Tahdon koulutusta

  • Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Keittiövääpeli
Tuolla toisessa ketjussa Parisuhteen puolella ( ei kyllä liity parisuhteeseen) on Komentaja, joka varmaan osaisi kouluttaa sinua. Liity ihmeessä hänen talliinsa.
 
Iso Paha..
Mukavaa nähdä sinua Mia täälä. Olin varustautunut tekemään tänä iltana loppu arvioinnin sinun kouluttamisestasi,kun arvelin että unohduit leikkimään kaikilla hienoilla leluillasi. Mutta olet ilmeisesti oppimis haluinen ja kiinnostunut kouluttautumaan. Niistä muista välineistä... Olen täälä askarrellut odotellessani joitain koulutus rekvisiittaa: tein nahkasta sinulle jalka ja käsikahleet jotka liitin kromattuun kettinkiin ja suunnittelin niihin säätö systeemit(että saisin sut taltutettua komentooni) Lisäksi olen tehnyt erilaisia hyväily ja ruoskinta välineitä mm.höyhenistä,sulista,nahkasta ,kumista... On mulla sitten hankittuna kärpäslätkiä ja jopa vappuviuhka. Vois kai vähän lisääkin miettiä. .jotain sellaista joka saa jo varmalta näyttävän orgasmin perääntymään..(jäätä,kylmä vesi suihku?) Mut nyt sun pillus taitaa olla ihan turtana kaikista kokeiluistasi...
 
Mia
Kuulostaa ihanalta!Tänään kävin vaateliikkeessä ja ostin punamustan korsetin jossa nyöritys edessä.Kuppeja ei ole laisinkaan.Sukat ovat ihanaa verkkoa.Lisäksi ostin punaisen pörröisen kaulapannan sekä pienen viuhkamaisen ruoskan.Olin sopinut treffit iltapäiväksi ja päätin pukea koko ihanuuden jakkupukuni alle.Tapasin tämän sedän ravintolassa kuten olimme sopineet.Hän oli joskus antanut minulle ihanaa kyytiä.Mietin miten saisin vihjattua olevani halukas.Kun istuimme pöytään otin jakkuni pois ja istuin pöytään.Kovat nännini painuivat kanqasta vasten ja näkyivät hyvin kankaan läpi.Pilluni alkoi kastua ja ajatus ympärillä olevista ihmisistä vain kiihotti minua lisään.Sanoin että minun on käytävä pikkulassa jossa menin ensimmäiseen loossiin nostin jalan pöntölle ja painoin etusormeni pilluuni liikuttelin tuntui ihanalta ja en voinnut ajatella muuta kuin kyrvän saantia.Hitaasti vedin sormen pois pillustani ja nuolin sen puhtaaksi.Palasin pöytään ja istuiduin samalle puolen pöytää..
 
Mia
Tämän sedän kanssa.Ajattelin että minun olisi toimittava..Halusin tämän miehen kalua.Otin häntä kädestä ja laskin sen reidelleni jolloin hän tunsi sukkanauhat hameen läpi.Hän hymyili ja siirsi kätensä hameeni alle kohti kostunutta ja odotuksesta värisevää pilluani mutta pysähtyi juuri ennen..Ja naurahti mia pieni otan huoneen mutta saat luvan anella!Menimme ylös huoneeseen ja välittömästi kävin kiinni häneen jolloin hän komensi minut sängylle ja käski minun riisua.Tottelin ja hän nautti silminnähden hänen kullinsa seisoi kovana housujen kangas kiristyi paljastaen sen ihanuuden.Luulin jo saavani mutta hän käski minun esitellä itseäni.Pilluni kiimasta märkänä pyllistelin ja levittelin itseäni.Anelin häntä panemaan minua lujaa ja takaa mutta hän otti kyrpänsä esiin mutten saannut koskea sensijaan hän kaivoi laukustani hiusharjan ja ryhtyi lätkimään pyllyäni ihanaa kihelmöintiä tämän jälkeen hän komensi minut selälleni jolloin hän lätki ensin kevyesti sitten lujemmin pilluani aloin olla valmis ja melkein..
 
Mia
Itkin ja anelin ""työnnä se pilluuni"" jolloin hän heltyi lopetti läiskimisen ja ryhtyi nuolemaan pilluani sanoen""kohta mia pieni saat ihanan orkun""hän työnsi pari sormea pilluuni pyysin häntä nussimaan minut loppuun jolloin hän aloitti rajun runkkauksen joka nopeasti päättyi rajuun orkkuun.Orkun jälkeen hän komensi minut polvilleen lattialle sanoen ""nyt saat imeä""hän työnsi kyrpänsä suuhuni ja ryhdyin imemään annoin kyrvän liukua syvälle..Ennen h-hetkeä imin ja runkkasin häntä kaksinkäsin.Hän suihkutti spermansa kasvoilleni ja rinnoilleni.Olessamme peseytymässä han alkoi hieroa pyllynreikääni ja saippui sitä hellästi jolloin kävin nojaamaan penkkiin ja pyysin häntä tulemaan pyllyyni.Hän painoi kyrpänsä reikääni samalla hieroen turvonnutta pilluani.Hän pani rytmikkäästi aiheuttaen hitaan ja pitkän orkun hm..Saan vieläkin sykäyksiä kun ajattelen asiaa.
 
Iso Paha...
Upeita kokemuksia! Luin ne pariin kertaan ajatuksella... Tunnustaa täytyy että huomasin käteni housujen sisälle eksyneen. Tuntui poikkeuksellisen hyvälle... Tuli rauhallinen hetki,vapautin loukkaantuneen oloisen kyrpäni housujen ahtaudesta ja runkkasin .. Aah oli nannaa! Ei kauaa tarvinnu vedellä kun hiukan sinua ajateltuani tunsin upean kutinan munissa...(minun täytyy alata ajattelemaan sinua negatiivisempaan sävyyn,muuten täs käy niin että kun hiukan anelet minua painamaan kyrpäni kosteaan tussuusi niin minä poika painan...ei,ei ,ei,täytyy ryhdistäytyä! Nyt taidan hiukan oikaista sänkyyn,olen aika poikki. Koko päivän työskennellyt tämän sinun kouluttamis projektisi parissa. (""pulpettia"" rakennellu) Mutta palataan siihen myöhemmin,on kysyttäväki pari asiaa että tulisi hyvä penkki...
 
Iso Paha..
Nyt niihin päivän töihin..Ensin huomasin ettei minulla ollut sinulle kaulapantaa joten tein sellaisen samasta nahasta kuin jalka- ja käsi kahleet .Lisäsin siihen metallisianiittejä ja laitoin samaa kettinkiä..Lanne vyön olen tehnyt,varmuuden vuoksi.. suurin homma on ollut sellaisen penkki/sängyn tekemisessä johon voin kahlita sinut hellästi.No onneksi löysin hierojanpöydän johon olen nyt tänään sitten lisännyt säädettävät,pehmustetut paikat käsille ja jaloille. Keskelle tein saranan niin pöydän saa sellaiseen asentoon että peppusi on antavasti pystys..siis kontallaan..Piti kysyä sinulta että kuinka pitkä olet,sillä penkki soveltuu parhaiten n.alle 170cm pitkille (on mukava olla).no katsoin tuolta aiemmista jutuista että olet juuri kuin mitoitettu penkkiini,kuinka sattuiki! Hommat alkaa olla kunnos että koulutus vois alkaa...Mitä tuumit täs vaihees .Sinun täytyis vain luottaa minuun sillä ainut päämääräni on saada sinut nauttimaan. Sytytys,kiihdytys,kidutus ja armahdus.
 
Mia
Kuulostaa ihanaiselta.Käteni sujahti paitani alle ja vapautin rintani,nännini seisovat kivikovina,puristelen rintojani..Siirrän käteni hameeni alle riisun pöksyni ja levitän reiteni.Kiimainen pikku vakoni näyttää ihanan kostealta ja klitorikseni törröttää paisuvana.Otan pienen piiskani ja alan sivellä ensin reisiäni lähestyn posliinisia häpyhuuliani.Ripsaisen piiskalla pilluani..Tunnen ihanan tykytyksen ja pilluni alkaa turvota.Piiskaan itseäni lisää kunnes klitorikseni on valtavan kokoinen ja kiiltelee kosteana.Koskettelen sitä haluan orkun ja pian.Alan hieroa vaativammin sujautan kaksi sormea ihan turvonneeseen märkään pilluuni.Hieron,runkkaan ja levittelen pillunreikääni.Pilluni tykyttää kiivaammin ja lopulta saan orkun joka saa vartaloni jännittymään kaarelle ja päästän tyytyväisiä ynähdyksiä.Nuolen sormistani pilluni makeaa mettä.Olotila on taivaisa.Suunnittelen nukkumista.Pöytä kuulostaa hyvältä.Aiotko siis kahlita minut pöytään ja laittaa pylly pystyssä anelemaan kyrpääsi?
 
