.

katso liitettä 5577 katso liitettä 5578
Ja alimmat siis dpo15, näyttää siltä ettei hyvältä näytä. @W.we En mä varmaan verikokeisiin, toivon vaan että se vuoto alkaa ettei jää esim. tuulimuna jatkumaan. Raastavinta on tää epätietoisuus ja odottaminen.. :cry:
En lähtisi noiden perusteella vielä hätäilemään. Odota pari päivää nouseeko vai ei ja tee sitten digi, se ei jätä sitten tulkinnan varaa :)
Tiedän että tekisi varmasti joka vessareissu mieli testata onko vahvistunut ja helppo täältä on huudella että malttia...
 
katso liitettä 5577 katso liitettä 5578
Ja alimmat siis dpo15, näyttää siltä ettei hyvältä näytä. @W.we En mä varmaan verikokeisiin, toivon vaan että se vuoto alkaa ettei jää esim. tuulimuna jatkumaan. Raastavinta on tää epätietoisuus ja odottaminen.. :cry:
Älä vielä luovuta, raskaushan on kovin alussa. (y) Tuulimunasta... mulla on ollut kaksi tuulimunaa, vuonna 2006 ja 2013. Molemmista ihan hirvee pahoinvointi ja selkeet viivat testissä, että ei se aina sitäkään tarkoita nuo hailakat viivat. (n)

ON: Mua välillä kauhistuttaa tää koko ”projekti”. Se olin minä joka otin tän esille ja olin ihan varma, että mies ei tähän suostu... Nyt se onkin mies joka on ahkerasti ”mukana hommassa” ja viikolla alkoi jo uutta auto kattoon... :LOL: Toisaalta minä lasken päiviä ja näen joka paikassa vauvoja, mutta toisaalta alkanut kauhistuttaan, että kun on jo neljä tervettä lasta, niin ollaanko me ihan hulluja, kun vielä tähän lähetään... ja se pahoinvointi... ekalla oksensin taukoamatta rv 12 asti, tokalta rv 14 ja kolmannelta ja neljänneltä rv 18... ekalta ja kolmannelta olin 3vrk tiputuksessa... kyllä sitä ihminen on hullu, kun aina vaan sitä haluaa... :LOL:
 
@chili_ Ei ole lapsia, ekaa yritetään. Kemiallisia raskauksia useampia, mutta ne viivat on jääneet ihan tosi haaleiksi. Onkohan mun munasoluissa jotain vikaa kun yritystä usein on mutta ei vaan onnistu.. :cry:
Aivan, ompa ikävää kyllä! Minä menisin kyllä itseni tutkituttamaan, jos et ole sitä jo tehnyt :) Mutta toki missään nimessä ei kannata vielä.heittää toivoa tämän kanssa :love: Mutta jos kemiallisiakin usesmmin on ollut, niin voisiko just hyvä tsekkauttaa, että kiinnittymiselle on kaikki kunnossa (n) Tsekkauttaisin myöskin ferritiinin, koska ilmeisesti vaikuttaa esim. kohdun limakalvoon, näin olen ymmärtänyt. En tietenkään ole lääkäri että nämä on tällaisia omiin kokemuksiin liittyviä ajatuksia :whistle::)
 
@chili_ Juu, ferritiini mulla oli 54 eli ok. Kai se on pakko alkaa hakeutua jonnekin yksityiselle gynelle, millään ei vaan haluais myöntää itelleen että joku on vialla. Ja kalliiksihan se tulee yksityisen kautta, tuskin julkisella tekevät asialle vielä mitään.

Ai että mua nyt kyllä itkettää. :cry:
 
@chili_ Juu, ferritiini mulla oli 54 eli ok. Kai se on pakko alkaa hakeutua jonnekin yksityiselle gynelle, millään ei vaan haluais myöntää itelleen että joku on vialla. Ja kalliiksihan se tulee yksityisen kautta, tuskin julkisella tekevät asialle vielä mitään.

Ai että mua nyt kyllä itkettää. :cry:
Hienoa, ettei ferritiini ainakaan ollut surkea! Ja selkeästihän raskaus koko ajan yrittää alkaa, se voi olla tosi pienestäkin kiinni tai yhtä kaikki, paskaa tuuriakin vain! Toivon kuitenkin todella, että tämä raskaus nyt tästä etenee, tuo yksi pc saattaa ihan hyvin olla vain viallinen, jatkathan testaamista! :):) Varhaisissa keskenmenoissa (kun raskaus kunnolla alkanut ja mennyt kuitenkin kesken) lukumäärä on 2 peräkkäin ja sitten ilmeisesti tutkitaan julkisella. Omalle mielenrauhalle voisi toki tehdä hyvää käydä sen kerran yksityisellä, koska ainakin minun mielestä tuo julkiselle odottaminen on henkisesti aivan liian pitkä aika :unsure:
 
