.

Mut voi siirtää piinailijoihin, Dpo 0, kiitos
Nyt tallettelut tehty ja kai musta nyt sitten tulee vainoharhainen oireiden kyttääjä:LOL: piina alkakoon:confused::cautious:
Tervetuloa mukaan "vainoharhaiset oireidenkyttääjät ja kehittäjät" -ryhmään:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Okei semmonen ryhmä pitäis oikeesti olla, mä olisin niin mukana:LOL:
Miten kukaan pysyy kaks viikkoa viilipyttynä ja testaa vasta kun menkat on myöhässä? Kertokaa mulle salaisuutenne:oops:
 
iK
Monella tulee ovistestiin kaksi viivaa koko kierron ajan. Joillakin ovistesti näyttää raskauden ennen raskaustestiä, mutta ovistestin kuuluu silloin myös näyttää plussaa eli molemmat viivat yhtä vahvoja. Kaikilla se ei toimi. Varmin tapa on testata siinä dpo12-14 maissa r-testillä. Aiemminkin tosin voi testata mutta negan mahdollisuus on suuri vaikka siellä joku matkassa oliskin.

@iK sinuna kyllä testaisin vielä... tuhru on melko normijuttu vaikka matkalainen oliskin mukana.
En mä kyllä testaa enää mitään jos nämä alkaa nyt kunnolla. Oli niin mulle tyypillisen ”väristäkin” tuhrua että pöh. Viimeks menkat kyllä alkoi ns. Suht normisti ilman tiputteluita, että en yhtään kyllä kestä jos oikean puolen oviksesta seuraa taas jotain päivien tiputtelua ja kystaa ja....

Äh. Muutenkin typerä maanantai.
 
Täälä menossa dpo 9... ahdistelee kun flo ilmottelee että menkat alkais torstaina.

Dpo5 tuntui pientä vihlaisua ala vatsassa, ja tätä ei oo ollu aiemmin. Voi toki olla että vihlonta oli omaa kuvitelmaa kun juuri luin palstaa hetkeä aiemmin :ROFLMAO: Mitään muuta oiretta ei ole, paitsi että nyt jotenkin ollu kaks päivää hirveet himot tota miestä kohtaan ja peittoa on heiluteltu useaan otteeseen päivän aikana, tätä toki esiintyy aika ajoin ennen menkkoja...

Luulin jo että äskön alkoi menkat, mutta tulikin ämpärillinen kirkasta VVtä, joten tulinkin kysymään fiksummilta että voisko tässä olla jotain:ROFLMAO::whistle:

Testiä en ole vielä tehnyt kun dpot näin pienet vielä, ajattelin että aikaisintaan tekisin sen pe/la kun sillon menkat olis jos 1-2pv myöhässä. Mulla tää kierto ku alko kesäkuussa heitteleen ihan omaan maailmaan:censored:
Mulla ainakin runsas valkovuoto on ollut raskausoire. Tuntuu samalta, kuin menkat. Tässä plussa kierrossakin luulin monta kertaa, että nyt alko vuoto ja menin pelonsekaisin tuntein vessaan. Tsemppiä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas92
Mul on jonkinlaisia menkkamaisia oloja ihankun supistuksii niitä tulee säännöllisin välein ja samaa aikaa ku ne tuntee,tulee etova olo, jota on muutenkin jatkunu ainakin viikon. :( voiskohan olla joku merkki(y) kumpa pääsis jo testaa!:unsure:
 
Täälläkin alavatsa kipuilee edelleen, jomottaa. Flunssaviluolo kuten lämpöjen myötä kuuluukin, nyt vaan toivon että keltsi jaksais.posottaa ja pikkunen tarrais kiinni:love:
Täällä siis kans yks oireiden kyttääjä joka ei tosiaan jaksa olla tikuttamatta montaa päivää:D
 
  • Tykkää
Reactions: Sanzu85
@iK mulla jää kanssa luteaali vaihtelevasti liian lyhyeksi, just jotain 9pv, nyt ekaa kertaa testissä terolut (lääkäri kirjotti 3 kiertoon). Voin kertoa fiiliksiä, jahka tästä edetään :) Mä tiedän monta, joita terolut on auttanut raskautumisessa just lyhyeen kiertoon/luteaalivaiheeseen. Ikinä ei tietenkään voi tietää oliko just terot, mut itse oon nyt ainakin toiveikas pitkästä aikaa :love: @Toiveikas92 mulla ollut tuota runsasta vv sekä plussa- että negakierroissa. Jos se kuitenkin sulle on tosi ei-tyypillinen oire, niin voihan se tietää hyvää :) Ainakin muistan, että esikoisen raskaudessa se vv:n valahtelu alkoi tosi nopeaa ja runsastui vain koko alkuraskauden. Kävin kerran paniikissa neuvolassakin, kun kesken koiran aamulenkityksen valahti niin paljon ihan kirkasta vv, että olin varma, että nyt tuli lapsevedet pihalle tai muuta kamalaa. Niinkuin olisi pissannut housuun. Että sitä taas odotellessa :D

