.

@iK Sulla on jännät paikat! Koitahan pysyä toiveikkaana, aivan mahdollista on että se plussa sieltä pärähtää :)

@haaveilija-31 Tervetuloa mukaan, ja tsemppiä nyt alkuun kierron tasaantumiseen! (y)

@Siltsu Tsemppiä ja kärsivällisyyttä piinailuun! Mulla on vähän sama fiilis, että tulen hulluksi tän kuumeilun kanssa :ROFLMAO: Tästä pitäisi osata nauttia, täähän on oikeasti ihanaa aikaa yrittää kumppanin kanssa saada uutta elämää alulle :love: Ehkä se epäonnistumisen pelko tekee tästä toisaalta myös todella stressaavaa ja ahdistavaa hommaa. Mutta toivotaan että sinun piinailu päättyy nyt onnellisesti! <3

@kindermaxi Tunnistan hyvin noita sinun ajatuksia. Viime kierto oli meillä ensimmäinen varsinainen yrityskierto (vaikka oltiin jo aiemmin lipsuiltu ehkäisyn kanssa). Jotenkin mä toisaalta kuvittelin raskautuvani heti, ja toisaalta olin varma ettei niin käy. Ja niin ei käynyt. Nyt on toinen yrityskierto, ja oon yrittänyt asennoitua siihenkin että tässä voi hyvin joutua yrittämään pidempäänkin, ja koittanut keräillä jostain sitä mielenrauhaa.. Mutta tsemppiä teille, toivotan että tärppää pian! :)

@Tiutau13 Kyllä suosittelisin lämpimästi, että hakisit apua. :( Kyllähän toi kuitenkin kertoo siitä, ettet voi oikein hyvin. Jotta tilanne ei menis pahemmaksi, niin varmasti olis tärkeää päästä juttelemaan. Lasten kannalta sulla ei ole mitään hätää, jos koet ettei ne tunteet liity lapsiin, päin vastoin. Tällöinkin varmasti tarjoaisivat sulle oman ajan järjestämistä ja lastenhoitoapua. Parempaa vointia sinulle :)

Täällä kp10, kohta teen vielä ovistestin. Pitää nyt testailla joka päivä, itse ennustan ovista loppuviikolle. Toivottavasti liuskat vahvistaa sen, vähän nyt hämmentää nämä minun vahvat viivat tässä kp8-9.. Mutta toivon tosiaan että ovis on vasta tulossa, ensi viikko menee siihen valmistautuessa ja sitten alkaa p i i n a i l u :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@Tiutau13 Mä en ole mikään lääkäri, mutta mulla on kolmesti ollut jonkinasteinen masennus. Kahdesti synnytyksenjälkeinen ja kerran burnout. Mä pääsin ystävän ohjeilla kahdesta ensimmäisestä, se on joku vitamiiniekspertti. Eli reilua annostusta 1000mg kalaöljyä, hyvälaatuista, ja D3vitamiinia 150ug päivässä. Burnouttiin auttoi edellisten lisäksi A.Vogelin St Johns Wort (olisko ollu kehäkukka(n)) joka on tarkoitettu rohdosvalmisteena siis lievään masennukseen. Mä kun en suostunut siis aloittamaan mitään lääkitystä, mä kokeilen aina ennemmin luonnonantimia ensin itselläni. Kannattaa kokeilla(y).

@Veeja Olen lukenut toisesta ketjusta, jonne listataan oireita niin nimenomaan tuosta alapään herkkyydestä. En ole itse kokenut.

Täällä on vasta dpo5. Miten nää päivät mateleeeee:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Heippa!