Iso Paha...
Kyllä,tuollaista narttua ei voi saada aisoihin muuten kuin sitomalla tiukasti penkkiin! Tulin tähän johtopäätökseen jo varhaises vaihees. Vois sitä koittaa ensin perinteisimmillä konsteilla mutta homma menis siihen että mun pitäis keskittyä itseni suojelemiseen ja sisäiseen taisteluun himojani vastaan, kun pitäis keskittyä sinun himoihin ja kouluttamiseen... (varsin vaikeaa siitä tulisi siinä vaiheessa kun paljastan varsin kehittyneen penikseni,kun noin innostuit jo korvikkeestakin!) Käsikirjoitus on täälä..
 
Jukka
Melkoista menoa.Täytyy tunnustaa että myös minä jouduin runkkaamaan tarinoitasi lukiessa sen verran kyrpä seisoi kovana viimeistään kun kerroit pöytä sessiostasi ja kuumenin lopullisesti kohdassa jossa esittelit itseäsi.Kiitos teki gutaa.
 
Mia
Odotan täällä kuumana koska eilinen setä soitti minulle ja kysyi voisiko tulla iltakahville.Vastasin tietenkin myöntävästi hän sanoi tulevansa kuudelta.Mitä laittaisin päälleni jotta olisin vastustamaton?Miten minun tulisi käyttäytyä jotta olisin kyllin kuuliainen?
 
Setä 60v
Laitat ehdottomasti kireimmät stringit joissa naru uppoaa pyllyvakoosi,sukkanauhaliivit ja sukat,hyvin pienet liivit joissa tissisi puristuvat ja tursuavat ulos kupeista.Korkokengät tai korkosaappaat,pusero josta näkee läpi sekä mahdollisimman lyhyt hame josta voit vilauttaa.Tälläistä naista ei setäkään pystyisi vastustamaan.Muista kuitenkin olla nöyrä voisit osoittaa kunnioitusta esim. Näin kun hän saapuu laskeudu polvillesi ja paina poskesi hänen sepalusta vasten.
 
Mia
Kuulostaa herkulliselta asulta.Täytyisiköhän minun kuitenkin kysyä lupaa isolta pahalta?Haluaisin myös jättää stringit pois olisihan minun helpompi antaa pilluni vilahtaa.Jättäisin myös dildoni ja piiskani ikäänkuin epähuomiossa esille.Odottavan aika on pitkä pilluni on kiimasta kosteana..Pitäisikö minun hiukan antaa dil...
 
Iso Paha...
Kyllä sinä tiedät miten veren saa pakenemaan yläpäästä alapäähän. Usein vain molemmat seison,järki ja kyrpä. Mun mielestä nainen on seksikkäästi pukeutunut kun sillä on piukahko poolokauluksellinen villapaita ja hyvin istuvat farkut. Siis näin talvella. Outoa mut en selitä. Hiuksia vaan revin...älä vaikuta liika innostuneelta paa se äijä anelemaan...(saat jos...) nussi aivot pihalle!
 
