Tekisitkö syrjähypyn, jos sinua vongattaisiin yökerhossa yhden yön juttuun, kun olet yksin reissussa kaukana kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Väitetään, että Lapin hiihtokeskuksissa tapahtuu paljon sellaista, että Etelä-Suomesta ilman puolisoaan kauas kaikista tuttavista matkustanut henkilö lähtee yökerhoon sillä asenteella, että tänä yönä harrastetaan seksiä jonkun kanssa.

En tiedä onko tarina tosi, mutta katsotaanpa, mitä tämän foorumin keskustelijat tekisivät sellaisessa tilanteessa:

Oletetaan, että olet parisuhteessa. Jos olet sinkku, kuvittele että et ole nyt sinkku.

Olet yksin työmatkalla vieraassa kaupungissa, ja hotellin aulabaarissa viehättävä henkilö tulee juttelemaan, ja ehdottaa että lähdette hänen hotellihuoneeseensa yöksi. Hänellä on vihkisormus nimettömässä, ja hän lupailee että tämä jää yhteen kertaan. Hän ei halua edes tietää nimeäsi, ja tuskin törmäätte toisiinne enää toista kertaa elämässä.

Tämä henkilö on erittäin viehättävä, juuri sopivan ikäinen ja tyylinen sinun makuusi. Olet kaukana kaikista tutuista, kukaan ei tietäisi asiasta.

Mitä tekisit tässä tilanteessa:

A) Kieltäytyisit lähes varmasti, ja menisit yksin omaan huoneeseesi. Oman puolison luottamusta ei petetä tällä tavalla.

B) 50 % todennäköisyydellä saattaisit joko kieltäytyä tai hyväksyä hänen ehdotuksensa.

C) Hyväksyisit hänen ehdotuksensa erittäin todennäköisesti, ja lähtisit hänen huoneeseensa yöksi.

Voisit mainita myös ikäsi ja sukupuolesi N / M.
 
vierailija
Noin 40 -vuotiaana olin paljonkin matkatöissä oman firman puitteissa. Nämä matkat olivat aina viikonloppuisin. Kun kerroin, että olen Helsingistä ja olen täällä vain viikonlopun, niin naiset olivat hyvinkin halukkaita jatkamaan iltaa hotellihuoneessa. Niitä oli paljon. Samoihin aikoihin tapailin erästä julkishallinnon tunnettua naista, jonka "tunsivat kaikki" hänen kotikaupungissaan. Helsingissä hän kävi kerran viikossa ja silloin vierailin hänen hotellissaan. Näistä voi päätellä, että naiset ovat halukkaita irtosuhteisiin, mikäli ne eivät tule kotiseudun ihmisten tietoon.
 
Noin 40 -vuotiaana olin paljonkin matkatöissä oman firman puitteissa. Nämä matkat olivat aina viikonloppuisin. Kun kerroin, että olen Helsingistä ja olen täällä vain viikonlopun, niin naiset olivat hyvinkin halukkaita jatkamaan iltaa hotellihuoneessa. Niitä oli paljon. Samoihin aikoihin tapailin erästä julkishallinnon tunnettua naista, jonka "tunsivat kaikki" hänen kotikaupungissaan. Helsingissä hän kävi kerran viikossa ja silloin vierailin hänen hotellissaan. Näistä voi päätellä, että naiset ovat halukkaita irtosuhteisiin, mikäli ne eivät tule kotiseudun ihmisten tietoon.
Yleensä naiset antaa seksiä jos siitä ei jää kiinni.
Om meitä joitakin joilla on lupa antaa seksiä muutenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
C / N annan aina kun mahdollista. Miksi säästäisin kun kukaan ei siinä kärsi. En ole ikinä kertonut miehelle että koko loma on pillu ollut muiden miesten käytössä. Nainen 28 v
Minun mies olisi innoissaan jos olisi monta miestä yhtä aikaa.
Minä olen siinä hyvässä asemassa koska mieheni haluaa että minua panee muutkin miehet.
Ainoa asia on että joudun kertomaan hänelle kun annan toisille miehille.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Yleensä naiset antaa seksiä jos siitä ei jää kiinni.
Om meitä joitakin joilla on lupa antaa seksiä muutenkin.
Ei se ole syrjähyppy, jos on lupa?

En itse koskaan pettäisi kumppaniani. Minulle se tarkoittaa itsekunnioitusta ja kumppanini kunnioitusta. Vaikka ei tarkoittaisikaan, niin miksi? Saan elämäni parasta seksiä kotona. Päässä pyörii erilaisia fantasioita (esimerkiksi 2M+N), mutta fantasioiksi saavat jäädä.
 
Eikö miehen kannalta se kertominen ole se kiihottava asia? Minulle se ainakin on.
Miestä kiihoittaa kun kerron olleeni toisen miehen kanssa sängyssä.
Minun täytyy kertoa yksityiskohtaisesti mitä ja miten minua on pantu.
Onkohan muiden miehet yhtä uteliaita siitä miten vaimoa on pantu.
Hän haluaa myös järjestää miehiä kotiin minua panemaan joko kimpassa hänen kanssa tai että hän saa katsoa livenä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Miestä kiihoittaa kun kerron olleeni toisen miehen kanssa sängyssä.
Minun täytyy kertoa yksityiskohtaisesti mitä ja miten minua on pantu.
Onkohan muiden miehet yhtä uteliaita siitä miten vaimoa on pantu.
Hän haluaa myös järjestää miehiä kotiin minua panemaan joko kimpassa hänen kanssa tai että hän saa katsoa livenä.
Olen tuo kysmyksen "Eikö miehen kannalta se kertominen ole se kiihottava asia?" kysyjä. Elän monogaamisessa suhteessa enkä muuta harrasta mielikuvituksen ulkopuolella, mutta olen aidosti nauttinut, kun puoliso on kertonut aikaisemmista seksikokemuksistaan.
 
