.

Hei

Kiva kuulla sinustakin Miina. Tikutteluonnea kun sen aika tulee.

Täällä tikuttelin tuolla liuska ovistestillä, wishistä tilasin. Näyttää jo hailua viivaa. Näyttääkö nuo ovistestit aina sitä toista viivaa siis himmeänä:eek: Auttakaa tietämätöntä.:oops:tuo kierto oli hitsin pitkä viimeksi, tuskinpa se ovis on ihan lähipäivinä.

Nyt mies lakkoon pariksi päiväksi ja jos viikonloppuun sitten jo vahvemmat viivat niin pupuilut aloitettava.

Tässä kuva testistä kp 7
Juu,ovistestiin tulee lähes aina toinen viiva. Mut plussa se on vasta kun on samanvahvuiset tai testiviiva vahvempi(y)
 
@Miina- kiva kuulla susta! Toivottavasti oviksen aikoihin mies uudelleen aktivoituu,hyvä kun kuitenkin saitte "huonoja" pois alta (y) @Wintersun ihan pepusta! Oisko ollut poissa töistä itse lääkäri o_O @Minmar83 älä vielä yhtään surkuttele, koitappa parin päivän päästä aikaisintaan uudelleen ;) @Sarianne81 mulla näyttää kanssa vähintään tommosta viivaa pc, ikinä ei ole tullut täysin negaa. Vahvistumisia :love:

Ostin nyt digin liuskojen rinnalle, mutta nyt kp14 ihan on haaleaa ja täyttää tyhjää naamaa näyttää cb! Näyttäisi siltä, ettei ainakaan nyt viikkoa vilkuta cb, niinkuin monena kiertona on tehnyt aikaisemmin, ehkä se on hyvä juttu (n):) Viimeksi ovis + oli kp19, katsotaan tulisiko nyt yhtään aikaisemmin, sit terot testiin (y) Jännittävää! Meillä mies alkaa olla nyt kanssa "tosissaan" mukana tässä vauvatekohommassa. Tai että ei yhtään naureskele mun hankinnoille (uusimpana preseed) vaan komppaa et hyvä hyvä, se on ainakin nyt positiivista. Sit kun satuttais oleen vaan samassa paikassa oviksen aikaan :geek:
 
Btw onko jollain greippimehu vaikuttanut vähentävästi vv määrään kierrossa? Nimittäin olen sitä nyt juonut ja ei vielä yhtään vv runsaampaa! Viime kierrossa sitä oli jo tässä vaiheessa ja tuli välillä aika vahvaa ovisviivaakin jo ennen plussaa. Toivottavasti ei nyt haittaa se pahuksen mehu mun tapauksessa :eek:
 
Tässä mies murjas, että minun Flo-sovelluksen käyttö menee "vähän yli".. Kuulema vauva tulee, jos on tullakseen ilman noita laskureita(n) Pitää vissiinkin taas informoida kuinka tää naisen keho toimii :unsure: Jos me harrastetaan seksiä kuun 1. pvä ja ovuloin 14.päivä niin saadaan kyllä odottaa maailman tappiin raskautumista.. :( eli hieman eri aaltopituudella tämä tjot meillä :(
 
@Cara-mel Hei miehiä ei kannata informoida MISTÄÄN näistä mein jutuista. Ei palstasta, ei flosta, ei ovistikutteluista eikä ainakaan itse oviksesta. Niillä on yks työ tässä hommassa ja se on kato niin haastavaa, että ne häiriintyy jos ne tuntee paineita asiasta. Ne ei kestä niinku me naiset :LOL:. Eikä ne ymmärrä kato ku ei ne puhu ees kavereilleen mistään syvällisestä. Niiden ainoat puheenaiheet on pleikkari, työ ja urheilu. Meille jää loput:ROFLMAO:
 
iK
@Wintersun No voi perse! Onpas raivostuttavaa!!!! Argh.

@Tiinaliina1 Joo se on just näin. Ei kyllä meilläkään kannata mitään ylimääräistä puhua mistään kierroista, het iskee stressi päälle. :cautious: Ja hei, hienosti mies kaadettu! Vaikuttaa kyllä siltä että hänkin vähän vauvaa haluis? :LOL:

@chili_ Mulla! Olin ns. Greippimehukierron aikana kuiva kuin sahara. Siis oikeasti, ei meinannut yhtään valkovuotoakaan tulla. Luin muiltakin samantyyppisiä kokemuksia.

@Sarianne81 mulla koko kierron näkyy ainakin jonkinmoinen viiva. Eli en oo ikinä saanut ”tyhjää” testiä.