Olen käyny päivittäin lukemassa täällä, mutta yrittänyt tämän kierron pitää matalaa profiilia. Viime kierto sai fiilikset matalalle ja meinasin jo lyödä hanskat tiskiin. Onneksi tuo mies lohdutti ja jatkettiin yritystä. Nyt sitten kolmas letrokierto menossa. Eilen illalla ja tänä aamuna ovistesti näytti plussaa, joten taas päästään piinailemaan dpo 0 siis tänään. Mulla nuo letrot näkyy aikastavan ovulaatiota ja sitä myöten kierrot jää lyhyeksi Luteaali ollu nyt 11 päivää. (n)

@Tiutau13 suosittelen mieki lämpimästi kääntymään ammattiavun puoleen. Apua on parempi hakea ajoissa kuin liian myöhään. :)

Onnittelut plussanneille :love: ja tsemppiä piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
@Emerentia Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :unsure:

@sucrine On kyllä tosi stressaavaa jatkuva kysely lastenhankkimisesta. Ikään kuin se kenelläkään kuuluu. Kerron kyllä sitten, kun itsestä tuntuu hyvältä. Esikoisestakin kerrottiin vasta ensimmäisen ultran jälkeen.

@haaveilija-31 Tervetuloa mukaan! :)

@Tiutau13 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Mäkin suosittelen hakemaan apua masennukseen, vaikka kynnys varmasti onkin suuri. Ei se tee hyvää kenelläkään velloa synkissä ajatuksissa. Voimia sulle kovasti. ❤

@jonxu Samanpituinen luteaalivaihe mullakin on. En oo ajatellut, että se liian lyhyt olisi, vai oonko väärässä? :eek:

@Sarianne81 Plussalta näyttää. Onnea ja tsemppiä piinailuun! (y)

Tsemppiä muillekin piinapäiviin. Toivottavasti saadaan tästä kierrosta mahdollisimman monta plussaa! (y) Itellä menossa dpo5, jänskättää! :D
 
En ees oikeen tiiä mun kiertookaa ku poistin kierukan elokuussa. Kierukan kanssa aika säännölliset vuodot mut nyt ei mitään hajuu millon menkat pitäs alkaa mut veikkaan et ens viikolla alkais, tai toivottavasti ei alkais.
 
@Tiutau13 suosittelen myös hakemaan apua! :)Omasta kokemuksesta voin sanoa että vaikka voinnistasi menisi tieto lastensuojeluun niin sieltä saa oikeasti apua. Olihan se shokki alkuun mutta näin vuosien jälkeen olen siitä kiitollinen. Lastensuojelulle on muodostunut mielestäni täysin vääristynyt kuva :) kovasti tsemppiä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@Emerentia Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :unsure:

@sucrine On kyllä tosi stressaavaa jatkuva kysely lastenhankkimisesta. Ikään kuin se kenelläkään kuuluu. Kerron kyllä sitten, kun itsestä tuntuu hyvältä. Esikoisestakin kerrottiin vasta ensimmäisen ultran jälkeen.

@haaveilija-31 Tervetuloa mukaan! :)

@Tiutau13 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Mäkin suosittelen hakemaan apua masennukseen, vaikka kynnys varmasti onkin suuri. Ei se tee hyvää kenelläkään velloa synkissä ajatuksissa. Voimia sulle kovasti. ❤

@jonxu Samanpituinen luteaalivaihe mullakin on. En oo ajatellut, että se liian lyhyt olisi, vai oonko väärässä? :eek:

@Sarianne81 Plussalta näyttää. Onnea ja tsemppiä piinailuun! (y)

Tsemppiä muillekin piinapäiviin. Toivottavasti saadaan tästä kierrosta mahdollisimman monta plussaa! (y) Itellä menossa dpo5, jänskättää! :D

Ei se liian lyhyt ole, tai ainaki olen ymmärtänyt että yli 10 päivää olis hyvä olla. :)Lähinnä tarkoitin tuolla sitä, että kun ovulaatio jo kp12 niin tuon 11 päivän jälkeen kierto melko lyhyt, 23 päivää. (n)
 
