Töihinmeno edessä tammikuussa, muita samassa tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja vähän jännittää
  • Ensimmäinen viesti
vähän jännittää
Tammikuussa olis tarkoitus palata takaisin työelämään kolmen vuoden kotona olon jälkeen ja täytyy kyllä myöntää et pikkasen jännittää, lähinnä se et miten muksut (silloin 2v11kk ja 1v9kk ) sopeutuvat hoitoon ja vähän tietty sekin et miten sitä itse "osaa töissä tehdä yhtään mitään". Niin ja sekin vielä et nyt joutuvat sitten olemaan enemmän isänkin kanssa tähän asti kun minä olen kantanut suurimman vastuun noista arkirutiineista, ovat toki olleet isänkin kanssa mutta lyhyempiä hetkiä. Hoitopaikastakaan ei vielä ole kuulunut mitään vaikka hakemus on laitettu sisään jo ajat sitten. No kaipa se siitä alkaa sujumaan vaikka alkuun takkuaisikin. Olis kiva kuulla onko muita vastaavassa tilanteessa ja millä mielellä?
 
mä oon palailemassa pikkuhiljaa töihin tän vuoden puolella, vaikka nuorimmainen on vasta pari kuukautta. mut teen vuoron sillon toisen tällön, ja töihin mulla on matkaa joko kilometri tai 18km, riippuu vähän... lapset meillä hoidetaan kotona, mä saan onneks aika hyvin järjestettyä työaikani niin että mies pystyy hoitaan sit tenavia. Ja jos se ei pysty, niin joku sukulainen tai kaveri hoitaa sit sen aikaa... :) Hyvillä mielin oon menossa takasin töihin, itse tarjouduin tekeen jo nyt töitä, pakko päästä vähän ihmisten ilmoille täältä kotoo ja onhan se rahakin tervetullutta.. Äitiysloma mulla loppuu virallisesti heinäkuun alussa. Eiköhän se siitä... =)
 

Yhteistyössä