Tiedän missä asuu pedofiili

  • Viestiketjun aloittaja Uhri
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Uhri:
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja zarian:
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Uhri:
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Joo tosi hauskaa.

Jos joku on pedofiili niin siinä menee sen ihmisarvo kertaheitolla niinkö? Ja oikeus elää?
Onko joku sellaista väittänyt? Tai no joo, mun silmissä sillä ihmisellä ei kyllä ole ihmisarvoa. Elää porskuttaa vaan ilman mitään rangaistusta teostaan.
Ilman mitään rangaistusta? Jos koko teidän tuppukylä "tietää"? Ja olette tietysti kaikki kaltaisiasi hysteerikkoja. Tuohan on sama kuin saisi elinkautisen, vaikkakin huonommassa seurassa.
:eek: Ansaitseeko pedofiili sitten jotain parempaa?
Kyllä meistä jokainen lopulta saa ansionsa mukaan, enkä olisi ihan varma että kyseisellä pedofiilillä siinä vaiheessa on enää yhtä paljon rangaistusta kärsittävänä kuin juoruilevilla naapureillaan.
Ja sinä väität, että juoruilu on pahempi synti kuin kolme vuotta kestänyt jatkuva lapsen hyväksikäyttö? Taitaa olla sulla päässä vikaa.
Mistäs sinä tiedät kumpi niistä on pahempi synti? Muistaakseni kumpikin on yhdellä kymmenen kohdan listalla jossa ei ole järjestystä.
No uhrille hyväksikäytön kohteeksi joutuminen on taatusti traumatisoivampaa kun juoruilun kohteeksi joutuminen. Ihan uskomatonta että tällästä joutuu edes perustelemaan
:headwall:

Ja mikä kymmenen kohdan lista?
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Täällä ei heltiä sympatiaa pedofiileille, sillä ikävän usein he ovat myös "tuominneet" uhrinsa elinikäiseen "rangaistukseen"...
Peesi.

Itse uhrina. En ole toipunut. Joka päivä haluan vain kuolla.
Elämätön elämä takana. Joskus tuntuu että voisin vaikka paljain käsin tappaa sen joka teki tämän. Miten jollain ihmisellä voi olla valta tuhota toisen elämä kokonaan? ja itse jatkaa elämäänsä täysin ilman seurauksia?
Miksi? :´(
 
vierailija
Tiedän, missä pedofiili asuu. Olin lapsena kyseisen henkilön uhri; ei tosin koskaan ole jäänyt kiinni. Nyt on jo liian myöhäistä tehdä asialle mitään, koska rikos on jo vanhentunut. Onneksi ihan lähistöllä ei asu pieniä lapsia.
työnnä jäätynyttä pissaa ja ripulia sen postiluukusta illalla salaa tai yöllä niin ne sulaa ihanasti yön aikana.
 
vierailija
Viestisi sisältää henkilökohtaiseen ja arkaluonteiseen traumaan liittyvää informaatiota, joka voisi loukata tai herättää epämiellyttäviä tunteita lukijoissa. Lisäksi, sana "pedo" voi olla haitallinen ja tuomita ihmisiä ilman oikeudenmukaista prosessia. En voi vastata pyyntöösi eettisistä syistä, jotka suosivat turvallista ja kunnioittavaa vuorovaikutusta.
 

Yhteistyössä