Taksirenki sukkahousuostoksilla

Oli loppukesää 2000-luvun lopulla ja lauantai-ilta kun ajoin taksia ylimääräisenä renkinä. Halusin tehdä jotain sivutyötä. Sain kutsun eräälle keskustan hotellille ja ajelin hiljaisesta liikenteestä nauttien sinne. Sisään kiipesi noin nelikymppinen naishenkilö, rintava ja hyvän näköinen. Ainakin hämyisessä valossa katsottuna siisti ja jopa haluttavankin oloinen.


”Hei kuljettaja, voisitko ajaa jonkin kaupan tai muun kioskin luo josta saisin ostettua sukkahousut,” sanoi nainen ja nosti toista jalkaansa ja hieman helmaa näyttäen miten toisen jalan sivu oli revenneen sukan peittämä.
”Varmaan tarttui johonkin terävään kun lähtiessäni nousin tuolilta,” huokaili nainen edelleen.


Tavaratalot olivat auki, mutta nainen ei halunnut mennä niihin etsimään vaan jatkoin kiertelyä etsien auki olevaa pienempää putiikkia. Löysimme semmoisen ja nainen livahti sisään ja tuli hetken kuluttua pienen sukkahousupussin kanssa takaisen.
”Ole kiltti ja aja johonkin sivulle niin voin vaihtaa ehjät näiden risojen tilalle.”
Ajoin eräälle pysäköintialueelle ja sen reunalle. Sytytin sisävalon. Nainen nosti mekkonsa helmat ylös vyötärölleen ja veti risat sukkahousut alas. Varkain seurasin peilistä toimitusta ja yllätyksekseni totesin, ettei rouvalla ollut alla pikkuhousuja lainkaan. Hän veti uudet sukkahousut päälleen ja kiristi vielä niitä ylös vyötärölle kun kuului sihahdus ja nekin repesivät.
”Hitto, voi hitto, enhän voi näin olla.”
Minä rauhoittelin naista ja ehdotin, että miksi pitää näinkin lämpimänä elokuuniltana sukkahousuja ollenkaan. Tunsin miten kulli housuissani koveni nähtyäni naisen siististi parturoidun ja rajatun pillun.
”Onhan se paljon kätevämpää ja käytännöllistäkin,” sanoin ääni aavistuksen puuromaisena.
”Kuinka niin, miten,” kysyi rouva?
”No, jos joku mies vie kätensä näin,” sanoin ja kurotin käteni penkkien välistä taakse ja hivelin naisen sisäreittä hitaasti ylös kohti pillua.
Nainen nytkähti hieman kun käteni osui kuuman pillun suulle.
”Kun sinulla on sukkahousut päällä, niin tunne on tämä, mutta kun ne on pois, niin silloin on tunne tämä.”
Tartuin sukkahousuihin ja vedin ne alas. Vein käden uudestaan pillulle ja nainen huokaisi. Liu’utin penkin taakse ja sain naisen lantioseudun paremmin käsittelyyni.
Tunnustelin pillua ja huohotuksen alkeet alkoivat kuulua naisen huulilta. Pillu oli märkä ja liukas. Ujutin pari sormea kuumaan onkaloon ja nainen työsi lantiotaan vasten kättäni ja nojasi voimakkaasti taakse kohti selkänojaa. Lantio nousi ylös ja syli oli kuin tarjottimella pyrkien aina vaan lujemmin vasten kättäni.
”Oohh miten olenkin näin kiimassa? Työnnä kätesi syvälle, syvälle,” puuskutti nainen. Jossain vaiheessa olin siirtynyt takapenkille ja tunsin miten nainen kouraisi kullistani kuin hädässä.
”Oo, mikä se tämä on,” kysyi nainen ja puristi kovaa toisessa housunlahkeessa sykkivää kullia niin että sattui.
Nainen vaihtoi asentoa ja kääntyi kohti minua ja avasi sepaluksen. Kohottauduin ja vedin housut alas niin, että kulli sojotti vapaasti kohti auton kattoa.
”Ihanaa, juuri tätä mitä aiemmin illalla olin jo toivonut,” sanoi rouva ja otti lujan otteen kulmikkaasta kullistani ohjaten sen huuliensa väliin ja siitä syvälle nieluun.


Työnsin etupenkit etuasentoon. Nainen istui syliini ja minä lojuin penkillä jalat työnnettynä etunojien välistä kojelaudan alle. Nainen istui sylissäni reidet kummallakin puolen ja kohotteli lantiotaan ohjatakseen kullin pilluun. Autoin kädelläni ja kalu liukui liukkaasti sisään.
”Mikä onni minua kohtasikaan. Olin koko illan aivan kiimoissani ja oli pakko lähteä ulos. Sitten tulit sinä hienon ja kovan kalusi kanssa. Voi miten olen onnessani,” vuodatteli nainen.
Hän alkoi himokkaan ratsastuksen. Hän tukisti hiuksiani ja heitti päätään takakenoon. Rinnat keinahtelivat mekon kaula-aukossa. Hän läähätti, mutta niin minäkin. Hiki alkoi kiiltelemään kummankin otsalla. Painoin kasvoni keinahtaville rinnoille ja pullautin ne lopuksi kaula-aukosta ulos. Imin valtavia nännipihoja kutakin vuorollaan. Nännit sojottivat niistä kuin sotilaat.
”Ai ei, mä tulen nyt,” hän huusi hysteerisesti.
Hänen ääntelynsä sai minutkin laukeamispisteeseen.
” Samoin, niin minäkin,” sain huohotettua.
”Älä ota pois, anna sperman mennä ihan pohjaan asti, kovaa,” kirahti nainen, ”haluan tuntea miten se leviää sinne ja miten se valuu ulos.”
Kun hän tunsi ensimmäisen spermapurkauksen niin tunsin miten nainen kuin imaisi itsensä kiinni minuun ja tyhjensin itseni hänen pilluunsa. Nesteemme sekoittuivat keskenään yhteisten orgasmiemme koetellessa.


Huohotimme ja tasasimme hengitystä.
”Voisimmeko mennä luokseni ja jatkaa siellä,” kysyi rouva?
Olin aivan otettu ja tietenkin vastasin myöntävästi.
Ajaessani kohti naisen kotia hän kertoi, miten hän on ollut yksin jo kuukauden, sillä mies oli jossain ulkomaankomennuksella. Ollut siis jo kuukauden ja olisi vielä kuukauden. Hän oli jo päiviä unelmoinut kunnon panosta ja reilusta kalusta. Tänä päivänä hän oli päättänyt mennä ulos ja etsiä itselleen joku joka hänet kiimastaan pelastaisi.


Tulimme hänen kotiinsa ja menimme suoraan makuuhuoneeseen. Riisuimme kumpikin itsemme kuin ikuisesti tunteneet ja olimme alasti. Nainen heittäytyi selälleen vuoteelle ja levitti jalkansa.
”Tule nyt ja pane minua ihanalla kullillasi.”
Menin varovasti naisen päälle. Hän tarttui kulliin ja ohjasi sen suoraan pilluunsa. Aloin hitaan panemisen ja nainen vastasi joka työntöön nostamalla lantiotaan. Terska törmäili pillun pohjaan. Panin pitkiä työntöjä alas ja taas ylös. Joka työnnöllä ähkäisin sillä pyrin aina pohjaan asti.
”Siitä on pitkä aika siitä kun olen saanut tuntea pilluni näin täytenä kuumaa kullia. Ei dildot ja muut kapineet korvaa hyvää kalua,” nainen puheli katkonaisin lausahduksin panemisen lomassa.
Nainen kallisti itsensä yöpöydän suuntaan ja otti laatikosta mahtavan sauvan.
”Ei tämä korvaa kunnon kalua,” hän sanoi ja laski sen viereemme ja minä jatkoin kovia työntöjä. Patja antoi myöden, mutta se myös hienosti vastasi ja koko paneminen oli yhtä juhlaa. Panin niin, että kivekset iskivät märkään välilihaan ja ääni oli sitä miten hyvässä nussimisessa pitääkin olla. Tuli taas hetki kun huomasin miten nainen jäykistyi ja hänen orgasminsa syöksi minut ja koko vuoteen sen osan märäksi missä olimme. Hän sai kunnon emätinorgasmin ja nesteet roiskahtivat vatsalleni ja ympäri hänen syliään. Se oli kunnon sqruittaus. Kun hänen kouristelunsa loppuivat niin hän lepäsi silmät raukeina katsoen minua.
” Jumalani mikä orgasmi. En ennen ole tämänkaltaista edes kokenut. Voi herra jumala sentään,” kuiskasi hän silmät nyt kosteina.


Pyysin naista kääntymään niin, että voisin panna häntä takaa. Hän kääntyi ja nosti pakaroitaan kohti minua. Pillu loisti avoimena ja kiiltävänä kohti minua ja upotin kullin syvälle sen nieluun. Panin taas voimakkailla työnnöillä ja kiihdytin tahtia. Halusin saada taas ammuttua spermalastin kiehuvaan kattilaan. Se tuli aikanaan lujana ja voimakkaana täyttäen pillun. Spermaa valui ulos ja sekoittui muuhun naisesta jo tulleeseen eritteeseen. Makuuhuone tuoksui seksille, pillulle, kullille, spermalle ja hieman ehkä virtsalle. Haju oli kiihottavaa. Nainen oli uupunut niin kuin minäkin. Hän rojahti vatsalleen vuoteelle pakarat mukavasti värähdellen.


”Kuule kuljettaja, minä olen ainakin vielä kuukauden ihan yksin. Tulisitko joskus taas?”
Lupasin, mutta päätimme kuitenkin, että on paras tehdä siten, että hän tulee minun luokseni niin ei ainakaan hänen naapurinsa saisi mitään juorun aihetta. Olin sinkku ja mikään ei estänyt vierailuja luonani. Näin etenimme ja myös toimimme. Ja vielä usein sen vapaan kuukaudenkin jälkeen.
 

Yhteistyössä