Tekisitkö syrjähypyn, jos sinua vongattaisiin yökerhossa yhden yön juttuun, kun olet yksin reissussa kaukana kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko se sitten parempi seisoa alasti sängyn vieressä kun miehen oma vaimo on alasti sängyssä?
Ei ole varmaan paljon parempi asetelma.
No, eipä kai. Vaikka haluaisinkin toista naista, kokisin silti ahdistusta, jos naisen oma mies paikalle tulisi... suosin tästä syystä sellaisia naisia, jotka eivät vielä ole naimisissa eli jotka korkeintaan seurustelee vasta.
 
No, eipä kai. Vaikka haluaisinkin toista naista, kokisin silti ahdistusta, jos naisen oma mies paikalle tulisi... suosin tästä syystä sellaisia naisia, jotka eivät vielä ole naimisissa eli jotka korkeintaan seurustelee vasta.
Onko seurustelevan naisen miesystävä helpompi kuin aviomies?
On meillä usein oma mies ollut kanssani vieraan miehen kanssa kaksistaankin ja antanut vieraan naida ensin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Onko seurustelevan naisen miesystävä helpompi kuin aviomies?
En tarkoittanut, että se miesystävä olisi itse mukana. Tarkoitin, että ei sellaisella naisella ainakaan avioliiton "kahleita" vielä ole. Tiedän yhden tapauksen, joka seurustellut jo ainakin 10 vuotta miesystävänsä kanssa, eikä kirkonkellojen kuminaa ole vieläkään kuulunut. Unelmieni nainen. Sihteeri eräässä seurakunnassa. Minulle itselleni siis olisi helpompaa/rennompaa, kun nainen ei ole liiaksi sitoutunut kehenkään sormuksilla.
 
Ei se ole syrjähyppy, jos on lupa?

En itse koskaan pettäisi kumppaniani. Minulle se tarkoittaa itsekunnioitusta ja kumppanini kunnioitusta. Vaikka ei tarkoittaisikaan, niin miksi? Saan elämäni parasta seksiä kotona. Päässä pyörii erilaisia fantasioita (esimerkiksi 2M+N), mutta fantasioiksi saavat jäädä.
Minun on joskus vaalehdeltava miehelleni että olen ollut vieraan kanssa.
Mieheni kiihoittuu kun olen ollut vieraan kanssa naimassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Itse tänään alkuillasta pitkäaikaisella luottohierojalla. Joka osaa pitää kanta-asiakaan tyydytettyinä
Enkä tosiaan kerro mielelleni, mitä lisäpalveluita saan mahtavan hieronnan lisäksi :)

Rva52v
 
Väitetään, että Lapin hiihtokeskuksissa tapahtuu paljon sellaista, että Etelä-Suomesta ilman puolisoaan kauas kaikista tuttavista matkustanut henkilö lähtee yökerhoon sillä asenteella, että tänä yönä harrastetaan seksiä jonkun kanssa.

En tiedä onko tarina tosi, mutta katsotaanpa, mitä tämän foorumin keskustelijat tekisivät sellaisessa tilanteessa:

Oletetaan, että olet parisuhteessa. Jos olet sinkku, kuvittele että et ole nyt sinkku.

Olet yksin työmatkalla vieraassa kaupungissa, ja hotellin aulabaarissa viehättävä henkilö tulee juttelemaan, ja ehdottaa että lähdette hänen hotellihuoneeseensa yöksi. Hänellä on vihkisormus nimettömässä, ja hän lupailee että tämä jää yhteen kertaan. Hän ei halua edes tietää nimeäsi, ja tuskin törmäätte toisiinne enää toista kertaa elämässä.

Tämä henkilö on erittäin viehättävä, juuri sopivan ikäinen ja tyylinen sinun makuusi. Olet kaukana kaikista tutuista, kukaan ei tietäisi asiasta.

Mitä tekisit tässä tilanteessa:

A) Kieltäytyisit lähes varmasti, ja menisit yksin omaan huoneeseesi. Oman puolison luottamusta ei petetä tällä tavalla.

B) 50 % todennäköisyydellä saattaisit joko kieltäytyä tai hyväksyä hänen ehdotuksensa.

C) Hyväksyisit hänen ehdotuksensa erittäin todennäköisesti, ja lähtisit hänen huoneeseensa yöksi.

Voisit mainita myös ikäsi ja sukupuolesi N / M.
C.
Olen 26-vuotias rouva ja omalta mieheltä on lupa vieraaseen mieheen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen M48. Nuorempana, n. 25-30 vuotiaana olin paljon hotelleissa työreissuilla. Olin aina uskollinen, max tanssimista ja halailua. "Lähimpänä" yksi ihana nainen, jonka kanssa oltiin koko ilta yhdessä, soitti yöllä pyysi huoneeseensa yömyssyille. Minä menin, juotiin siideriä ja halattiin ja juteltiin. Jälkeenpäin olen ajatellut, että odottiko hän vain, että tekisin aloitteen ja olisin saanut pillua. Nykyään näitä tilanteita on harvemmin, mutta vieras pillu on ruvennut kiinnostamaan enemmän, että en tiedä miten kävisi. Jos edes suudeltaisiin ja käsin hyväiltäisiin?
 
Olen M48. Nuorempana, n. 25-30 vuotiaana olin paljon hotelleissa työreissuilla. Olin aina uskollinen, max tanssimista ja halailua. "Lähimpänä" yksi ihana nainen, jonka kanssa oltiin koko ilta yhdessä, soitti yöllä pyysi huoneeseensa yömyssyille. Minä menin, juotiin siideriä ja halattiin ja juteltiin. Jälkeenpäin olen ajatellut, että odottiko hän vain, että tekisin aloitteen ja olisin saanut pillua. Nykyään näitä tilanteita on harvemmin, mutta vieras pillu on ruvennut kiinnostamaan enemmän, että en tiedä miten kävisi. Jos edes suudeltaisiin ja käsin hyväiltäisiin?
Sama juttu täällä. 🥴
 

Yhteistyössä