Täällä dpo:t sen kun etenee, ei sen kummempia oireita (yllättäen) vielä :LOL: Mutta on sellanen hyvä ja rauhallinen fiilis :love: Raskaustestit jätän nyt kauppaan ennen menkkojen oletettua ajankohtaa. Se on lupaus :LOL:
 
@chili_ @ambre en tiedä innostuko nyt liikaa näistä muiden kokemuksista:ROFLMAO:

Onnistuin keksimään itselleni nännien kuumotuksenkin, koko muu rinta aivan "normaalilämpöinen" mutta kummatkin nännit kuumat, mutta ei kuitenkaan arat eikä kipeet:ROFLMAO: en tiedä mihkä tuo mies mun kanssa oikein vielä joutuu:D nyt meit on kaks vauvakuumeilijaa ku äijä toivoo iltatähtee:p miehen pieninkin on jo kuitenki niin iso jo (13v) että vauva olis tervetullut:love:
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin liityn tähän keskusteluun mukaan, tosin hieman ajoissa, sillä varsinainen yritys meillä alkaa vasta lokakuulla, kunhan tämä nykyinen kierto tästä päättyy ja uusi alkaa. Ollaan vähän alle kolmekymppinen pariskunta ja ensimmäinen lapsi olisi ajatuksissa.

Aika paljon täällä on keskusteltu ovulaation metsästyksestä ovistikkujen avulla, onko se vähän niin kuin "must-juttu" vai voiko ihan perus limojen tarkkailulla päästä hyviin tuloksiin, vaikka kierto onkin jonkin verran epäsäännöllinen (vaihtelee 28-35 päivää, eli ei sinänsä mitään kummallista, mutta vaikeuttaa ovulaatioajankohdan laskemista toki)? Itse jotenkin mietin, että omalle luonteelleni ovistikuttelu ei välttämättä sovi, tulisin ihan hysteeriseksi. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Toivotaan hyviä uutisia @Wintersun :)

Tsemppiä piinailuun @Sarianne81 :)

Pahoittelut uudesta kierrosta @Hemppanen ja @Nelly31 :unsure:

Mun ei taaskaan pitänyt kyttäillä mitään oloja, ei varsinkaan tässä vaiheessa mut mun kroppa ei anna siihen mahdollisuutta :whistle::ROFLMAO: saunassa rupes polttamaan toista nänniä ja nukkumaan mennessä toinen tissi oli niin arka ettei voinut olla huomaamatta o_O kun haluaa elää mahdollisimman pitkään ilman vainoharhoja ni sit tulee jotain tavallisesta poikkeavaa, välillä tuntuu et piinapäivät pitäs vaan istua paikallaan koskematta mihinkään niin ei tarvis ajatella et ”ei tämmöstä ennen oo ollu ku näin oon tehny..” :ROFLMAO::LOL:
 
@Hemppanen @Nelly31 Pahoittelut uudesta kierrosta :unsure: ja tsemppiä uuteen. (y)

@Wintersun Toivottavasti tulokset ovat hyviä ja pääsette aloittamaan hoidot. :)

Mulla alkoi eilen jäätävä selkäkipu, mikä säteilee pitkin jalkoja. Aamusta lähtien tuntunut myös niin kovaa viiltävää kipua oikeassa munasarjassa, että oli pakko soittaa lääkärille. Nyt pitäis sitten alkaa popsia särkylääkekuuria. Voi puh ja pah. Ei kyllä nappais noitten särkylääkkeitten syöminen, ku mahdollisen kiinnittymisen pitäis olla näillä main. :(
 
Voimia kaikille! <3 Tällähetkellä paljon stressiä, jännittyneisyyttä ja piinaa luettavissa viesteistänne (n)
Täälläkin olisi tuo oviksen etsinnän aika, mutta päätin jättää suosiolla tikut pois, koska tuntuu että toivo herää turhaan kun tietää ajoittaneensa oikein, muttei tärppää :(
Ajateltiin tämä kierto vaan talletella säännöllisesti ja odotetaan mitä lääkärillä on sanottavaa jatkosta.

Vielä isot pahoittelut teille uuteen kiertoon joutuville ja paljon kärsivällisyyttä piinailijoille:)
 
@Wintersun Halaus täältä.

@neilikkaruusu Tervetuloa mukaan! Säännöllisellä sekstailullakin pääsee varmasti toivottuun tulokseen, ja kroppaa kuuntelemalla. Ja tikuttaminen tosiaan lisää stressiä ja hysteriaa, plus siihen jää pahasti koukkuun:ROFLMAO::whistle:. Plussatuulia sinne!

Mua särkee oikeelta puolelta alavatsaa ja oon havainnut vähän nivuskipua ja selkäjomotuksiakin näin dpo6 ratoksi. Toi dpo3-5 meni niinku toooooosi hitaasti, mutta nyt tää alkaa jo sujumaan ku tietää testailun ja mahdollisten oikeiden oireiden olevan ihan nurkan takana:ROFLMAO::X3:
 
Täällä kp 23/30(?) dpo oletettavasti 10. Ovis saattoi olla mikä tahansa muukin päivä... seksiä oli kp 11, 12, 15 ja 18. Saattaa toki myös olla että ovis oli vasta kp 20, jolloin mahdollisuudet onnistua olis hyvin pienet. Tänään on ollut vihlasuja mahassa, en muista sellaisia negakierroista. Tuli ihan raskautunut olo mutta kun tulin taas päivän juttuja lukemaan niin tuli tylsä mieli kun muutkin tekee negatestejä ja joutuu uuteen kiertoon niin miksi mulle kävis toisin. Tsemppiä kaikille!
En haluis testata viivanpaikkaa tai negaa niin en tiedä millon uskaltais. Menkkoihin kuitenkin viikko vielä. Viimeistään varmaan perjantaina että tietää vkl-reissussa olla ottamatta mitään jos plussa tulis. Vähän on kyllä pessimistifiilis just nyt.
 
@Saippuakupli Jos teillä oli seksiä kp18 ja ovis kp20 ni teillä on erittäin hyvät tsänssit raskautua. Äläpä heitä kirvestä kaivoon. Sulla on aika pitkä luteaalivaihe jos se on 17 päivää (jos nyt siis on dpo10). Onko sulla hajua mikä sun luteaali on? Siitäkin vois laskea koska suunnilleen olis ovis voinu osua.
Muoks. Vertailuks, mulla normikierto 31 päivää ja mun luteaali 12 päivää. Mun ovis oli kp19 (tikutin plussan kp18).
 
@Tiinaliina1 Ei oo mitään hajua luteaalista. Esikoisesta tärppäs kp 19/28. Nykyään kierto ollut mitä sattuu mutta noin 30 päivää. Luulin tunnistaneeni oviksen nyt kp 13. Mutta enää en oo yhtään varma, kuten en kierron pituudestakaan.. Onneks tuli talleteltua sen oletetun oviksen jälkeenkin niin on edes jotain piinailtavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Tiinaliina1 Ei oo mitään hajua luteaalista. Esikoisesta tärppäs kp 19/28. Nykyään kierto ollut mitä sattuu mutta noin 30 päivää. Luulin tunnistaneeni oviksen nyt kp 13. Mutta enää en oo yhtään varma, kuten en kierron pituudestakaan.. Onneks tuli talleteltua sen oletetun oviksen jälkeenkin niin on edes jotain piinailtavaa :)
Okei eli voisko olettaa että sulla olis nyt ollut ovis myöhemmin, koska sulla on pidentynyt kierto? En usko että se kierron pidentyessä ainakaan aikaistuu. Mullakin kipuili jo kp12 mutta itse ovis oli vasta kp19. Kai ne on jotain kasvukipuja?
 
@iK joo progesteronia lisäämään, ymmärtääkseni tässä mun tilanteessa auttais just pitämään luteaalivaiheen pidempänä, jos syön 10pv oviksen jälkeen. Antanee parempia mahiksia kiinnittymiselle, ettei limakalvo ala vuotamaan ennen aikojaan pois alta. Voi olla muutakin, en ole sen isommin perehtynyt :):geek: Halaukset @Wintersun kyllä se teille vielä iloksi muuttuu ihan varmasti! :love::love::love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

25.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Jeyz84...................kp 66/xx................yk 1
aanskuh................kp 60/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 59/26................yk 7
Rosemarie.............kp 54/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 52/28................yk 1
Autumnn................kp 51/xx................yk 13
Minimali..................kp 49/30-32..........yk 2
Janski26.................kp 43/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 41/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 37/28...............yk 14
Helinä87.................kp 34/27-32..........yk 13
Neltsuliini................kp 34/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 34/36..............ya 8/18
Alinah92..................kp 33/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar.......kp 33/xx...............ya 5/18
Sofi88......................kp 32/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 32/22-26..........yk 1
Toiveikas92.............kp 31/34..............yk 9
Mimmik...................kp 28/28..............ya 9/18
Maya123.................kp 28/28..............yk 1
Sennay....................kp 27/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 26/31..............tjot
Vauvameille............kp 25/26-28..........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 25/26..............yk 2
Lillium.....................kp 24/26-28..........yk 5
Laima......................kp 24/28..............yk 3
Li88.........................kp 24/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 24/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 23/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 23/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 22/33..............yk 1
MatildaJ..................kp 21/25...............yk 3
Chili_.......................kp 20/28-29.........yk 3
LaTiLa.....................kp 20/32..............tjot
Papupata12............kp 20/29-32.........yk 2
Siltsu.......................kp 18/25..............yk 3
Miina-......................kp 17/27..............yk 7
Ngale.......................kp 16/30.............yk 13
Ilonetsijä..................kp 16/30.............yk 5
Bubble92.................kp 16/26.............yk 3
Annanna..................kp 15/26-28........yk 2
Haavejuttu...............kp 15/30.............yk 2
Persikka123.............kp 15/28-30.......ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 14/33.............yk 10
Jonxu.......................kp 14/21-38........ya 8/17
Sarianne81..............kp 13/27-33........yk 1
Veeja.......................kp 13/xx..............yk 1
Peanut_butter..........kp 12/28-32........yk 2
Vuuti........................kp 12/28-32........ya 2/17
Naissoturi................kp 11/23-29.........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 10/28.............yk 10
Kindermaxi..............kp 10/24-27........yk 1
W.we.......................kp 9/26...............yk 5
Luumupuu_.............kp 8/30...............yk 4
Emerentia................kp 4/28(?)..........yk 9
Nelly31....................kp 4/33...............yk 3
Tiutau13..................kp 3/26-33..........tjot
Hemppanen............kp 2/29................yk 7
iK.............................kp 2/28...............ya 5/18
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 30
Lllariel.................dpo 23
Helinä87.............dpo 18
Maya123.............dpo 13
Heybaby..............dpo 11
Saippuakupli.......dpo 11
Vauvameille........dpo 11
Cara-mel.............dpo 9
Li88.....................dpo 9
MatildaJ..............dpo 9
Laima..................dpo 8
Tiinaliina1............dpo 7
Lillium..................dpo 7
Keijukuningatar...dpo 6
Bubble92.............dpo 5
Chili_...................dpo 4
Miina-..................dpo 3
Jonxu..................dpo 2
Sarianne81.........dpo 1
Ngale..................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
iK
@Wintersun <3 kaikki peukut pystyssä!!!

@chili_ Kiitos! Tuo kuulostais ihan hyvältä myös mulle. Täytyy pitää se mielessä.

Tänään on kyllä ollut tylsä fiilis. Ei niinkään se, ettei tätpännyt, vaan se että kierto oli taas niin lyhyt ja samoin luteaali. Ihan kuin keho olis nyt joutunut tämmöiseen kierteeseen. :/ Kummallisia fiiliksiä alavatsassakin, välillä herää kysyys onko kehittänyt oikean puolen ovulaation seurauksena taas kystan. Se tästä nyt vielä puuttuis. No, ehkei, mutta vähän mietityttää..

Tänään on tullut pääosin paperiin punertavan ruskeaa limaa, eli tuttu juttu. Kai se virallinen kp1 ois huomenna mut laita vaan @Miina- mulle jo tälle päivälle kp1 eli tiistaille kp2. Kyllä se kierto selvästi kuitenkin uusiksi meni.

Mies reissussa. Viestiteltiin ja pääsin vähän purkautumaan. Kovasti mun tekis mieli hakea vähän jotain ”tukihormonia” mutta juteltiin että olisko nyt ensin kuitenkin ihan että tähdätään nyt vielä yritys paremmin h-hetkeen kuitenkin. Ja nyt jopa tjottaileva mies oli mukana tärppipäivissä.

Huoh. Musta tuntuu että meen tämän kiertoni kanssa jollain omalla pikaradalla. Surrrrur vaan! Eiköhän mulla oo taas viikon päästä jo ovis... ainut positiivinen mitä nyt revin on se, ertä vasen puoli ei nyt ovuloinu, ehkä olis sen vuoro ja se olis saanu tässä ees ok:n follikkelin kasvamaan.
 

Yhteistyössä