Olen tuo kysmyksen "Eikö miehen kannalta se kertominen ole se kiihottava asia?" kysyjä. Elän monogaamisessa suhteessa enkä muuta harrasta mielikuvituksen ulkopuolella, mutta olen aidosti nauttinut, kun puoliso on kertonut aikaisemmista seksikokemuksistaan.
Oma mieheni haluaa minun hakevan uusia kokemuksia kuten tällä viikolla.
Mies on kolmen muun miehen kanssa komennushommissa Tammisaaressa ja halusi minut samaan hotelliin ja olevan tuntematta häntä mutta suostuvan heidän kaikkien yhteiseksi kimppanaiseksi.
Nyt olen yksin omassa huoneessani odottamassa miesten paluuta töistä.
Ihmeen innonkkaita kaikki miehet ovat vaikka kaikki ovat aviossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Miestä kiihoittaa kun kerron olleeni toisen miehen kanssa sängyssä.
Minun täytyy kertoa yksityiskohtaisesti mitä ja miten minua on pantu.
Onkohan muiden miehet yhtä uteliaita siitä miten vaimoa on pantu.
Hän haluaa myös järjestää miehiä kotiin minua panemaan joko kimpassa hänen kanssa tai että hän saa katsoa livenä.
Olisit unelmieni toinen nainen... nyt viimeistään olen siitä varma... Live-lähetykseen en osallistuisi, mutta kyllä kertoa toki saisi... Tosin vaimoni ei ilahtuisi näistä ajatuksistani, jos niistä tietäisi... että toisen naisen pillulle menisin... mutta haaveilla kai silti saa..? T. Tero.
 
Olisit unelmieni toinen nainen... nyt viimeistään olen siitä varma... Live-lähetykseen en osallistuisi, mutta kyllä kertoa toki saisi... Tosin vaimoni ei ilahtuisi näistä ajatuksistani, jos niistä tietäisi... että toisen naisen pillulle menisin... mutta haaveilla kai silti saa..? T. Tero.
Niin ihmiset on erilaisia.
Sinun vaimo tuomitsee jos sänkyyn mentäisiin.
Oma mieheni panisi minua kuin ei olisi koskaan ennen saanut jos kertoisin sinun panneen minua vaikka toisen miehen kanssa kimpassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Niin ihmiset on erilaisia.
Sinun vaimo tuomitsee jos sänkyyn mentäisiin.
Oma mieheni panisi minua kuin ei olisi koskaan ennen saanut jos kertoisin sinun panneen minua vaikka toisen miehen kanssa kimpassa.
No, siis, kimppaan en lähtisi, mutta muuten lihassa kyllä kiinnostaisi sinua saada... jossain metsässä kuin villieläimet... lue täältä:

Tuomitsee on kyllä aika vahva/kova sana, mutta eikös se kerro oikeastaan vain sen, miten sinä asian näet... vaimoni näkee asian varmastikin eri tavalla... hänellä on vain erilaiset arvot... erilainen näkemys maailmasta, ihmisestä, elämästä... niin, me ollaan erilaisia.
 
Olisit unelmieni toinen nainen... nyt viimeistään olen siitä varma... Live-lähetykseen en osallistuisi, mutta kyllä kertoa toki saisi... Tosin vaimoni ei ilahtuisi näistä ajatuksistani, jos niistä tietäisi... että toisen naisen pillulle menisin... mutta haaveilla kai silti saa..? T. Tero.
Voi siitä haaveilla se ei vielä loukkaa ketään.
Jotku kyllä suuttuu jo haaveistakin.
Toiset tykkää kun vaimoa panee muutkin miehet.
 
Ja vaimo itse sellainen "siveyden sipuli", että elää jossain ihme pumpulissa. Mielensä utopiassa, jossa ei ole olemassa mitään muuta kuin hän ja miehensä. Siltä minusta ainakin vaikuttaa.
Kun olen ollut vieraan kanssa kaksistaan sängyssä.(sovitusti)
Oma mies on tullut aamulla katsomaan kenen kanssa olen sängyssä. Tulee hakemaan jotain vaikka esim vaihtamaan paitaa.
Vieras mies on aran oloinen ja haluaisi paeta vaikka olen kertonut että tämä sopii miehelleni.
 
vierailija
Kun olen ollut vieraan kanssa kaksistaan sängyssä.(sovitusti)
Oma mies on tullut aamulla katsomaan kenen kanssa olen sängyssä. Tulee hakemaan jotain vaikka esim vaihtamaan paitaa.
Vieras mies on aran oloinen ja haluaisi paeta vaikka olen kertonut että tämä sopii miehelleni.
Huh, kyllä minäkin pakenisin... pelkäisin silti sun miehesi niittaavan mut seinään tms.
 

Yhteistyössä