tahtoisin kosia?

Olen 23 vuotias 10kk ikäisen pojan äiti.
Avokin kanssa ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden päästä 2 vuotta..Raskaaksi tulin 2,5kk:n seurustelun jälkeen täysin yllättäen!
Rakastan poikaystävääni ja haluan viettää elämäni hänen kanssaan..
Mies on aika paljon töissä ja olen paljon lapsen kanssa kahdestaan kotona.
Välillä tuntuu siltä että suhteemme kaipaa jotain. Teemme aika vähän yhteisiä asioita.Emme käy elokuvissa tai juurikaan mitään muuta yhteistä.
Silti viihdyn parisuhteessa vaikka en voi kieltää sitä etteikö mieleni tekisi joskus jotain vaihtelua!
Tarkoitukseni ei ole nyt herättää teissä tunteita että haluaisin kosia vain vaihtelua saadaksemme vaan oikeasti aidosti ja rehellisesti rakastaen ja haluten viettää yhteisen loppuelämän..
Silti minusta tuntuu etten voi kosia koska naisen kosiessa katoaa hohto koko hommasta..Meneekö se niin?pitäisikö minun odottaa mieheni kosintaa vai antaa koko asian olla kokonaan?
 
en mä nyt tiedä, itse kosin miestäni kun oltiin oltu 6kk yhdessä :) kohta 2vuotta oltu yhdessä ja 5kk lapsi meillä :) Itsellä hinku päästä naimisiin, mutta en viitsi painostaa miestäni siinä hommassa :D jos teillä menee hyvin ja rakastatte toisianne niin mikäs siinä mut kannattaa aika salakavalasti alottaa kyselee aluks vaan tai kertoo et haluat olla koko elämän hänen kanssaan :)
 

Yhteistyössä