Dpo5.... mateleeeeeee.....
 
@Wintersun onpa tympeää jättää soittamatta! :cautious: Jospa se soittas myöhemmin, tullut este tms. toivottavasti (y)

Kiitos @chili_ ja @Sarianne81 :)

Pow! En tiedä osaako mieheni laskea, vai oliko eilisestä vinkumisesta jotain hyötyä, mutta tänään oli ihmeisesti hyvä päivä akan kaadolle ja ihan hänen omasta mielestään! :eek::giggle: Toivottavasti tämä on tullut jäädäkseen tai ainakin munis vois jo kuoriutua kolostaan. :whistle: Testiviiva ei kyllä näyttänyt olevan mun kanssa samaa mieltä :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Wintersun onpa tympeää jättää soittamatta! :cautious: Jospa se soittas myöhemmin, tullut este tms. toivottavasti (y)

Kiitos @chili_ ja @Sarianne81 :)

Pow! En tiedä osaako mieheni laskea, vai oliko eilisestä vinkumisesta jotain hyötyä, mutta tänään oli ihmeisesti hyvä päivä akan kaadolle ja ihan hänen omasta mielestään! :eek::giggle: Toivottavasti tämä on tullut jäädäkseen tai ainakin munis vois jo kuoriutua kolostaan. :whistle: Testiviiva ei kyllä näyttänyt olevan mun kanssa samaa mieltä :cautious:
Miehen idea on aina hyvä idea:ROFLMAO:. Näin se menee meilläkin oli aihe mikä tahansa. :LOL:Loistavaa että ukko selätetty. Nyt sit se ovis huomenna kiitos nam:rolleyes:.

Mulla riepoo munasarjoja siihen malliin, että munis taitaa olla matkalla simojen luo(y):whistle:.
Ens viikon la on suunniteltu naisteniltaa, mut sen jälkeen pääseeki sit testaamaan:geek:
Ja sitä odotellessa lasten koululla kiertää vatsapöpö, joten ohjelmaa ei varmaan puutu tältä kahdelta viikolta :cautious::(
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
TOIVEENA VAUVA 2019

20.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Eufemia85.............kp 64/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 61/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 57/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 55/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 54/26................yk 7
Rosemarie.............kp 49/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 47/28................yk 1
Autumnn................kp 46/xx................yk 13
Minimali..................kp 44/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 38/35................yk 2
Janski26.................kp 38/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 36/23-25...........yk 3
Kissanainen87........kp 32/28...............yk 14
Helinä87..................kp 29/27-32.........yk 13
Neltsuliini.................kp 29/27..............ya 5/16
Heybaby...................kp 29/36.............ya 8/18
Alinah92..................kp 28/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar.......kp 28/xx...............ya 5/18
Sofi88......................kp 27/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 27/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 26/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 26/34..............yk 9
Emerentia................kp 26/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 26/29..............yk 6
Mimmik...................kp 25/29..............ya 9/18
Maya123.................kp 23/28..............yk 1
Sennay....................kp 22/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 21/31..............tjot
Vauvameille............kp 20/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 20/26..............yk 2
Lillium.....................kp 19/26-28..........yk 5
Laima......................kp 19/28..............yk 3
Li88.........................kp 19/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 19/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 18/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 18/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 17/33..............yk 1
iK............................kp 17/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 16/25..............yk 3
Chili_.......................kp 15/28-29........yk 3
LaTiLa.....................kp 15/32.............tjot
Papupata12............kp 15/29-32........yk 2
Siltsu.......................kp 13/25.............yk 3
Miina-......................kp 12/27.............yk 7
Ngale.......................kp 11/30.............yk 13
Ilonetsijä..................kp 11/30.............yk 5
Bubble92.................kp 11/26.............yk 3
Annanna..................kp 10/26-28........yk 2
Haavejuttu...............kp 10/30.............yk 2
Persikka123.............kp 10/28-30.......ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 9/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 9/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 8/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 8/xx................yk 1
Peanut_butter..........kp 7/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 7/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 6/23-29..........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 5/28...............yk 10
Kindermaxi..............kp 5/24-27..........yk 1
W.we.......................kp 4/26...............yk 5
Luumupuu_.............kp 3/30...............yk 4
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 25
Lllariel.................dpo 18
Tiutau13.............dpo 14
Helinä87.............dpo 13
Emerentia...........dpo 11
Heybaby..............dpo 6
Saippuakupli.......dpo 6
iK.........................dpo 6
Vauvameille........dpo 6
Cara-mel.............dpo 4
Li88.....................dpo 4
MatildaJ..............dpo 4
Laima..................dpo 3
Tiinaliina1............dpo 2
Lillium..................dpo 2
Keijukuningatar...dpo 1
Bubble92.............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
@Tiinaliina1 Meitä on erilaisia pariskuntia, ei voi noin lokeroida, mitä puhua ja mistä keskenään.. Onhan se jotakin stressiä, kun ensin niin innostuneena kyseli kaikkee ja nyt yrityksen ollessa päällä, ei halua tietää mitään ja minunkin tekemiset häiritsee (siis flo jne).. Mutta en itse tässä näe mitään hauskaa :unsure: Itseä harmittti, kun niin eri tavalla ajateltiin tää. Siksi puhuminen on tärkeää. Hulluksi tulisin suhteessa, jossa tyyliin pleikkari on top3-listalla. Mutta täällä taas kaikki hyvin, kun saatiin juteltua. Omalla tavallamme stressataan asiaa, mutta kuitenkin asia mikä on nyt pinnalla ja yhteinen.
 
