tautiehkäisy

  • Viestiketjun aloittaja naisten kesken
  • Ensimmäinen viesti
naisten kesken
Olen parisuhteessa oleva nainen. Olemme aloitelleet silloin tällöin harrastamaan kimppaseksiä. Kortsut on tietenkin käytössä, mutta minua hiukan ihmetyttää (taidan olla vielä aika noviisi..) tämä: miten suojaan itseni / toisen naisen, kun nuoleskelemme etc toisiamme.

Siis miten olette tuon tautisuojaamisen käytännössä hoitaneet. Elmukelmuako vaan kehiin?? Kuulostaa jotenkin tosi ""mauttomalta ;)"". Mutta pakkohan sitä on varmaan jotenkin suojata?? Olen tähän asti mennyt naisten kanssa ns. suojaamattomasti, mutta on alkanut vähän mietityttää, kun toivoisimme mieheni kanssa vähän useamminkin harrastavamme tätä kimppaa...
 
Maria
Tosiaan, hyvä kysymys - itsekin olen ollut tyttöjen kanssa pari kertaa, ilman mitään suojaa ja myönnän samaa asiaa pohtineeni. Onhan tuo tartuntariski pienempi suuseksissä, mutta silti... Kertokaa, joku joka tietää!
 
Tipi
Mä olen miettinyt tota kans näin miehenä. Monesti haluais nuolla naista, mutta se jää tekemättä, kun ajattelee tauteja.
Eikä halua naisen imevän paljasta kalua, vaikka se on sata kertaa kivemman tuntusta...
 
alkup
No nyt kun tämä täältä silmään iski uudelleen, kun joku sitä ""nosti"" ylöspäin. olen tuosta kymysyksestäni jo hiukan viisastunut. Olen tuolta sincitystä käynyt ostamassa noita ""naisten kortsuja"". eli tuollainen kalvon tyyppinen lämiskä väliin. eri makuisiakin on. eikä ihmeitä maksa. oliskohan ollut euron kappale tai jotain. eihän siinä mmmm makuun pääse, mutta ainakin itse käytän nykyään näissä yhden yön leikeissä siinä missä miesten kanssa kortsuakin.
 
alkup
No sepä se. Ei saanut. Kaikenlaista vadelman, vaniljan ja kolan makua kyllä on :(
Kieltämättä kielihommissa maun mutustelu kuuluisi asiaan ERITTÄIN olennaisesti, mutta ei auta itku markkinoilla :(:(

Kun kerran tautiehkäisy on keksitty, niin en enää itse kyllä ""vieraitten"" naisten kanssa leiki hengelläni ja nuoleskele paljaalteen. Myönnän kyllä vieläkin ""vakkari""naisten kanssa olevani käyttämättä ko muovia. Tyhmää ehkä, mutta kun se maku on kieltämättä suuri osa kiihotus :)
 

Yhteistyössä