@chili_ Niin, pitää vielä huomenna aamulla testata ja se varmaan kertoo jo aika paljon. Pakkohan tässä on alkaa selvittämään mikä mättää, nää epäonnistumiset on tosi raastavia ja tuntuu että aiempien kemiallisten vuoksi oon näistäkin haamuista ja plussista ollut ihan "hysteerinen". Helpoimpia on ollut selkeät negakierrot, joissa mitkään haamut ei elättele turhia toiveita ja epätietoisuutta. Mutten tietysti haluaisi enää yhtä negakiertoa sen enempää kuin kemiallistakaan. :unsure:
 
Moi :) Löysin nyt mukaan kaksplussan keskusteluihin. Ollaan mieheni kanssa molemman 22-vuotiaita, joten kauheata kiirettä meillä ei vielä vauvan kanssa ole, mutta minun vauvakuume on kestänyt jo reilu vuoden. Kauhean pitkältä odottelu tuntunut, kun mieheni ei ole halunnut vielä vauvaa. Oltiin viettämässä viikonloppulomalla 7-vuotispäivää yhdessä ja siellä mieheni kertoi minulle, että on valmis yrittämään vauvaa. Vaikka olin lukenut paljon asiaan liittyvää tässä vuoden aikana, niin ajattelin, että kyllä se ensimmäisessä kierrossa heti onnistuu.

Näin ei kuitenkaan käynyt ja jouduin pettymään, kun kuukautiset alkoivat tänään. Käytössäni on Flo-sovellus. On ollut kyllä odottavan aika pitkä, kun ootellu että alkaako kuukautiset vai ei. Nyt kp 1/28 ja yk1 takana.

Olen valmistautunut sillä, että olen muuttanut ruokavaliota terveelisemmäksi, jättänyt alkoholin kokonaan pois ja lisännyt b12 ja foolihapon joka päivälle. Olen vain niin malttamaton odottaja. Mieheni on ihan kyllästynyt kuuntelemaan minun vauvajuttuja ja kaikkeen siihen liittyvää :D
 
Ihana ailahteleva ihmismieli.. kokoajan ollut sinut menetetyn kierron suhteen ja tänään kamala itku kun ei edes ehditty yrittää:notworthy::cry:

Mutta niinhän se on ettei mikään riitä:unsure: vielä 6 vuotta sitten itkin etten ikinä löydä hyvää miestä ja nyt kolme vuotta itkenyt ettei ole lasta..
Ja aivan varmasti kun joskus sen lapsen syliini saan itken vielä miksei toinen tärppää ensiyrittämällä :eek:
Välillä voisi yrittää olla onnellinen siitä mitä minulla jo on :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Miina- Juu, ne on kaikki aamupissasta. Ja nuo one stepin puikot on siitä samasta pissasta. Monilla kyllä tuntuu jo dpo15 olevan ihan tasavahvat viivat.. :unsure:

@W.we Ymmärrän kyllä! Mutta jotain asiaa kun kaipaa, niin on vaikea tyytyä siihen mitä on, ja unohtaa se asia mikä tuntuu puuttuvan. :unsure: Mullakin on niin moni asia elämässä kivasti, mutta nyt puuttuu valtava pala kun ei saa raskautta alulle.
 
Paljon onnea uusista plussista:love: pahoittelut uusista kierroista:poop::( tervetuloa uudet:) viime lukemalta tullu monta sivua tekstiä ja puolet jo unohin:oops: täällä dpo0 talletukset saatu dpo-2 ja dpo0 toivottavasti riittää.. tässä kierrossa ovista en tikuttanu,veikkaan että oli eilen mutta mennään nyt flon mukaan tää kierto. Toivotaan että alkuviikon yö valvominen ei häirinny ja migreeni lääke ovista. Ajatukset yrittämisestä on jääny aika vähälle kiitos muuton(y) kaikenlaiset tunteet on kyllä mun mielestä sallittu varsinkin teillä jotka jo pitkään yrittäneet saada lasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta ja W.we
@peanut_butter Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki olisi hyvin. Puikkotesti kuitenkin vahvistunut. Tsemppiä! :)

Alin tämän aamun. Vielä ei tasavahva mutta ei kaukana ole. Limat on ja perinteistä huonovointisuutta, mitä mulla oviksen aikoihin ilmenee. :sick: Mies taas eilen puuhaillessa pääsi huomauttamaan, kun paikat liian liukkaana. :cautious::LOL: Ei oo liian helppoa kait. :ROFLMAO:

20190106_112500.jpg
 
Näyttäis siltä että vasen puoli ovuloi myöhemmin kuin oikea, hieman pelottaa että ei irtoa ollenkaan kun lämmöt on ihan mitä sattuu (n) päivitin itselle dpo 0 tälle päivälle, päätin jatkaa tikuttamista koko loppukierron jotta näkee laskeeko hormooni missään vaiheessa. Liukkaat kelit on edelleen ja mikäli tänään on ovispäivä niin huomenna pitäs loppua.

https://aijaa.com/FFNCYM
 

Yhteistyössä