Tahdotko39veeN vielä?

  • Viestiketjun aloittaja Mikael
  • Ensimmäinen viesti
39vee N
Heh... kumpikin olisi kelvannut ja sitten tulin niin kärsimättömäksi, että tyydytin itseni äsken sauvalla. Se ei kyllä kanna pitkälle, mutta hetkeksi olo helpottui.
 
Mikael
Mukavaa kuulla että sait itse.... Olisi vaan ollut kiva virtuaalisesti kanssasi samalla kun vetelet sauvalla.Pikkusen kyllä haluttaa täytyy kait alkaa tässä vetelemään käteen ja vain unelmoimaan sinusta.....
 
39vee N
Harmi kun huomasin viestisi vasta jälkeen päin. Mutta minun alkaa taas tehdä mieli, kun tiedän, että sinä alat kovettua siellä pikkuhiljaa... Saanko vähän kokeilla? Ehkä vähän maistaakin...
 
Mikael
....olet siis valmis voisit tulla eteeni tähän näin ja upottaa kaluni sinun punaisten huulien väliin..... Aah minulla alkaa tosissaan tehdä sinua mieli.... Kunpa olisit oikeasti täällä..... Ottaisin päästäsi kiinni ja katsoisin kuinka kalu painuu suuhusi aina syvemmälle....mmmh
 
Mikael
...sinulla on tosi vilkas kieli ja ahnas suu ja........tekee hyvää kun suusi upottaa kaluani syvälle....haittaako jos tulen suuhusi sillä.....minulla ....:eek:n se hetki.......kohta.... Miten haluat että pillua imetään ja nuollaan.. Haluutko olla päälläni....
 
Mikael
....sinä todellakin nielet kaiken...:noniin sinä siis haluat että nuolen sinun pillua...... Sinulla on kyllä haluttavan näköinen levitä sitä enemmän työnnän sormia avonaiseen häpyyn sinä huokaiset ja pyydät minua nuolemaan tulen ja aloitan ensin läheltä anusta ja tulen kuumalle pillulle työnnän sen sisään ja painan suun tiukasti pillulle.... Maistut mahtavalle.......
 
Mikael
Mmm ......saan sinun klitoriksen huulien väliin alan pyörittää kieltä siinä ......ja alat äännellä yhä kovemmin...painat päätäni kovaa vasten märkää pilluasi ja minä nuolen..... Kovempaa nopeammin....... Sinä tulet kohta.... Huutosi muuttuvat kovemmiksi ja työnnän sormiani sisäasi nyt suuhuni tulvii pillun kiimalimat ja minä imen... Ja nuolen.....
 
Mikael
....tulet suuhuni voimakkaasti maistan kiimasi ....nousen ylös ja sinä käsket minun työntää kaluni sisääsi....vedät minut kalusta pillulle ja painan koko varren sisääsi sinun lauennut pillu värisee vielä kun alan painaa sisään rytmikkäästi ......:täällä on kalusta jo valunut spermaa käsilleni
 
Mikael
..sekoan rytmissä kun lantiosi pyörii villisti allani.... Ah a-aaaah...... pumppaan kyrpää sisällesi kuin viimeistä päivää näykin samalla rintojasi ja sinun jalat ovat kietoutuneet ympärilleni saan jo ensimmäisiä tunteita kun orkku tulee alan purkautua pilluusi vartalomme ovat hikisiä ja tutisevia Kyrpä on yhä sisälläsi....kulta se oli jotain uskomatonta...... haluutko vielä...
 
39vee N
Selkäni jännittyy kaarelle, minulta tulee voimakas orgasmi, takerrun sinuun, huohotan ja kiljun, tajuntani himmenee. Suutelen sinua pitkään ja kiihkeästi, se oli upeaa. Minä haluan sinua lisää. Haluan että otat minut takaa, haluatko sinä lisää? Mitä haluat tehdä?
 
Mikael
Kyllä... Käänny nyt kontallesi noin...... Sinun peppu on hyvännäköinen varsinkin kun sieltä jalkojen välistä pilkottaa pantu pillu.... Saat ottaa minulta suihin ennen kuin tulen takaa sisääsi..... Kokeile siellä kotonasi jos saat vaikka sauvan syvälle sisään kerralla....olet irstas näky kun olet edessäni. Asetun sinun taakse ohjaan kalun sinun pillulle ja............hitaasti työnnyn takaa pilluun a a ai .... Aa ii i h.......pääsee sinulta kun tunnet minut syvällä........
 
39vee N
tuntuu ihan tajuttoman hyvältä. olen täällä kotona kontillani ja työnsin sauvan takaapäin sisälleni, syvälle. Kuvittelen, että sinä panet minua takaa, lujasti. Vaikka se olisi varmasti moninkertaisesti ihanampaa livenä kuin tämän sauvan kanssa.

Oih.. olen ihan kiimasta ja nautinnosta sekaisin.
 
Mikael
Kyrpä painuu kovaa ja hellittämättä pilluun.... Pusket lantiota vasten pillua kirnuavaa kyrpääni....sinun selkä notkahtaa kun orkku riepotelee sinua...jaksan ehkä hetken vielä... Pidän sinut otteessa ja panen sinua.......kovaa aa aa aa h........tunnetko kuinka tulen........mm mm h sinä olet niin kiimainen ........
 
39vee N
Minä tunnen kun purkaudut sisälleni. Olemme kiinni toisissamme, huohotamme ja saamme valtavan räjähtävän orgasmin yhtä aikaa. Sinä tunnut niin tajuttoman hyvältä, kun olet sisälläni.

Ja nyt rauhoitumme, olet edelleen sisälläni, päälläni ja jäämme siihen hetkeksi, että saamme hengityksemme tasaantumaan, hyväilet hellästi minua ja minä olen raukeana allasi. Olit ihana, kiitos.

Käännyn, että voin vielä suudella sinua, silittää poskeasi ja pyytää, että viivyt vielä hetken siinä.
 

Yhteistyössä