Tekisi mieli....

  • Viestiketjun aloittaja TanyaE
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jaakko
Alkuperäinen kirjoittaja TanyaE:
Niin on täälläkin kumman levoton olo...kohta on tehtävä asialle jotain...
Jopa niin vaikeat oltavat että on vaikea istua ;)) Kun on näin kuuma ja levoton olo niin mitäs jos riisutaan kaikki vaatteet... ;))))
 
Jaakko
Alkuperäinen kirjoittaja Yks Elli:
Nouse Jaakko hyvä seisomaan ja riisuu vaatteet niin ei ole ainakaan niin kuuma.
Olenhan minä pystyssä, tai oikeastaan istun tuolillani töissä.... Tule mukaan vaan sinä Yksi Elli niin riisutaan yhdessä ;))
 
Jaakko
Avaan parasta aikaa paidan napit...noin...nyt se on auki kokonaan. Näin kesällä en käytä alushousuja joten vedätkö housuni pois ;)) Vai sinulla enää stringat jalassa...namia ;)
 
Jaakko
..ooooh...miten hyvältä se tuntuu ja myös ihanaa katsella kun imaiset kaluni syvälle sisään...mmm...kiemurtelen nautinnosta... ja käteni hyväilee sinun kauniita rintojasi jonka puristan...
 
Jaakko
kiihotun erittäin paljon kun katselen kuinka taitavasti otatkin kaluni suuhun…aaah…otan sinun hiuksesta otteen ja liikutan päätäsi samaan tahtiin…sanonkin sulle että haluan myös maistella sinunkin pillua…ja voihkin anna minun maistella sitä…mmm…
 
Jaakko
tulet istumaan kirjoituspöydän päälle ja rivosti levität jalkojasi…mmm…maistan kielellä sinun kosteaa pillua ja leikin hitaasti ylhäältä alas…välillä imen huuliasi ja työnnän kieleni sisään…olet tosi kosteaa ja maistut tosi hyvälle…leikin klittan kanssa jonka imen ja näykin…oooh..
 
Jaakko
samaan aikaan kun nuolen kosteaa pillusi niin työnnän sormeni sisään ja aloitan naida sinut noin…ensin hellästi sisään ja ulos… ja sen jälkeen kiihdytän vauhtini…sinä voihkit ja lantiosi liikkuu samassa tahdissa…nuolen pillusi samaan aikaan ja imen kovemmin sinun klittasi…mmmm…voi miten kiimainen ja kostea olet koska sinun pillusta valuu kiimaista nestettä…työnnän kolmannen sormen sisään ja miten ihanasti huohotat…uikutat anna lisää...
 
Jaakko
huomaan miten villi olet ja miten paljon nautit…sinun pillusi maistuu tosi hyvältä ja nuolen sitä nopeammin ja nussin kädelläni sitä rajusti…huudat että et kestä enää, haluan kyrpää voihkit…tunnen kuinka pillusi supistelee ja nousen ylös ja nostelen jalkojasi olalleni ja ohjaan kova kyrpäni sun pilluun…nojaan sinuun ja suutelemme kiihkeästi ja saat maistella miten omat pillunmehut maistuu, kunnon kielisuudelma…mmm…samaan aikaan survon kova kyrpäni sisään…yrität sanoa jotain mutta suutelen sinun villisti….mmmmm…kyrpäni menee aivan pohjan asti…tunnen kuinka pillusi sykkii ja minä nussin sinut tosi villisti….sisään ja ulos liukuu kyrpäni...tunnet kuinka kyrpäni täyttää pillusi ja miten se sykkii...voihkin ja sanon haluan pillua, anna pillua....
 
TanyaE
saat pillua....nai minua kunnolla...pohjaan asti....tunnen kuinka kyrpäsi sykkii...pilluni lypsää kyrpäsi tyhjäksi...puren huuliasi...voihkin vaikeroin kun laukeaan....huudan nautinnosta...
Kiitos Jaakko ihanasta nainnista...nyt on pakko vetää henkeää
Koska otetaan uusiksi?
 
Jaakko
sinulla on ihanaa pillu sanon kun nussin sinut villisti…pitkin vedoin painan kyrpäni sisään, sun pillusi litisee oikein…ja voihkit kovalla äänellä ja sanot anna lisää kyrpää…anna minulle ihan pohjan asti…ooooh…täytä kosteaa pilluni uikutat kun nussin sinut kuin eläin…kun suutelemme puret minun huulini ja miten kiihottavaa se on.. tunnen kuinka pillusi sykkii ja miten se supistelee…se lypsää kyrpäni…sanot että olet kohta tulossa ja anelet minut täyttämään pillusi spermalla..anna jo huutelet…ja lisään vauhtia…kovemmin ja kovemmin nussin sinut ja kun laukeat huutelet…aaaaaahhh…pillusi supistelle ja lypsää kova kyrpäni…ja samaan aikaan minäkin laukean ja täytän pillusi spermalla…..

Huh huh…nyt tämä mies käy tosi kuumana ihan oikeasti…ehkä pieni tauko on paikallaan… Kiitos TanyaE, olit ihanaa…ja haluan uudeestaan...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä