.

@Camy Kysyit tuolla oviksen tikuttamisesta jopa pari kertaa päivässä. Kyllä se voi olla ihan viisasta silloin kun ovis on käsillä; esimerkkinä mun viime ovis joka oli aamulla tosi vahva plussa, illalla ihan selvä nega. Eli jos se huippu on kovin nopea, niin voi jopa mennä ohi jos tikuttaa vaan kerran päivässä ja käy huono tuuri ajankohdan kanssa.

@Wintersun Ui, toivotaan parasta <3 Ihmeitä tapahtuu, aina!:love:

ON, tein taas aamulla testiarsenaalin ja mitä ihmettä, viiva on vahvistunut! Mä oon tässä kokoajan vähän kun odotellut vuotoa ja sitä että tääkin on kemiallinen. En oo yhtään osannut iloita. Tän päivän testailujen myötä rohkaistun siitymään plussanneisiin, meni se sitten syteen tai saveen ja palaan sitten takaisin jos huonosti käy.

Mulla on ollut hirveä huoli haamun hitaasta vahvistumisesta, mutta ehkä se siitä nyt alkaa sitten vahvistua. Oireet on myös tosi minimaaliset joten olo on hirveän epäluuloinen, mut ei auta kun kattoa mihin tämä johtaa.

Kuvassa dpo14 / rv 4+0

IMG_20190105_091235-780x1040.jpg

Toivon teille kaikille plussaonnea tälle vuodelle! ❤❤❤
 
@Camy ovistikuttelusta; minä käyn felicitaksen lapsettomuuspolilla ja toinen johto on mennyt sököksi jo 20-vuotiaana kohtutulehduksen seurauksena.
Yhdellä johdollahan ovuloin tietysti puolet vähemmän kuin normaalisti ja siksi lääkäri totesikin (kun itkin etten saa ovistikkuihin plussaa), että testaisin koko kierron ja siinä keskivaiheilla sen neljän päivän ajan aamuin ja illoin.

Minulla siis kulunut useampi ovistikku muutamassa kierrossa selvittämään ovuloinko ylipäätään :unsure:

Nyt en ole pariin kiertoon jaksanut uittaakaan tikkua, koska toi liikaa paineita..:oops:
 
Törkeä omailu, mutta voiko joku auttaa tulkitsemaan?
Flon mukaan oviksen olisi tosiaan pitänyt olla tuo 2 päivä, mutta lämpökäyrä taitaa näyttää ettei ovulaatiota ole tapahtunut ollenkaan?

En vain osaa tulkita tätä :unsure::notworthy: Ei siis sillä ettei tässä kierrossa oviksen tienoilla mitään tapahtunutkaan, mutta haluaisi silti tietää miten nuo johdot pelittää..Screenshot_2019-01-05-09-51-59.png
 
@Wintersun yleensä ollut ovistikut mukana niin aika hyvin osunut kohdalle, mutta silloin noussut yli 37 asteen.
Nyt ei tosiaan mitään tikutusta tai oireita, paitsi eilen oli vähän limaa, mutta saattoi johtua myös siitä että halutti muuten vaan ihan hirmuisesti :ROFLMAO:
 
Tiedän tunteen. Mä olin tossa hetken tikuttelematta ja lämpöjä mittaamatta, ajattelin tulevia hoitoja varten olla edes kärryillä oviksesta ja milloin menkat alkaa. Mullahan on se aina varmaa, että jos oviksen saan bongattua niin kellon tarkasti melkein alkaa tiputtelu.
Muutenhan mun kierrot vuoden sisään on ollut 22 - 35 päivää.
Aika isot heitot kierroissa :eek:
Mulla 24-26 kerran viime vuonna 23 ja heti seuraavaan kiertoon tasoitti sen 27 ..

Pidetään peukkuja, että tälläkierrolla olisi jo teidän vuoro (y)
Onko niistä hoitosuunnitelmista kuulunut ?
 
Huh kun täällä on taas viestejä, ei meinaa perässä pysyä :p onnitteluita plussanneille ja plussatuulista uutta vuotta vielä plussan odottajille :)

Itselle starttasi pitkästä aikaa luomukierto, letroja ei saanut enempää syödä, 7 kiertoa niillä onkin menty. Jännitin kovasti mitä tapahtuu tässä kierrossa ovikselle, tuleeko sellaista laisinkaan. Joten olipa ihan yllätys kun tänään tuli ovisplussa. Minut voisi laittaa piinailijoihin huomiselle dpo0.

Ovisplussa päästiin onneksi heti hyödyntämään, mutta nyt harmittaa että tuli luvattua lähteä tänään uimaan ja pelkään että simpat huuhtoutuisi pois. :ROFLMAO: Tiedän, ei niin voi edes käydä, mutta kun haluaisi niin onnistua :ROFLMAO:
 
Ihanaa kuinka moni on plussannut :love: Onnea odotukseen! Ja uuteen kiertoon joutuneille voimahaleja ja tsemppiä seuraavaan kiertoon. :)

Itsellä pitäisi tänään alkaa Flo:n mukaan menkat, mutta olo ei kyllä yhtään ole sellainen kuin yleensä. Normaalikierto siis mulla aikalailla 27pvä ja nyt mennään siis päivässä 28. Testailla en vielä uskalla kun aiemmin ollut niin epäsäännöllinen tuo kierto. Rinnat olleet kyllä normaaliakin kipeämmät, mutta muuta oireita ei suuntaan eikä toiseen ole ollut. Nyt yritän jopa olla hieman ajattelematta asiaa ja katselen alkaako vuotamaan vai ei. Tekemistä vaan paljon niin ei mee vaan odotteluksi :giggle:
 
@peanut_butter ihanaa kun plussa vahvistunut :love: onnea!

@Rimaleli sinulle kans onnea hurjasti jos en vielä ole onnittelut :love:

@Wintersun niin jännää :X3: kaikki peukut ja varpaat pystyssä ihmeen puolesta (y):barefoot::love:

@vauvameille ihana kun tuli ovis, tärppi onnea (y) ja meet huoletta uimaan :ROFLMAO:

On muuten jännä miten niin erilailla tuo ovis näkyy oireina ja tikuissa eri ihmisillä ku toisilla kivut tulee ennen ja toisilla jälkeen ja joillakin just silloin ku on ovis ja vielä tikussa se ovis plus joillain näkyy reilusti ennen irtoamista ja joillakin just melkein kun irtoaa ja sit että tikku voi näyttää useamman päivän plussaa vaikka ois jo ovis ollu :eek: ja joillakin sit voi ovis kyllä olla vaikka tikkuun ei koskaan tulis kunnon plussaa... On kyllä mysteeri tää naiskeho :X3:
Itsellä nyt pähkäilyssä että näkykö tikussa jo mennyt ovis tai oliko se just silloin kun oireet loppu siihen plussaan :ninja: ja tikut loppu kans niin en voinu pidemmälle tikuttaa :whistle:

No mutta... @Miina- voisin tulla piinailijoihin vaikka dpo 9 :rolleyes:

Seuraavaan kiertoon jos ja kun meen niin tikutan 2vk yötä päivää :ninja: haluan tuntea kroppaa että mikä kolotus meinaa mitä :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: vauvameille
Hei, ehkä itsestäänselvä kysymys. Mutta, kun saa plussan ovuaatiotestiin ja merkitsee sen flow:hun, niin miksi se heittää ovulaation aina seuraavalle päivälle. Olen luullut että plussa testissä merkitsee sitä että ovuloi sinä päivänä?
 

Yhteistyössä