@Tiinaliina1 Piinakamu! :D:ROFLMAO: Ajattelin testata vasta, kun menkat myöhässä eli jos luteaali pysyy samana (11pvää), niin tulevana sunnuntaina pitäis alkaa menkat. Pysyis vaan poissa, ei tulis ikävä! :D Milloin sä meinasit testata? Tsemppiä jännäilyyn, on tää niin piinaavaa! (y)
Siis mä haluaisin pystyä odottamaan sunnuntaihin, varsinkin kun lauantaina on naistenilta tiedossa. MUTTA mä oon niin piinailija ja himotestailija, että ihan tieteen nimissä ajattelin kuluttaa noi jäljellä olevat ovistestit ens viikolla ja seurata mitä ne tekee. R-testi viimeistään la aamuna :whistle:.
 
Täällä kun on nyt kauheasti tätä testailukuumetta liikkeellä, niin eilen apteekkireissun jälkeen rupesin miettimään että kuinkakohan kamalan summan olen laittanut näiden kolmenvuoden aikana ovis- ja raskaustesteihin aivan turhaan:eek:

Onko kukaan muu koskaan ajatellut samaa mitä tämä piinailu tekee lompakolle:whistle:
Ja tosiaan joka kierto päätän etten testailisi paljon ja turhaan, mutta....
 
@Tiutau13 minäkin suosittelisin hakemaan apua oloosi. Omalla kohdalla masennuksen vuoksi ei otettu aikoinaan yhteyttä lastensuojeluun, mutta vaikka olisi otettu, niin varmasti olisi sieltä saanut vaan lisätukea arkeen. Vaikeinta on se ensi askel, kun on pakko myöntää itelleen ettei nyt pärjää yksin olon kanssa ja sit "nöyrtyy" pyytämään apua. Mutta ehdottomasti kannattaa ja kovasti tsemppiä sulle! :love:

@peanut_butter joo kyllähän se kannattais jotenki realistisemmin suhtautua tähän yrittämiseen, vaikka toiveet (ja odotukset) onkin kovat. Meillä kuitenki 3 lasta jo, niin ei se raskautuminen pitäis mahdottomuus olla, mutta malttia saattaa sit vaatia :D Tsemppiä teillekkin! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Täällä kun on nyt kauheasti tätä testailukuumetta liikkeellä, niin eilen apteekkireissun jälkeen rupesin miettimään että kuinkakohan kamalan summan olen laittanut näiden kolmenvuoden aikana ovis- ja raskaustesteihin aivan turhaan:eek:

Onko kukaan muu koskaan ajatellut samaa mitä tämä piinailu tekee lompakolle:whistle:
Ja tosiaan joka kierto päätän etten testailisi paljon ja turhaan, mutta....
Mä tilaan vaan halpiksia:rolleyes:. 30 ovistestiä oli 2.50e ja viis kasetti r-testiä oli 3e. Viime kuussa r-testeihin tais upota oikein kymppi kun kävin ostaa apteekista kaks puikkoa, pääsi liuskat loppuu:whistle::X3:. Mut ne jotka käyttää vaan predictor testejä ja first responsea ja clearbluee ni ai kauheeta:LOL:
 
Mä tilaan vaan halpiksia:rolleyes:. 30 ovistestiä oli 2.50e ja viis kasetti r-testiä oli 3e. Viime kuussa r-testeihin tais upota oikein kymppi kun kävin ostaa apteekista kaks puikkoa, pääsi liuskat loppuu:whistle::X3:. Mut ne jotka käyttää vaan predictor testejä ja first responsea ja clearbluee ni ai kauheeta:LOL:
No mä käytän lähes aina sitä apteekin omaa sarjaa ja sillo ku oikein luulen olevani raskaana haen sen CB:n digin... :whistle:
mut tosiaan viime kierrosta ostin ekaa kertaa niitä rfsu:n ja oli kyl nii pettymys haamujensa kanssa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä