.

Oma napa: vahva tunne tänään että tuolla jokin myllää vatsassani. Turvottaa, pierettää, jomottaa jne. En osaa selittää tätä. Mutta toki vasta dpo 8 että tämä voi muuttua yhtä nopeasti kuin se tulikin! Päätin niinku vähän etten testaisi vielä 5 päivään, mutta katsotaan vahvistuuko tunne...
 
Mie kyllä ihailen @Wintersun tuota siun sisukkuutta ja eteenpäin menoa. En tosin tiedä voiko pitkään yrittäessä oikeastaan muuta tehdäkään, tai niin muistelen edellisen miehen kanssa menneen, eteen päin ja toivo paremmasta huomisesta. Tsemppiä siulle ja teille kyllä kovasti :love:

@StellaMom oooh, josko sieltä plussa vaikka tulisi :love: Miullakin on ollut tämän vkoa kyllä ilmaa mahassa jotenkin kummasti, se ei ole miun kropassa kyllä normaalia, mutta epäilen vahvasti että liittyy nikotiinipurkkaan! :LOL:
:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun ja @W.we teillä on kyllä todella pitkä yritystaival takana. Vaatii kyllä tosi pajon pysyä siitä huolimatta noin positiivisena. Itse kun hajoilee jo tän kuudennen yrityskerran kanssa. Toivotaan että teille ne tärpit suotais pian!

En tiennytkään että noi rfsu:n testit on nooin huonoja. Mulla on niitä vielä jokunen jäljellä niin teen ne loppuun ja sit kyllä ens kiertoon hankin jotain muita. Nyt tosiaan on ihan tosi haaleita haamuja antanut. Pitää tässä saada tää ovishomma jotenkin kartalle jos joutuu vaikka lääkäriin meneen jossakin vaiheessa.

Mitäs muita tositoimia tarvitaan? Mä syön raskausvitamiinia ja luin täältä että maca vois auttaa niin hain sitäkin. Rautaakin oon vetänyt jos se on vaikka sen puutteesta johtuvaa. En tiiä, keksiikö joku vielä jotain aseita tähän lapsen "tekemiseen"? Sanonta "lapsia saadaan, ei tehdä" ei nyt pidä pikkaansa. Kun sitä vauvaa ei vielä oo saatu niin pakko sitä on alkaa tekeen ihan tosissaan. :p
 
@Wintersun en tehnyt toista testiä, mutta tehtiin talletukset varmuuden vuoksi :whistle::whistle: huomenna uus testi

Ainakin kipuja on munasarjoissa, mikään asento ei oo hyvä kun kipuilee. Vähän silti ihmettelen jos olis näin aikainen ovis kun tosiaan vasta kp7 ja kierto yleensä sen 29/30 päivää. Mutta voihan olla et letrot vaan aiheuttaa kipua, tai että ne aiheuttaa aikaisemman oviksen:poop: katsotaan mitä ovistesti sanoo
Mulla ainakin aiheutti letrot oviskipua jo viikko ennen tikutettua ovista, kai ne kasvaa vähän kovempaa (n):LOL: Minulla tuo sinun viimeisin ovistesti ei ois vielä positiivinen, vaikka tumma tuo reuna kyllä onkin! Usein käy niin, että vahvistuu, sit taas haalenee ja vahvistuu rytisten ennen ovista.
 
@Wintersun, huippua että nyt tuli oikeaan aikaan ovisplussa! Toivottavasti enteilee hyvää!

@haaveilija92, minulla letrot palautti epäsäännölliseksi muuttuneen kierron normaalimpaan suuntaan. Ovis on ollut n. kp 14, kun muulloin mitä tahansa 12-20 välillä (no nyt oli vasta kp 22, ehkä flunssan takia). Myös vuodon määrä normalisoitui, kun tosi pitkään ennen letroja vuoto oli vain 2-3pv, niin letrojen kanssa 4-5pv, mitä oli joskus ennenkin. Ja kaiken maailman kipuja ja tuntemuksia on ollut selvästi enemmän. Ikinä ei oo esim. tissit olleet niin arat, kun letroja käytettäessä.
 
Heh @vuuti mä taas ihmettelen tätä oireettomuutta! :LOL: Mulla ei oo mitään muuta ollut kun kirkasta vv oviksesta asti, perus lämmöt koholla, vähän vihlassut alavatsaa välillä. Mut siis kaikki perus "raskausoireet" puuttuu :geek::LOL: Ja pistin sentään pregnylin vielä lisäksi! Noh kukin reagoi niin eritavalla, teroluteista mulla tuli hyvinkin aroiksi rinnat kun 3kiertoa niitä söin. Mä yritän nostattaa toivoa että tää oireettomuus on merkki raskaudesta:LOL: Tein muuten tänään mielenkiinnosta r-testin, kun aattelin, että siinä näkyis pregnylin hormonit. Oishan se kiva nähdä plussa, vaikkakin sitte väärä plussa :ROFLMAO: Mutta ei tullut kun joku toooodella hailakka viiva/haamu. Että eikait se pregnyl enää kovin paljoa ainakaan vaikuta mulla, 10 pv ilmeisesti voi näkyä testissä? (n) Teen aamupissasta uteliaisuuttani uuden :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@KengulleRuu kiitos ja tsemppiä teillekin ! :love:
No onhan tässä jokunen itku hajoaminen tullut matkalla, mutta mikä ei tapa niin vahvistaa :) ja on ainakin jotain mistä haaveilla :love:

@Wintersun ultrassa ei löytynyt rakkuloita vasemmasta (n) oletettavasti teininä sairastamani kohtutulehduksen seuraus, mutta eivät lääkärissä tienneet varmaksi mistä johtuu, kuitenkin ikää 25 :unsure:

@chili_ tsemppiä jännäilyyn, toivottavasti on pregnylit tehonneet (y)

@haaveilija92 uteliaisuus: oletko huomannut mitään erikoista/eroavaa nyt lääkkeellisessä kierrossa ? :) (Toivottavasti alkanut raskaus :love:)

@StellaMom heti infoa ja kuvaa sitten meille, aika lupaavan oloista :love:

@minttu-82 ihailen tahdonvoimaasi olla testaamatta :LOL: mulla olisi mennyt jo varmaan 10 testiä :oops:

@Ilonetsijä mulla kans samoja fiiliksiä :LOL: kun ovistestiin pamahtaa ne leffaviivat nii katon aina sitä testiä ja saatan jopa ääneen todeta, että tuollaiset viivat saan kahden viikon päästä raskaustestiin :p
 
@W.we no siis nyt vasta kp7, ja letroja otan kp3-8 eli huomenna viimeisen :) kuukautisten jälkeen tiputtelu kestänyt pidempääm, päänsärkyä kokoajan ja heti lääkkeen oton jälkeen huimaa. Siksi otan iltaisin ennen nukkumaanmenoa :)

Ja nyt tosiaan tänään alkanut sattumaan munasarjaan. Toivon kyllä kovin että tämä onnistuisi, koska en jaksa montaa kuukautta tätä päänsärkyä..

Maanantaina tosiaan ultra, siellä nähdään montako munarakkulaa letro on kypsyttänyt, toivotaan ettei liian monta :D
 
@empuska Mulla ei yleensä ole näin montaa päivää peräkkäin tämä tunne. Siksi tässä vähän mietityttää. Toki aamulla oli vielä sellainen normi olo, ja iltapäivällä se muuttui tälsi. En tiedä mikä olo oon huomenna sitten taas!
@Wintersun joo toivotaan että tämä olo oolisi tällä kertaa oikea. Mulla on kyl sellainen kutina että viikonloppuna tulee testailtua vielä! :D
@W.we joo pitää laittaa kuvaa sitten jos siellä on jotain näytettävää. Jos en saa pidettyä näppejäni erossa testeistä jotka siellä kaapissa odottaa niin varmaan lauantaina, dpo 10, testailen!
 
@minttu-82 Joo juuri noin, niin kauan on toivoa kun ei ole vuotoa. Pidän peukkuja!

@StellaMom kuulostaa oikein hyvältä (y)

@haaveilija92 todellakin olisi! Ja hei onnea.

Täällä dpo 11 (tai 10), aamulla nega pc liuska. Ostin kaksi Apteq -testiä (ei aiempaa kokemusta näistä) ja mietin pitäisikö vaan odottaa sunnuntaihin, kun menkkojen oletettu alkamispäivä on (paitsi jos ovis oli jo su niin kuin itse oletan, niin lauantaina pitäisi alkaa). Ehkä testaan launtaina, jos ei menkat ala... Tavallaan viimeksi negan testaamisella oli hyvä vaikutus siinä mielessä, että olin jo alkanut varautua siihen, että kiihtyvästä mielikuvituksesta huolimatta en ollutkaan raskaana.

Dpo 11, paleltaa päivän läpi, lämpöä 37,1C. Ei flunssan oireita. Vahva tunne, että olen plussaamassa. Vahva tunne, että menkat sieltä on tulossa. :ROFLMAO: tiedätte varmana tunteen ...
 
Miulla eilen lämmöt 37,3 ja tänään 37,0...

Muoks. Nyt on siis dpo 6, ehkä... Alan epäillä et olikohan ovulaatio sit kuitenkaan.

Jos vuoto alkaa, toivoisin et se alkais jo viikonloppuna (pillereiden kanssa kierto oli 23 päivää, en tiedä pysyykö samana), tuolloin flo:n mukaan ovuloisin 3.2...

Onneks on niitä ovistestejä valmiina ensi kiertoon. Oon varma että vuoto alkaa, oli se sitten viikonloppuna tai ensi viikolla... Tai joskus...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille! :barefoot::love:

@Pioni85 selkeä viiva !! :love:

Omaa taustailijanapaa; täällä kierto VIHDOIN käynnistyi. 39/31 oli tämä kierto. :confused: Veikkaan ovuloimatonta kiertoa. Tiesin koko menkkojen odotteluajan että en varmasti ole raskaana, mutta niin sitä silti elätteli välillä toivoa kun menkat oli niin paljon myöhässä. Nyt helpottunut olo kun sain kierron vihdoin käyntiin. Jännä nähdä saanko ovista tikkuun tässä ekassa tikuttelukierrossa.
 
Huomenta, eilen tosiaan ihan selkeä fiilis että tällä kierrolla plussaillaan. Tänä aamuna aika olematon olo taas.:LOL: Mua vain huvittaa jos mä kuvittelen näitä oireita näin vahvasti! Ja nyt kun täällä kirjoittelen, niin mahassa muljahteli toki:D Mä luulen että kuvittelen näitä oireita, ja että terveellisempi kasvisruokavalio sekoittaa vatsaani vain! Toki, emmä kyl yleensä viikkoa ennen kuukausia saa menkkajomotuksia... eli pieni toivo on kyllä. Nyt täytyy vain pitää näppejäni erossa testeistä. Haluaisin leffaviivat jos kaksi viivaa tulee.

PS. Leffoissa ne eivät koskaan seuraa viivan muodostumista, vaan odottavat kiltisti vain testi pöydällä. Tuskin kukaan tekee sillai oikeasti, vai?:coffee::p
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä