.

@Wintersun ihana kuulla sun uutiset:love::love:

Mä ajattelin että en mitään oireita tunnustele enkä kirjottele tänne, niin ehkä en putois niin korkealta. Mutta täällä mennään dpo 9 eli kp 24/28. Ei oikeen kunnollista tallettelua tapahtunut tässä kierrossa. Ovis päivä oli 25 päivä ja silloin tuli ainoastaan pupuiltua mutta oli pikaset joten en usko onnistumiseen ku en jääny kovinkaan pitkäksi aikaa makaamaan et ehtivätkö kaverit oikeeseen paikkaa :(

Mutta oireita kuitenkin on joko alkavista menkoista tai onnistumisesta, menkkojen pitäisi alkaa ens maanantaina. Välillä toivo haihtuu taivaantuulina ilmaan, sit nippasee/vihlasee tai tuntuu muuten omituiselta alavatsassa ja se antaa taas toivoa tärpistä. Maanantaina nukuin 3h päikyt, heräsin ja liikahdin sängyssä ja silloin repäs oikein kiitettävästi alavatsassa. Tissit on arat sivuilta kun ilman liivejä liikkuu mutta en paikanna kosketuksella kipua, ehkä sivuilta kun kunnolla painelee..(n) muita oireita en nyt tähän listaa koska ne voi olla täysin kuviteltuja :LOL:
 
Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta?

Mulla nyt tosiaan kp 24/28 ja dpo 9 ja pissalla käydessä paperiin tuli rusehtavaa vuotoa, enempi oli sellaista kirkasta valkovuotoa jossa rusehtavaa mukana? Anteeksi tarkka kuvailu :LOL: menkkamaista jo ottelua myös, mutta ei kuitenkaan tavallista menkkakipua.

Hmm..(n)
 
Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta?

Mulla nyt tosiaan kp 24/28 ja dpo 9 ja pissalla käydessä paperiin tuli rusehtavaa vuotoa, enempi oli sellaista kirkasta valkovuotoa jossa rusehtavaa mukana? Anteeksi tarkka kuvailu :LOL: menkkamaista jo ottelua myös, mutta ei kuitenkaan tavallista menkkakipua.

Hmm..(n)
Luulen, että minulla oli kiinnittymisvuotoa just viikko sitten, kun oli dpo 9. Tuota päivää muuten laskurikin ennusti kiinnittymiselle (y). Ja jos se oli kiinnittymisvuotoa, niin se oli just valkovuodossa semmoista rusehtavaa just huomattavaa väriä eikä ollut kauttaaltaan eli varmaan ihan muutama verihiutale mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Lamppu91
Moikka! Mä liityn nyt uutena tänne, perehdyn kaikkien kirjoituksiin ajan kanssa pian. :)
Mulla on nyt semmonen homma, et oon 26 vuotias ja mulla on ennestään jo kolme lasta edellisestä suhteesta. Esikoinen täyttää 7v ja kaksoset täyttivät just 5v. Nyt olis uuden miehen kanssa toiveena vielä yksi piipertäjä tänne joukkoon!
En oo vielä lopettanut pillereitä, tarkotus olis tehdä se kun tuo lista loppuu, eli 5 päivän päästä :D
Ainoa huoli on, että oon TODELLA ylipainoinen. Oon saanut onneks pudotettua n. 8kg alkuvuodesta jo.
Pelkään että en voi tulla raskaaksi tällä massalla. Esikoinen sai alkunsa yllätyksenä kun olin 18v, mutta olinhan melkein 30kg kevyempikin tuolloin. Toista lasta yritettiin vähän huolettomasti marras - toukokuu ja kesäkuussa sain plussan, eli noin puoli vuotta meni, tulikin kaksoset...
Painoindeksi ei ole paljoo muuttunut tosta edellisestä raskaudesta, mutta jotenkin pelko on kokoajan että en voi saada lapsia lihavuuteni vuoksi.
Tänään kuitenkin tein raskaustestin rfsu liuskalla aamun ensimmäisestä pissasta ja tulos oli lähinnä tosi hämmentävä. Laitan kuvan mukaan jos osaan... päivällä tein uuden, pregchekin ja ei näyttänyt kuin lähinnä viivanpaikkaa, mutta olin kerennyt käydä vessassa jo muutamaan otteeseen.
Mitä te olisitte mieltä tästä tuloksesta?

https://aijaa.com/q8DnMN
 
Täällä kp15 menossa ja eilen oli vähän ovisoloja. Lähinnä pistosmaista kipua vasemmassa munasarjassa ja päivällä aikamoiset limat. Limat ei tosin illalla enää ollu, että liukkarilla mentiin pikaset. Tallettelu mahikset on vähän huonot loppu viikon aikana. Tiistaina ja keskiviikkona talleteltiin, saa nähdä riittääkö. Omat toiveet ei oo korkeella. Miehellä alkoi uusi työ tällä viikolla ja se sekottaa pakkaa täysin, koska työ"päivä" alkaa yöllä klo 00-03 päivästä riippuen... Työpäivän kestokin on 10-14tuntia, joten näin alkuun herra käy kotona vaan syömässä ja nukkumassa. Mää lähen pois jaloista yleensä joskus 16-17 aikaan, että se pääsee nukkuun.
Eilen en muistanu tikuttaa ovista aamun ekasta pissasta mistä muina päivinä oon tikuttanu. Vasta kolmannesta muistin ja ihan valkonen oli. Tänään muistin aamun ekasta ja vähän oli viivassa väriä, mutta tosi vähän. Sen perusteella ovis olis vasta tulossa monien päivien päästä. Eli tästä kierrosta tulee todennäköisesti pisempi kun hetkeen. Sinänsä ei haittaa jos kierto venyy pari päivää, koska 18.4 ois se gyne ja viime kiertojen mukaan sillon olis just kp2 eli pahin niagarapäivä.

Eilen kävin verikokeissa jossa katottiin joku kilppariarvo ja prolaktiiniarvo. Pissanäyte pitää vielä viedä, mutta muistin kokoajan, että se labra aika ois ollu tänään ja en ollut muistanu hakee pissapurkkia :D
 
@Wintersun kiitos:love: toivotaan että ei..

jospa se päivä olis vasta huomen.. limoja alko kyl eilen tulla että.. tallettelut jäi eiliseltä vähä huonolle kun miehen refluksi nosti taas päätään pitkilleen.. jospa tänään parempi tuuri..
Pieni haikeus jo iski tätä palstaa kohtaan kun kohta loppuu:( toivottavasti tuolla 2020ryhmäs tavataan sit niiden kans jotka sinne "joutuvat":)
 
Hitto!

Mulla tosiaan eilen eli dpo 9 tuli rusehtavaa vuotoa (enemmänkin valkovuotoa jossa rusehtavaa verta) kerran paperiin ja lievät menkkajomotukset samalla mutta ne loppu nopeasti. Tänään aamulla eli dpo 10 kp 25/28 tuli paperiin valeenpunasta limaista vuotoa.. Menkatko sieltä alkaa (n) menkkajomotuksia ei kuitenkaan ole, ja mulla todella säännöllinen kierto ollu, ei koskaan ole näin aikasin tehny tuloaan.. Tissit myös jo nyt aivan älyttömän arat, ei kosketukselle mutta tunnen ne kokoajan.

Mulla keskenmeno takana siis joulukuussa. Silloin testasin plussan siis kp 31/28 ja kp 30/28 oli pientä nippailua vatsassa mutta ei juuri muuta oireita ollut. Väsymys alkoi vasta plussan tehtyäni :D

No, odotellaan. Sunnuntaina tai maanantaina pitäis menkkojen alkaa Flow mukaan. Vielä ei voi testata :)
 
Hitto!

Mulla tosiaan eilen eli dpo 9 tuli rusehtavaa vuotoa (enemmänkin valkovuotoa jossa rusehtavaa verta) kerran paperiin ja lievät menkkajomotukset samalla mutta ne loppu nopeasti. Tänään aamulla eli dpo 10 kp 25/28 tuli paperiin valeenpunasta limaista vuotoa.. Menkatko sieltä alkaa (n) menkkajomotuksia ei kuitenkaan ole, ja mulla todella säännöllinen kierto ollu, ei koskaan ole näin aikasin tehny tuloaan.. Tissit myös jo nyt aivan älyttömän arat, ei kosketukselle mutta tunnen ne kokoajan.

Mulla keskenmeno takana siis joulukuussa. Silloin testasin plussan siis kp 31/28 ja kp 30/28 oli pientä nippailua vatsassa mutta ei juuri muuta oireita ollut. Väsymys alkoi vasta plussan tehtyäni :D

No, odotellaan. Sunnuntaina tai maanantaina pitäis menkkojen alkaa Flow mukaan. Vielä ei voi testata :)
Toivotaan että ois alkuraskauden vuotoa sulla, eikä menkat. Mä meen sillee sun kans samoissa, että mulla Flo ennustaa menkkoja sunnuntaille. Toivotaan myös että ne plussat pärähtää meille molemmille (y) Mulla tuli myös dpo9 pieni veri tuhru paperiin, jännää kun mulla oli nuorena raskaus jossa tuli kiinnittymis vuoto tuhru. Viime vkl kun ois voinut olla mahdollinen kiinnittyminen ( ehkä) niin oli koko vkl vähän runnottu olo, maha jomotti, tissit särki oikeen kunnolla, nämä helpotti alkuviikosta. Mulla tuli tissit kipeeks jo heti ovis päivänä ja nyt tänä aamuna heräsin niin oli vielä aremmat, sattuu kun painelee edes vähän. Välillä masu vihloo, jopa niin että töissä viipottaessa huomaa, Muuten oikeestaan vaan nukkumaan mennessä kun rauhottuu paikoilleen, silloin tuntuu jomottelua tai vaan tutkailen enemmän ja kuvittelen:whistle: Pissa oli tänään kumman tummaa, satuin vilkasee töissä pönttöön (n) No testaan vasta ens maanantaina aikaisintaan jos vuoto ei näy.

Mutta plussa puhuri nyt sulle ja kaikille muille:love:
 
Toivotaan että ois alkuraskauden vuotoa sulla, eikä menkat. Mä meen sillee sun kans samoissa, että mulla Flo ennustaa menkkoja sunnuntaille. Toivotaan myös että ne plussat pärähtää meille molemmille (y) Mulla tuli myös dpo9 pieni veri tuhru paperiin, jännää kun mulla oli nuorena raskaus jossa tuli kiinnittymis vuoto tuhru. Viime vkl kun ois voinut olla mahdollinen kiinnittyminen ( ehkä) niin oli koko vkl vähän runnottu olo, maha jomotti, tissit särki oikeen kunnolla, nämä helpotti alkuviikosta. Mulla tuli tissit kipeeks jo heti ovis päivänä ja nyt tänä aamuna heräsin niin oli vielä aremmat, sattuu kun painelee edes vähän. Välillä masu vihloo, jopa niin että töissä viipottaessa huomaa, Muuten oikeestaan vaan nukkumaan mennessä kun rauhottuu paikoilleen, silloin tuntuu jomottelua tai vaan tutkailen enemmän ja kuvittelen:whistle: Pissa oli tänään kumman tummaa, satuin vilkasee töissä pönttöön (n) No testaan vasta ens maanantaina aikaisintaan jos vuoto ei näy.

Mutta plussa puhuri nyt sulle ja kaikille muille:love:
Toivotaan :love: ihanaa et on toinen kenen kanssa jännittää :love::love: plussapuhuria meille:p
 
Moikka. Oon aktiivisesti seuraillut teidän muiden keskusteluja ja nyt on ihan pakko kirjoittaa tänne itsekin. Mulla siis menkat myöhässä, tänään kp 34/28-30, enkä vaan uskalla testiä tehdä (n) yritys aloitettiin vuodenvaihteessa, ja tämä kierto oli nyt ensimmäinen kun en seurannut ollenkaan ovulaatiota tai muutakaan. Oireita ei juurikaan ole, vain hieman väsymystä, mutta se kuuluu mulla ihan normaaliin oloon näin kolmen lapsen äitinä :D tänään tosin joutunut juoksemaan pari kertaa vessassa kun tuntunut, että housuihin tulisi jotain. Oon luullut menkoiksi vaan on ollut runsasta valkovuotoa o_O Muistelen et mulla aiemmin aina valkovuoto on lisääntynyt raskauden aikana.
Oon testaillut aiemmissa kierrossa monta kertaa (ja liian aikaisin) ja joutunut aina pettymään, niin jotenkin en nyt uskalla testiä tehdä. :unsure: jotenkin odotan vaan, että kyllä ne menkat sieltä kohta tulee. Viikonloppuna varmaan viimeistään testattava. Jännää ja samalla niin pelottavaa!
 
@Tingeli Ootko milloin testannut? Toivottavasti kivut hellittäneet (n)

On: Nyt kp 14, kp 11-13 tikuttanut ovista (aloitin aikaisin kun ei mitään kokemusta tästä) ja ei juurikaan näy kun erittäin hailakka viiva. Nyt lähti mies reissuun ja tulee kotiin maanantaina (kp 17), joten ei haittaa vaikka ovis olisikin vasta ens viikolla ;) Oudot ”puikkomaiset nippailut” alapäässä jatkuu, onneks ens viikolla aika terveystarkastuksen, pyydän kyllä kaikki mahdolliset pissa ja verikokeet.
 
Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. :( Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu. :cry:
 
Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. :( Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu. :cry:
Aika sanattomaksi laittaa tuo miehesi käytös :( Jaksamisia sinne!
 
Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. :( Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu. :cry:
Mitä?! Salannut tollasen asian. :(
Tsemppiä sulle ja uskon että nyt on kriisin paikka. Mulla yhdellä miehellä on atsoospermia; ei löytynyt edes niitä tiehyeitä joissa siittiöt muodostuvat. Me käsiteltiin se yhdessä ja saatiin lapsia muilla keinoin. Mut teillä nyt eri tilanne
 
@Bubble92 Apua mikä tilanne:cry: Uskon, että ottaa koville todellakin. Onhan toi nyt ihan hirveetä, että on salannu tommosen asian :mad::cry: Hänellä ei siis muodostu lainkaan siittiöitä kiveksissä, että olis niitä mahdollista saada sieltä ja keinohedelmöityksellä hedelmöittää? Pakko ei tietenkään ole vastata jos siltä tuntuu. Paljon voimia tilanteen käsittelyyn:love:


On: Ovistestissä viiva vähän vahvempi kun eilen. Munasarjoissa tuikkivaa kipua eilen illalla ja tänään tuntunut, ilmeisesti munasolujen kasvukipuja tms, ei oviskivulta tunnu kuitenkaan(n) Ehkä se on sieltä vasta tulossa :) Kp16 jo menossa nyt.
 

Yhteistyössä