@Cara-mel Tuo on totta. Kaikki ollaan erilaisia ja jokainen mies myös. Ja uskon, että miehesi käsittelee tätä asiaa myös mielessään, mutta omalla tavallaan. Ja tavallaan ymmärtäähän sen, että mies on saattanut käsittää tjottailun juuri niin, että ei oteta paineita tai tähtäillä vaan nimen omaan vaan elellään ja puuhaillaan paljon ja kun kuulee, että suunnittelet päiviä ja tarkkailet kiertoa niin nouseekin paine.
Toivottavasti saatte puhuttua asiat ja pääsette jatkamaan tjottailua hyvin mielin ja samalla ajatuksella. :)

Ja rikkoakseni hieman yleistä mieskuvaa niin meillä miehen lempi puheet on just näitä vauvajuttuja ja siihen liittyviä suunnitelmia. Ja uskon, että niin loppujen lopuksi monessa muussakin vauvakuumeperheessä. :)
 
iK
Huomenta! Kp17/dpo6. Mua vähän etoo ja maha on melkoisen ilmava. Eihän nämä nyt mitään raskausoireita voi olla mutta silti mieli tekee tepposia. :LOL::LOL: Tai toivoo. Tästä kiitoksena alkaa varmasti joku näppärä mahatauti. :confused: Viimekdi kierto oli 22päivää että kohtahan tässä saa alkaa vähän jännittää. Ja siis tässä vaiheessa mulla on usein ilmavaivoja :D mutta ei oo kyllä ollut pahoinvointia kuviteltunakaan. Noh... toivossa on hyvä elää.;)
 
iK
Meillä mies kyllä toivoo myös vauvaa mutta ei silti oikein osaa osallistua tähän suunnitteluun. Esikoisenkin aikaan ihan sama juttu. Suunnittelu ja etukäteen pohtiminen ei missään tilanteessa ole hänen vahvuuksiaan, joten ei tässäkään asiassa osaa miettiä etukäteen. Kun taas suunnittelu ja pähkäily ja analysointi on mun mielestä ihan parasta!:ROFLMAO: Eikä tykkää yhtään seksinkään suunnittelusta, vaan on ennemmin spontaani. Eli jos meille vauvaa halutaan niin kyllä siinä täytyy minun olla vähän kartalla. :D Ja silti miestä aina harmittaa kun menkat alkaa... Pitää varmaan jossain vaiheessa taas muistuttaa että ne tietyt päiväthän on aika tärkeät...:whistle::LOL:
 
@Wintersun Voi harmi ettei lääkäri soittanut! Varmasti hänellä on ollut joku syy siihen, kuten poissaolo. Toivottavasti soittaa tänään.

@iK Sun oireethan kuulostaa oikein lupaavilta. Milloin ajattelit testata? Toivotaan plussaa :)

@lolu Laitahan sitten kuvaa tosiaan tänne päin! Toivotaan sullekin edes sitä haamua :love:

Puhuitte tuolta miten mies suhtautuu näihin asioihin. Meillä mies on kyllä valmis "tekemään" sitä vauvaa ihan milloin vaan, mutta ei myöskään ole sellainen etukäteen stressailija, niin en oo pitänyt häntä kartalla esimerkiks mun kierrosta ja oviksesta ja muusta, eiköhän hän osaa minusta lukea millon on hyvä olla aktiivisempi makkarin puolella. Silloin kun yrityksestä jutellaan, on hän kyllä mukana ja toivoo vauvaa, mutta osaa suhtautua tähän (paljon) kärsivällisemmin kun minä.

Minäpä tein tänä aamuna (kp7) ovistestin, ja melkoisen vahva viiva tuli! Ylempi on kp5. Ihmeellistä, joko se ovis nyt tekee tuloaan... (n)

https://aijaa.com/ceFPxI
 
  • Tykkää
Reactions: lolu
iK
@peanut_butter No joo on kyllä aika etova olo. :sick: Pitää nyt ensiks tsekata tuleeko mahatauti. Mun kierto on tosiaan ollut viime aikoina niin lyhyt, ettänyt aattelin sitkutella vielä ilman testaamista. Nyt on kp17, viimeksi kp23 muuttui kp1.. Nyt kp23 olis keskiviikko. Olisin super ylpeä itsestäni jos en sitä ennen testaisi! Tuskin pystyn olla. :LOL: Mut yritys vois olla et to eka testi jos ei oo menkkoja alkanut. Uskokoot ken haluaa. :D
 
@Wintersun Voi harmi, ettei lääkäri soittanut, ehkä hän on sairaana.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinsa ja plussatuulia! :love:

Miehen suhtautumisesta lapsentekopuuhiin... Oon aiemmissa kierroissa huomannut, että miestä vähän stressannut kaikki tämä. Tässä kierrossa en ole puhunut hänelle kierrosta tai testeistä mitään. Hän on sitten itse päivittäin kysynyt testistä ja on muutenkin ilmeisen tietoinen kierron vaiheesta, kun tehnyt melkein kaikki aloitteet. :D Hän kyllä toivoo vauvaa kovasti ja on aina todella pettynyt menkkojen alkaessa. Kai stressi sitten johtuu jatkuvasta epäonnistumisesta. Hänen ideansa se oli alunperin ottaa ovulaatiotestit käyttöön. Meillä tämmönen ukkeli. :LOL:❤
 
@Tiinaliina1 Meitä on erilaisia pariskuntia, ei voi noin lokeroida, mitä puhua ja mistä keskenään.. Onhan se jotakin stressiä, kun ensin niin innostuneena kyseli kaikkee ja nyt yrityksen ollessa päällä, ei halua tietää mitään ja minunkin tekemiset häiritsee (siis flo jne).. Mutta en itse tässä näe mitään hauskaa :unsure: Itseä harmittti, kun niin eri tavalla ajateltiin tää. Siksi puhuminen on tärkeää. Hulluksi tulisin suhteessa, jossa tyyliin pleikkari on top3-listalla. Mutta täällä taas kaikki hyvin, kun saatiin juteltua. Omalla tavallamme stressataan asiaa, mutta kuitenkin asia mikä on nyt pinnalla ja yhteinen.
Tuo mun viesti oli vitsinä heitetty. Anteeksi jos pahoitin sun mielen. Jätän kommentoinnin ens kerralla väliin:(
 
Meilläkin itseasiassa mies kyselee itse et koskas ois taas mahku yrittää ja popsii foolihappoa ja vitskuja hänkin. Ja sit jännittää aina mukana kun testipäivä lähenee,mut hän on itseasiassa meillä se vauvakuumeisempi ollu kauemmin ja viimeiset kaksikin on tulleet hänen aloitteestaan:love:

Outoa kun ei voi tikuttaa ovista, selkeet oireet oli ja meni mut en oo siltikää varma et oliko. Kn tuntuu edellee aika aukinaiselta mut vuotoa ei oo enää:unsure: hmm. Noh mennään tää kierto vaa kiertopäivillä enkä hyppää ollenkaa piinaileen. Tuntuumenevän hukkaan kuitenkin tää kierto kun ei oo hajuakaan mistään:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Meilläkin mies tosissaan mukana, hän taitaa olla aika luolamies tyyppiä, kun alkukantainen vietti lisääntymisestä on läsnä :ROFLMAO: Meillä seksi parani siis ihan eri tasolle, kun ehkäisy jätettiin pois, molemmat on oikein tunteella mukana (on toki aina ollut) mut tää vika puol vuotta on ollu mahtavaa :love::D Mun mies sanoo joskus et otetaan rauhassa vauva aiheisissa jutuissa, ettei tuu sit taas niin suurta pettymystä ku menkat alkaa, mutta sitten itse näkee vauva teemaa kaikkialla ja myös siitä ihanasti puhuu, niin rakkaudella:pMä niin jännään ja ootan tulevaa vkl kun ollaan molemmat kotona ja oviskin siihen taitaa osua.

Tsemppiä kaikille:love:
 

Yhteistyössä