Tädit jaksaa heilua..

  • Viestiketjun aloittaja Murtsi
  • Ensimmäinen viesti
Murtsi
Musta on hassua,ku usein puhutaan,että "vanhat" äicit ei jaksa heräillä yöllä jne jne...
Mä olin 24v. ku sain esikoiseni ja 39v. ku sain kuopukseni.... Yöllä heräily yhtä vastenmielistä kumpanaki aikana!!!!
Jos jaksaa ja nauttii herättelystä yöllä,on kyseessä masokisti,oli sit nuori tai vanha...
=) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 01:23 Murtsi kirjoitti:
Musta on hassua,ku usein puhutaan,että "vanhat" äicit ei jaksa heräillä yöllä jne jne...
Mä olin 24v. ku sain esikoiseni ja 39v. ku sain kuopukseni.... Yöllä heräily yhtä vastenmielistä kumpanaki aikana!!!!
Jos jaksaa ja nauttii herättelystä yöllä,on kyseessä masokisti,oli sit nuori tai vanha...
=) =)
Mä olen aina ollut illanvirkku ja niinpä meillä sitten mies hoitelikin yövalvomiset alusta asti, hän kun tulee toimeen vähällä unella. Hyvin meni =) Sitä en tiedä kuinka olisi 24-vuotiaana käynyt, mutta onneksi saimme elää tosi pitkään kahdestaan :heart:

 
yöllä heräily ei koskaan ole tuottanut hankaluuksia ei nuorena eikä silloin kun sain nuorimmaiset lapset. olin silloin 39v ja 41v. Meitä minua ja miestäni on kai siunattu helpoilla lapsilla sillä he ovat nukkuneet melko hyvin yönsä ihan vauvasta asti, mitä nyt imettämään heräsin. Onhan aikoja että väsyttää mutta entäs sitten?
kyllä sitä jaksaa, minulla on ihana mies joka katsoo että saan levätä. ja itsekkin lepään kun siltä tuntuu. Yleensä mielummin teen aina jotakin.... mistä lie energiani perinyt? Olen kyllä sitä miletä että hyvä peruskunto, henkinen ja fyysinen, hyvä parisuhde, säännöliinen elämänrytmi, riittävä uni, hyvä terveys ovat kaiken a ja o sillloin sitä jaksaakin oli sitten minkä ikäinen tahansa.
 

Yhteistyössä