mukaan..
 
Vaikka sinuun ymmärrettävästi sattuu, niin onhan se kyllä niinkin, että jos toinen ei sinua rakasta, niin ei häntä väkisinkään voi pitää. Onnettomiksi siinä tulette sekä sinä, mies että lapset. Jos mies on kanssasi velvollisuudentunteesta lapsia kohtaan, ehkä on viisaampi antaa hänen mennä kuin hakata päätäsi seinään ja anella jäämään. Yksin et voi pitää parisuhdetta pystyssä. Satutat vain itseäsi lisää.

Ehkäpä sinulle on jossain joku, joka sinusta aidosti välittää. Ensin sinun pitää antaa uudelle elämälle mahdollisuus.
 
Saman olen kokenut edellisen ukonkans, petti ainaki parikertaa, toista kertaa ei myöntänyt mutta siitä oli 100% varmuus. Ukko oli kamalan mustasukkanen vaikka en koskaan häntä pettänyt mutta niinhän se menee kun ite tekee niin on mustasukkanen toisesta, koitti asiat kääntää mua vastaan mutta kyllähän sitä jokainen ite tietää mitä on tehnyt ja mitä ei. Se suhde on ohi ja hyvä niin . Nyt paljon parempi mies =)
 
Minäkin epäilen että mies pettää, jäi kiinni tekstailusta vieraan naisen kanssa, sain hänet
pitkän uhkailun jälkeen kertomaan asiasta, lupasi että lopettaa viattoman tekstailun tämän naisen kanssa. Mutta nyt olen saanut viitteitä että sama homma jatkuu edelleen ja epäilen lisäksi että jotain muutakin on voinut tapahtua..... en tiedä mistä saisin varmuuden kun mies kieltää kaiken? tämä epävarmuus tuntuu kaikkein huonoimmalta vaihtoehdolta, tosin jos epäilyni (seksi tms.) pitävät paikkansa mitä tekisin, sillä
rakastan kuitenkin miestäni ja uskon hänenkin rakastavan minua (tai sitten on
äärimmäisen hyvä näyttelemään) mutta mielikuvitus on mahtava voimavara - mutta kasvattaa myös luovaan hulluuteen sillä en olisi ikinä aikaisemmin uskonut itsestäni tulevan tällaista kyylää.
 
Joo, minä oon kuule kansa ihan häämmästyny siitä, minkälainen kyttääjä minusta on tullu. Vaikka kuinka yritän käyttäytyä toisin, esim. miehelle epätavalliseen aikaan tulevat puhelut ja textari saa heti "tutkan" hereille!

Yritä nyt van kysyä siltä mieheltäs ihan suoraan, että mikä on homman nimi. Laitat sen vaikka ihan selkä seinää vasten ja sanot, että jos ei juttu ala selvitä, niin otetaan aikalisä. Sehän saattaa puhua sulle ihan puutaheinää, niinku teki tuokin minun ukko alux, mutta käyttäytymisestäkin voi päätellä paljon. Sitäpaitsi tuo, että textailu jatkuu edelleen... AAARRGHHH kun minua kiukuttaa sinun puolesta!!! Tämä on nyt varmaan katkeran akan puhetta, mutta onko se oikeasti niin viatonta kuin miehes väittää... ja kun on tuolle tielle lähteny, niin se seuraavakin askel on suht helppo ottaa.

Mutta yritä kestää, tämä minun vuodatus on vaan myötätunnon osoitus. Omat tunteet on vielä niin pinnassa, että ei oikein pysty sympatiseeraamaan noita miespuolisia olentoja!
 
Kiitos kannustuksesta Pipa! Olen yrittänyt kysyä moneen kertaan asiasta, uhkailemalla, kiristämällä ym. mutta aina saaman vastauksen että mitään muuta ei ole tapahtunut eikä
tapahdu. Minulle ei ole varmaa tietoa siitä että yhteydenpito olisi jatkunut mutta epäilys kyllä.
Välillä tuntuu että olen kuvitellut kaiken ja taas toisena päivänä että epäilyni pitävät paikkansa.... yritä nyt siinä olla normaali, sillä tällainen kyttääminen vie kyllä suhteen
perikatoon on se sitten miten varmalla pohjalla vaan.
Tsemppiä sinulle ja jaksamista omaan elämääsi ja oikein hyvää kesää. t. Ninnukka

 
Mulla ex-mies jäi kiinni pettämisestä, ja annoin samantein kenkää. Poika oli sillon 3v. Olin jo heti naimisiin mentäessä tehnyt selväksi että pettämistä en suvaitse, ja että siitä seuraisi välittömästi avioero.

En vain usko että luottamusta pystyy enää saamaan takaisin sellaisen tempun jälkeen. Nykyisen mieheni ex-vaimo jäi myös kiinni pettämisestä jonka jälkeen yrittivät korjata suhteensa. Sillä tuloksella että ex-vaimo jatkoi häpeilemättä pettämistä...
 

Yhteistyössä