Mia
Noudatin neuvojasi..No hiukkan soveltaen.Kun setä lopulta saapui olin nimittäin päättänyt että hän saisi kylläkin iltakahvinsa ansaita.Vein hänet makuuhuoneeseeni ja käskin riisua ja käydä sängylle makaamaan.Hänen kyrpänsä sojotti kovana ja terskaan ilmestyi kiimasta kielivä tippa.Otin kaapista silkkihuivin jolla sidoin hänen kätensä kiinni sängynpäätyyn.Aloin riisua itseäni hitaas..Jonka jälkeen asetuin hajareisin hänen yllensä paljastin hänelle kostean vakoni ja laskeuduin siten että hän voisi lipoa minua mutta juuri kun hän oli lipaisemassa vetäydyin pois.Hän aneli että saisi nuolla.Siirryin kontalleni ja annoin rintojeni painua hänen kasvoilleen jolloin hän kiihkeästi imi ja puri nännejäni samalla yrittäen saada terskaansa painumaan märkään pilluuni.Tällöin vetäydyin irti ja asetuin hajareisin hänen yläpuolelle ja otin dildon jolla aloin hieroa pilluani.Hänellä oli hurja katse silmissään kun ohjasin dildoa pilluni uumeniin.Olin aivan orkun partaalla kun hän voimmakkaasti tempoen...
 
Mia
Vapautti kätensä ja heitti minut kontilleni työntyen samantien rajusti pilluuni kähisten""nyt sedän narttu saa kunnolla kyrpää""kiljahdin kiimasta sekä tuskasta jonka kova kyrpä aiheutti porautuen pohjaan asti.Sain ihanan orkun parin ensimmäisen työnnön aikana ja pilluni supisteli rajusti.Hän otti vieläkin tiukemman otteen lantiostani ja nussi rajusti itsensä loppuun.Tämän jälkeen hän sitoi minut pylly pystyssä sänkyyn ja ryhtyi levittämään liukuvoidetta ensin pillunhuulilleni jotka tykyttivät valtaisan turvonneina ja tämän jälkeen hän siirtyi rasvaamaan pyllyäni ensin ulkopuolelta ja sitten sisältä työntäen sormeansa pyllyyni venytellen ja hiukan runkaten.Aloin käydä jälleen kuumana ja näin että varustukseni oli tehnyt myös vaikutuksen häneen.Hän otti suuren sauvani ja ryhtyi hieromaan turvonnutta klitoristani aloin olla kiimoissani ja ahnaasti tarjosin itseäni nussittavaksi.Hän työnsi dildon pilluuni,pilluni tuntui ihanan täydeltä ja anelin häntä runkkaamaan itseäni dildolla,jolloin hän naurahti ...
 
Mia
Hän nai hitaasti pyllyäni lopulta kiihdyttäen itsensä valtaisaan vimmaan meidän molempien huutaessa orkun lähestyessä.Hetken kuluttua hän vetäytyi ulos poisti dildon pillustani avasi siteeni ja komensi minut pesulle.Suihkussa hän käski pestä itseni eroottisesti ja sen jälkeen hänet.Tämän jälkeen hän sitoi minut jälleen kiinni sanoen että saisin hieman piiskaa jotta oppisin tarjoamaan itseäni paremmin.Hän tuli sivulleni ja ohjasi kyrpänsä suuhuni.Aloitin imemisen ahneesti jolloin sain voimakkaan iskun pakaroilleni.Hän liutti kyrpäänsä suuhuni aina kun yritin imeä sain piiskasta.Kiimani oli kasvanut valtavaksi ja tunsin kuinka molemmat reikäni huusivat tulla nussituksi.Hän siirtyi taakseni ja kosketti reisien sisäpintaa jonne kiimainen pillu oli valuttanut nesteitänsä.Pilluni värähteleli odotuksesta ja hän kysyi ""taidat todella haluta kyrpääni""johon vastasin kiimaisen käheällä äänellä kyllä,kyllä.Hän käski nostaa pyllyäni ja levittää itseäni jolloin hän survoi itsensä sisääni..
 
Mia
Aiheuttaen heti valtavan orkun minulle.Minun vartaloni täristessä ja pilluni kiristyessä hän nussi itsensä rajusti orkuun.Makasin sängyllä ja hän veti vaatteet päällensä todeten että hän tulisi taas käymään.Kun hän avasi siteeni kosketti pilluni turvonneita huulia jolloin värisin ja sanoi""odotan innolla uusintaa""
 
Jukka
Piti tulla katsomaan olisko täällä kiihottavaa luettavaa.Täytyy sanoa kullini alkoi jo seistä kun huomasin uuden kirjoituksen.Sen luettuani olin valmis suljin silmäni ja kuvittelin itseni sedän tilalle ja paljon ei tarvinnut runkata kun lasti lähti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä